To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Kiedy następca Lancera X?

sla - 21-02-2017, 22:30

Misiek :) napisał/a:
W europie wersja Lancera CS0 ralliart było to zawieszenie i dodatki ze sporta plus jakieś szczegóły jak końcówka rury wydechowej.

Zapomniałeś o tylnym spojlerze , światłach a la Lexus oraz naklejce i już można było szaleć :lol: To sprawdzone elementy podnoszące moc i osiągi.

grzesiopol - 21-02-2017, 23:10

Nie chodzi o dodatki tylko o samego Lancera X. Tak jak mówisz Ralliart to dodatki ale w przypadku Lancera X to model. I o to mi chodziło, żadne dodatki nie wskrzeszą Lancera X Ralliart.
Misiek :) - 21-02-2017, 23:46

Colt CZ poliftowy z "glonojadem" również w wersji ralliart miał lepsze osiągi.
sla napisał/a:
Zapomniałeś o tylnym spojlerze , światłach a la Lexus oraz naklejce

Misiek :) napisał/a:
zawieszenie i dodatki ze sporta

Dodatki to kierownica (nie jestem pewien jaką miał ralliart) ale spojlery itp

piotras78 - 22-02-2017, 21:49

sla napisał/a:
Masz rację, tylko w tej doborowej stawce aut made in Japan nie ma już Mitsubishi, niestety.A kiedyś ich samochody np.Galant, Eclipse, Sigma, Colt, Pajero, Lancer kreowały motoryzację.

Bardziej widziałbym mitsubishi niż hondę ;)
matiudgk napisał/a:
I wszystkie te modele uśmiercili - smutne.

Nie, problem jest inny- japończycy w pewnym momencie stanęli. Accorda takiego samego ile lat już robią? Kiedyś były fajne pomysły- taka hrv wyglądała niesamowicie, a nowa? Jak wszystko inne.
Nawet takie pajero 4 to facelifting 3. Co może nie jest złe, ale jednak jak widać rynek oczekuje czegoś innego.
grzesiopol napisał/a:
ASX Ralliart z silnikiem diesla, hahaha - Diesel 2.2 4WD Diesel 6AT, moc 150 KM przy 3500 obr. to tak jakby do zwykłego Lancera powrzucać graty w postaci maski i felek, licznika i kierownicy bez wrzucenia całych napędów i silnika. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Z tego co pamiętam to lancer ralliart też nie powalał, nawet był dosyć słaby. Tradycja została zachowana ;)
Misiek :) napisał/a:
Obawiam się, że w dzisiejszych czasach eko-idioci i ekoterroryści psują ile się tylko da...

Zależy, dla mnie za brak filtra DPF powinni zabierać dowód i narzucać spore kary finansowe. To jest pójście w dobrą stronę.
Misiek :) napisał/a:
Głownie poprzez wprowadzanie dziwacznych norm spalania itp...

Nie są dziwne, skoro jest możliwość produkowania silników, które je spełniają. Jeszcze do niedawna Dacia była montowana z 1.6 8v, które jest naprawdę stare.
Zauważ, żeby spełnić normy nowy Amarok ma nie 2.0 r4 tylko 3.0 v6 diesla- jak mi to wyjaśnisz? ;)
Misiek :) napisał/a:
Jak dla mnie auta typu crossover to jakas pomyłka. Ani nie jest terenowe, ani nie prowadzi się jak osobowe (fizyki się nie oszuka różnymi systemami) ani nie jest tak przestronne/funkcjonalne jak van (van, mini van, mikrovan jak colt CZ).

Ale co to interesuje firmę? Rynek oczekuje takich aut, za 10 lat będzie inny trend, może w modzie będą sedany? ;)
Tak czy siak firmy mają zarabiać a nie patrzeć co się komu podoba. Apple nie stworzyło iphone`a w oparciu o opinie tylko wyszli z inicjatywą i nowym produktem. Spójrz gdzie są oni a gdzie jest np. Nokia.

grzesiopol - 22-02-2017, 22:28

piotras78 napisał/a:
Z tego co pamiętam to lancer ralliart też nie powalał, nawet był dosyć słaby. Tradycja została zachowana ;)
tak, tak Lancer X Ralliart 242 KM napęd AWD, to rzeczywiście to samo co 150 KM. w kaszlaku ASX.
Po "scaleniu" nie liczę na nic poza kosiarkami ze stajni MMC, no może hybrydy Pajero. Podobno to przyszłość.

piotras78 - 23-02-2017, 00:22

grzesiopol napisał/a:
tak, tak Lancer X Ralliart 242 KM napęd AWD, to rzeczywiście to samo co 150 KM. w kaszlaku ASX.
Po "scaleniu" nie liczę na nic poza kosiarkami ze stajni MMC, no może hybrydy Pajero. Podobno to przyszłość.

