[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Hugo - 30-07-2019, 22:06
Wszystko fajnie, ale felgi z evo są brzydkie, a po montażu dystansów jazda to koszmar, wóz drabiniasty się robi i wrażenie jakby auto miało się rozerwać na kilka części.
przemek1602 - 30-07-2019, 23:38
Ewentualnie adapter wsteczny ttlko wtedy walka z pasowaniem tarczy.
Maciejos - 26-08-2019, 14:49
Mam nadzieję, że nie robię jakiegoś OT.
Parę stron wcześniej można poczytać o moich zmaganiach z piszczącymi hamulcami.
W skrócie: wymieniłem 3 rodzaje tarcz i tyleż samo klocków i nic nie pomogło - podczas delikatnego hamowania, ciągle było słychać denerwujące piszczenie.
Chce się teraz podzielić spostrzeżeniami po dwu tygodniowej jeździe na zregenerowanych zaciskach (dzięki Hugo).
Wyżej wymienione spostrzeżenia będą krótkie - nic już w końcu nie piszczy
Naprawdę, jeżeli ktoś ma podobny problem, niech od razu zacznie od regeneracji hamulców, nie ma sensu bawić się w rożne setupy tarcz i klocków, piszczenie i tak może nie ustać.
Jestem prze szczęśliwy, w końcu nastała cisza
Hugo - 26-08-2019, 19:12
Maciejos, oby tak zostało.
A u mnie oryginalne klocki z pierwszego montażu z Mitsu ASX tak piszczały, że ludzie się oglądali. Zupełnie jakby okładziny były zrobione z gwoździ lub innego metalu Zmieniłem klocki na Zimmermany i jak ręką odjął, aż się chce hamować.
Krzyzak - 26-08-2019, 21:51
Maciejos napisał/a: | zregenerowanych zaciskach | jak masz 2 tłoczki to polecam kupić już zrobione zaciski od NTY - kosztują 160zł za sztukę a sam zestaw naprawczy w komplecie z tłoczkami to jakieś 110zł
samemu nie zrobisz tego tak, jak w fabryce - widzę u siebie, gdzie mam nowe tarcze i jest ogromna różnica między kompleksowo zregenerowanym zaciskiem a tym nowym - w nowym tarcze już się błyszczą (zrobione 3-4km) a w tym drugim wciąż widać warstwę osłonową
Hugo - 26-08-2019, 22:54
Krzyzak, zaciski zostały wypiaskowane i polakierowane proszkowo, rozebrane na części pierwsze, wydmuchane sprężonym powietrzem i umyte, wszystkie nowe uszczelnienia, 1 tłoczek nowy, bo go przez własną głupotę porysowałem, pozostałe 3 tłoczki w idealnym stanie. Tłoczki mogłeś wyjmować i wciskać palcami. W czym regenerowany nty będzie lepszy?
Krzyzak - 27-08-2019, 21:23
W czasie - zamawiasz i masz. Zresztą - pisałem, zregenerowałęm już wiele zacisków i nie zrobiłem tego tak dobrze jak oni patrząc na zdarcie tarczy...
Hugo - 27-08-2019, 22:03
Krzyzak napisał/a: | W czasie | A to z tym masz rację. Co do regeneracji to nie robią nic innego jak ja zrobiłem
outlaw4life - 20-10-2019, 13:53
Hejo. szybkie pytanie bo mam cholernie duże bicie na tarczach przod + tył a kupiłem wczoraj nowego gala i chce się upewnić jakie tarcze na porzod i tył wsadzać jeśli chodzi o rozmiar. Zapodam vin itp. żeby było latwiej rozszyfrować wymiary tarcz. Wersja Avance. Z góry dzięki za pomoc!!
VIN:JMBSNEA5AXZ000877 2.5 03.2000R
Pozdrowki!
Bizi78 - 20-10-2019, 15:52
Teoretycznie wg. vinu:
- przód 276x24 (MR475331)
- tył 262x10 (MB668083)
Oczywiście jeśli nikt nic nie zmieniał.
Gwoli ścisłości to Twój gal jest z 1999.06 .
outlaw4life - 20-10-2019, 16:11
a bo w papiren jest napisane 00
No ale suma summarum. DZIEKUJE ZA POMOC!
Bizi78 - 20-10-2019, 16:18
outlaw4life napisał/a: | a bo w papiren jest napisane 00 |
A bo to pewnie data pierwszej rejestracji.
Ogólnie polecam pomierzyć stare tarcze przed zakupem, dużo roboty nie ma .
Hugo - 20-10-2019, 22:39
outlaw4life, tak jak pisze Bizi78.
Maciek31 - 01-11-2019, 18:20
Witam
Przede mną wymiana tarcz i klocków z przodu i tutaj kieruje do was pytanie co sądzicie o tych produktach:
TRW
https://allegro.pl/oferta/trw-tarcze-i-klocki-przod-mitsubishi-galant-vi-7624855020
ZIMMERMANN
https://allegro.pl/oferta/zimmermann-tarcze-klocki-przod-mitsubishi-galant-6732489532
Warte swojej ceny czy macie lepsze propozycje tak do 400zł?
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Hugo - 01-11-2019, 18:59
Maciek31, do 400 zł tylko i wyłącznie tarcze i klocki Zimmermann. No i sprawdź jakie masz tarcze i klocki w swoim Galancie, bo podlinkowałeś tarcze 276/24 mm do zacisków dwutłoczkowych i tarcze 276/26 mm do zacisków jednotłoczkowych po II lifcie.
|
|
|