To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MitsuManiaki.com - INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych

wojtas20 - 08-04-2014, 22:32

U mnie w Bielsku, rabat działa kupiłem filtry i nabili mi jakiś tam rabat nie liczyłem tego dokładnie ale na oko z 10-12 % taniej ;)
tadek-l - 18-04-2014, 11:09

Robiłem zakupy dzisiaj w Wa-wie.
Rozrząd, filtry - rabat około 115zl

Jackall - 28-08-2014, 15:08

W Krakowie rabat działa, na mocowanie amortyzatora do EA dostałem -20% :mrgreen:
fanatyku - 10-09-2014, 13:51

Witam,
Ja dokonywałem zakupów 3 razy w intercars bielsko. Dwa razy nie naliczyli mi żadnego rabatu bo kupowałem dość tanie części (ok 100zł) jednak za trzecim razem pokazałem panu kartę klubową, wybrałem części które mnie interesowały, a dostałem jakiś badziew. Konkretnie sprzedawca wcisnął mi filtry i inne części marki JC PREMIUM czyli intercars - kiepska jakość. A jeśli chodzi o rabat to powiedział, że obniżył mi cenę, jednak po porównaniu paragonu z katalogiem online intercars doszedłem do wniosku, że zwyczajnie zrobił mnie w konia. Zakupów dokonywałem 3 razy u tego samego sprzedawcy więc może bardziej jest problem z nim a nie z rabatami KMM... Próba zgłoszenia czegoś takiego to porażka, osoba odpowiedzialna za reklamacje nie odbiera nigdy telefonu.
pozdrawiam

Uwex - 10-09-2014, 16:37

fanatyku - po prostu pytam przed zakupem jaka jest cena regularna , a jaka po rabacie . I wszystko jasne.
fanatyku - 12-09-2014, 08:46

Tak też robiłem. Tylko dostałem inne części niż chciałem.
Ponadto facet twierdzi, że "numeru mojej karty nie ma w systemie" wiec żadnych rabatów z jej tytułu mi nie dał. Policzył mi wszystko na jakiegoś "zaprzyjaźnionego klienta".
Teraz mam większe zakupy do zrobienia, podejdę do innego pracownika i zobaczymy jak będzie. Może po prostu trafiłem na jakiegoś cwaniaka.

Uwex - 12-09-2014, 09:08

fanatyku napisał/a:
numeru mojej karty nie ma w systemie


ale to nie numer karty upoważnia do zniżek ! Tylko numer klienta- wspólny dla MM (354518) .

akbi - 12-09-2014, 10:33

fanatyku napisał/a:
zwyczajnie zrobił mnie w konia

...a wystarczyłoby jedynie przeczytać ze zrozumieniem pierwszy post tego tematu ...

fanatyku - 16-09-2014, 15:15

Uściślę coś. Dzwoniąc i pytając o części podawałem numer klienta (z pierwszego tematu) oraz numer karty - nie wiem dlaczego facet to chciał. Porównałem ceny katalogowe ze strony z tymi które podał mi sprzedawca albo z paragonem. Dwa razy nie było żadnego rabatu, za trzecim razem dostałem szmelc, a ostatnio jak sprawdzałem ceny przez telefon (dwukrotnie, różne części) dostałem rabat - 3% dokładnie. Wszystkie tuleje tylnego zawieszenia, łączniki i gumy stabilizatorów (przód i tył), wszystkie filtry, nowe świece, kompletny wydech, tarcze i klocki ATE - to wszystko razem trochę kosztowało, a ceny IC w moim przypadku były po prostu śmieszne. Albo trafiam na cwanych sprzedawców IC albo ten cały rabat do 26 czy 29% to tylko pic na wodę.
Na szczęście już znalazłem inny sklep stacjonarny gdzie można dostać spory rabat :) Piszę to raczej po to aby wyczulić innych na sprawdzanie cen.

akbi - 16-09-2014, 16:07

fanatyku napisał/a:
Albo trafiam na cwanych sprzedawców
... albo ... co się często zdarza wśród Mitsumaniaków - pomyliłeś numer, lub jak pisałeś wcześniej - numer podałeś z karty, albo może i pomyliłeś sklep, bo i takie przypadki były :) ... albo sam nie wiesz co źle zrobiłeś, gdyż w systemie IC nie ma żadnej informacji, że karty klubowiczów są numerowane i jeśli sprzedawca oczekuje od nas karty (bo takie ma info w systemie) to jedynie do wglądu.
kamir - 16-09-2014, 17:02

akbi, Jak ja dopytywałem o cenę telefonicznie to Pan mi powiedział, abym do nich podjechał pokazać kartę, bo przez telefon może mi podać ceny detaliczne...
akbi - 16-09-2014, 19:59

kamir napisał/a:
akbi, Jak ja dopytywałem o cenę telefonicznie to Pan mi powiedział, abym do nich podjechał pokazać kartę, bo przez telefon może mi podać ceny detaliczne...

no to prawidłowo

kamir - 16-09-2014, 20:08

akbi, Ja wiem, tylko chodzi mi o to, że kolega fanatyku dzwoniąc też być może dlatego dostawał ceny detaliczne, że nie był osobiście.
xluki - 16-09-2014, 22:45

W Słupsku też jest problem z rabatami. Nawet po podaniu numeru klienta :(
zdrawko - 22-10-2014, 18:56

W Kraśniku (woj. lubelskie - nowy oddział inter cars) po podaniu numeru klienta i okazaniu karty MM za klocki TRW zapłaciłem 122 zamiast 180 zł, filtr kabinowy filtrona 45 zamiast 61 zł - rabat wysoki i działa, obsługa miła i kompetentna - żadnych problemów.

P.S. akbi na następnym zlocie dopadnę Cię z wódką ew. piwem/winem :biggrin: dzięki!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group