Tam problemem był automat, który psuł to auto. Jeździłem dawno, więc pamiętam jak przez mgłę, ale w porównaniu do evo... Lata świetlne ;)
Pamiętam, że w tych czasach miałem brać właśnie STI lub EVO z salonu, po głowie chodził mi też ralliart, ale manualna skrzynia w takim aucie dla mnie to jakiś dziwny wymysł a automaty były niesamowicie badziewne.

Bart2001 - 23-02-2017, 11:03

O ile pamiętam to Lancer Ralliart nie miał skrzyni ręcznej tylko dwusprzęgłówkę , więc dawało to radę.
Jak ktoś chce mocne auto to trzeba się przełamać i popatrzeć na VAG-i, ewentualnie na inne hothatch-e.
Sam tak zrobiłem i latam teraz Leonem ST 1.8 TSI + box (trochę ponad 200 KM) i teraz czuję że auto jedzie.

piotras78 - 23-02-2017, 11:13

Bart2001 napisał/a:
O ile pamiętam to Lancer Ralliart nie miał skrzyni ręcznej tylko dwusprzęgłówkę , więc dawało to radę.

Dla mnie właśnie nie dawało rady i generalnie odbiór auta był taki sobie.
Focus RS moim zdaniem był znacznie lepszy.

grzesiopol - 23-02-2017, 16:53

Jak chcecie pogadać na temat Ralliarta to zapraszam do odpowiedniego tematu. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85544

Modera prosze o przeniesienie tych postów nie na temat bo robi się OT :mrgreen: :mrgreen:

mauzer - 28-02-2017, 10:42

tak sobie patrze niemiecką strone misków i tam nowy lancer sportback po lifcie :D
http://www.mitsubishi-mot...er-sportback/#!

Golotheman - 01-03-2017, 13:28

Hah, no to teraz pobili rekord świata. Silnik 1,8 w wersji z automatem, mający emisje156g/km ma euro 6, a mój mający 188 ma już euro 4... te 3 konie robią taką różnicę ?? Ciekawe czemu asx nie ma 1.8 u nas, a u nich jest. Poza tym słyszałem, że lancer nie będzie już sprzedawany w Europie a tu bach - Niemcy :D . Dobre. Ciekawa taktyka.

ps. Ale nowy katalog lancera dobija... auto w ten sposób zaprezentowane nie zwróciłoby mojej uwagi. A dalej dysponuję katalogiem z 2009 roku i patrząc na niego, łezka się kręci w oku. Kupiłbym to auto drugi raz ;p na podstawie katalogu oczywiście :D

grzesiopol - 01-03-2017, 20:13

W katalogu jest dostępny silnik 1.8 ale już do kupienia niestety nie. :mrgreen: Ale na Węgierskim MMC jest już dostępny 1.8 w konfiguratorze. http://www.mitsubishi.hu/...?step=osszegzes mi wyszło 6 499 000 Ft w podstawowej konfiguracji (około 91 tyś zł.) w Niemczech za silnik 1,6 wychodzi 65 tyś zł. Skąd taka różnica w cenach?
stoq - 02-03-2017, 11:27

Na niemieckim można tak skonfigurować:

sportback, wersja plus, silnik 1.8 cvt = 19,990 euro, różnica między 1.6 przy takim ustawieniu to 2k euro.

dziwne to, nie dla sedana, nie może być też najwyższa wersja wyposażenia....

grzesiopol - 02-03-2017, 12:18

No rzeczywiście, lingwista ze mnie żaden zwłaszcza z języka niemieckiego. Nie chciało się nosić teczki, trzeba dźwigać dziś woreczki :mrgreen: A na węgierskim znalazłem. :biggrin:
kotakot - 05-03-2017, 08:41

Golotheman napisał/a:
Hah, no to teraz pobili rekord świata. Silnik 1,8 w wersji z automatem, mający emisje156g/km ma euro 6, a mój mający 188 ma już euro 4... te 3 konie robią taką różnicę ?? Ciekawe czemu asx nie ma 1.8 u nas, a u nich jest. Poza tym słyszałem, że lancer nie będzie już sprzedawany w Europie a tu bach - Niemcy :D . Dobre. Ciekawa taktyka.



Może w końcu i u nas pójdą po rozum do głowy... Klika dni temu byłem w salonie Mitsu i tam jak ktoś chce kupić "normalny" [tj. nie pseudo terenowy jak Outlander czy nie wiadomo do czego służący crossover jak ASX] samochód to nie ma do czego wsiąść. Nawet Space Star nie mają bo podobno jest produkowany w fabryce w Japonii a kursy jen/EUR/PLN są na tyle niekorzystne że wychodziłby za drogo... Gdzie te czasy kiedy do wyboru był Lancer, Colt (wg mnie bardzo fajny samochód miejski, 100% lepszy niż Space Star) i dla osób lubiących ostrzejszą jazdę Evo... Jak tak dalej pójdzie to za parę lat będziemy jeździć wielkimi klocami z silnikami od kosiarki i odgłosem silnika Mivec puszczanym z płyty żeby zagłuszyć to coś pod maską...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group