[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jakie Świece zapłonowe?
marcinspike - 31-01-2012, 10:14
A te podejdą do 2.0 EA2A
http://allegro.pl/swieca-...2038528852.html
Słyszałem że są OK
fj_mike - 31-01-2012, 21:08
marcinspike, przeczytaj chociaż dwie strony tego tematu wstecz
Tak, podejdą.
Kojec - 13-04-2012, 09:12
podlacze sie pod temat, czy swiece od 2.4 GDI podejda do 2.5 6?? Oczywiscie chodzi o galanta, prosze o opd mailowa gdyz korzystam z interetu w tel i ciezko mi cokolwiek znalezc
swinks_UK - 13-04-2012, 13:02
Kojec napisał/a: | podlacze sie pod temat, czy swiece od 2.4 GDI podejda do 2.5 6?? Oczywiscie chodzi o galanta, prosze o opd mailowa gdyz korzystam z interetu w tel i ciezko mi cokolwiek znalezc |
nie
XAWIERD - 13-04-2012, 23:16
Polecam Denso TT przestało szarpać.
mar111cin - 23-05-2012, 07:19
Powiem tak :
nowa cewka, kopułka, palec, zregenerowany moduł zapłonowy.
Do tego w ostatni weekend zakupione nowe przewody NGK i komplet świec Denso IK22.
Ogólnie to szału nie ma. Nawet bym stwierdził że po wymianie świec i przewodów auto jakoś słabiej ciągnie. Silnik dalej drży. Jedyny pozytywny efekt, to spalanie na jałowym biegu, na postoju. w granicach 1,2-1,4l/h bez świateł jeszcze jakieś 0,1l mniej. A ogólnie to pokazuje wartości 0,9-1,7l/h (wcześniej poniżej 1,3 nie pokazywał. Z tym że różnica ta powstała tylko po regeneracji aparatu zapłonowego, po wymianie świec różnicy nie odczułem).
Do tego pierwsze odpalenie po wymianie świec i silnik mocno zafalował, po czym wyskoczył błąd wypadających zapłonów na cylindrze 2.
Do tego bardzo niskie obroty biegu jałowego, po podłączeniu się kabelkiem wychodziło że są w zakresie 620-660rpm. Niestety dość niestabilne.
Krzyzak - 23-05-2012, 07:50
mar111cin napisał/a: | bardzo niskie obroty biegu jałowego, po podłączeniu się kabelkiem wychodziło że są w zakresie 620-660 |
650 jest normą dla V6
Zolar - 23-05-2012, 13:18
Ja po zmieni samych świec też nie odczułem wielkiej różnicy, wręcz przeciwnie silnik zaczął mocniej drżeć. Teraz zmienię chyba jeszcze przewody bo mi tak zasugerował gazownik. Jak wydam kasę i nic się nie zmieni to się wkurzę bo na starych gratach chodził lepiej.
Owczar - 23-05-2012, 13:48
U mnie po wymianie świec i przewodów też nie odczułem ŻADNEJ różnicy.
m6riano - 23-05-2012, 14:16
Ja na świecach mam już chyba ze 20tkm...i ostatnio jakby troszke drżał na mocno rozgrzanym(np. w korku)
mar111cin - 23-05-2012, 15:26
ja różnice odczułem na gorsze...
major - 23-05-2012, 15:45
Panowie testował już ktoś te denso k20TT? Wiem, ze jeden kolega kilka stron wcześniej strasznie je zachwalał. Ktoś jeszcze na nich jeździ?
Czym poza trwałości będą się różniły od platyny? Nie ukrywam, ze zainteresowałm się nimi głownie ze względu na cenę
Zolar - 23-05-2012, 16:20
Ja zainwestowałem w VK22 Iridium i szczerze mówiąc wydaje mi się to wszystko jednym wielkim marketingowym picem. Nie wiem po czym ten kolega wniósł, że jakieś świece są lepsze od innych. Szkoda kasy jak dla mnie.
m6riano - 23-05-2012, 18:02
Zolar napisał/a: | Szkoda kasy jak dla mnie. |
Te platynowo-irydowe to coś ok. 50zł/szt...
TT to po ok. 12-15zł stoją..;-)
fj_mike - 23-05-2012, 18:11
Owczar napisał/a: | U mnie po wymianie świec i przewodów też nie odczułem ŻADNEJ różnicy. |
Gdzie dokładnie chciałeś odczuć różnicę? Jeżeli chodzi o obroty jałowe to u siebie żadnej nie zauważyłem.
W czasie jazdy czuć różnicę, jak mu się depnie to nie przerywa.
|
|
|