To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer Sportback

jaca71 - 08-10-2009, 08:22

Ja stosuję zasadę że czyjegoś psa i samochodu się nie krytykuje...

A wyszydzanie SB jest tylko i wyłącznie na zasadzie rodzinnych przekomarzań. Miłego dnia i wielu zadowoleń z samochodu (niech to nawet SB będzie) życzę.

redundantor - 08-10-2009, 08:32

No i o to chodzi. Pozdrawiam.
Pablolot - 08-10-2009, 10:06

Oderbałem auto i chętnie podzielę się spostrzeżeniami (nadmieniam, że poruszałem się do tej pory Oplem Omega 2.5TD kombi):

1. Szału nie ma, jest to całkiem poprawne auto kompaktowe Lancer 1.8 Invite SB. Bagażnik dużo bardziej funkcjonalny niż w oglądanym sedanie. Wózek mojego dziecka do sedana musiałem wkładać nieźle nim kręcąc do SB wchodzi bez problemu stąd decyzja o SB (funkcjonalniejsza przestrzeń bagażowa tak jak wcześniej pisali uzytkownicy). Chociaż do Omegi się nie umywa... chyba zresztą żadne inne auto osobowe.

2. Zanim podjąłem decyzję (wersja z homologacją, rok modelowy 2010) naprawdę było w czym wybierać w tej cenie (70k bez kilku stów):Focus, Hyundai Tuscan lub i30, Kia ceed z silnikiem diesel, Octavia II w silnikiem diesel 105KM lub 1.4TSI 120KM, Nissana nie brałem pod uwage bo brzydkie jak noc, Fiaty różne, Lancia Delta, Toyota Corolla, Chevrolet Cruze, Opel Astra III, Seaty różne oraz jakieś wynalazki z tanich SUVów. Jeździłem większością i wierzcie mi żaden nie miał takiego wyposażenia i takiej jakości materiałów jak Mitsubishi.

3. Pierwotnie chciałem kupić Mazdę 6 MPS (2.3Turbina, 4x4, 260KM) ale wszystkie uzywane auta w Polsce są po wypadku a czasu niestety nie miałem aby jeździć na zachodzi i szukać. lancer SB 1.8 to kompromis między osiągami MPS zamuloną omegą.

4. Nagłośnienie, wystarczające w wersji 6 głosnikowej nie mam nic do zarzucenia.

co ciekawe w salonie proponowali przyjazd po 1500km na wymianę oleju, gdyż silnik docierany jest na hamowni w fabryce "na zimno" i zalecana jest wymiana po tym przebiegu aby pozbyć się zbędnych elementów z oleju które mogą powstać.

kończe bo sam nie lubie czytac długich postów.

gzesiolek - 08-10-2009, 10:24

piomic napisał/a:
Tak. Przeglądy co 15k, pierwszy 1200, drugi 1800. Ja za pierwszy po 20k dałem 690...


Tlumaczenie skrotow myslowych:
15k jest w Toyocie i drogo...a kolega Piomic swojego Lancerka mial na przegladzie dopiero po 20k i do tego zaplacil tylko 690zl...

dobrze zrozumialem?
Trik napisał/a:
Przepraszam że zapytam, czemu co 15K.

Bo tyle maja Toyoty... ;) i taki maja zapis w ksiazce serwisowej :mrgreen:

Anonymous - 08-10-2009, 12:30

Pablolot napisał/a:

2. Zanim podjąłem decyzję (wersja z homologacją, rok modelowy 2010) naprawdę było w czym wybierać w tej cenie (70k bez kilku stów):Focus, Hyundai Tuscan lub i30, Kia ceed z silnikiem diesel, Octavia II w silnikiem diesel 105KM lub 1.4TSI 120KM, Nissana nie brałem pod uwage bo brzydkie jak noc, Fiaty różne, Lancia Delta, Toyota Corolla, Chevrolet Cruze, Opel Astra III, Seaty różne oraz jakieś wynalazki z tanich SUVów. Jeździłem większością i wierzcie mi żaden nie miał takiego wyposażenia i takiej jakości materiałów jak Mitsubishi.


70.000zł bez kilku stów ?
Te kilka stów to nie czasem 6.500zł z metalikiem i ok 8.500zł bez metaliku ?

Pablolot napisał/a:

Jeździłem większością i wierzcie mi żaden nie miał takiego wyposażenia i takiej jakości materiałów jak Mitsubishi.


Raczysz żartować.
Chyba, że mówisz przewrotnie ale w kontekście tego zdania to by nie pasowało więc chyba jednak raczysz żartować :)

Pablolot napisał/a:

4. Nagłośnienie, wystarczające w wersji 6 głosnikowej nie mam nic do zarzucenia.

Do zarzucenia pewnie nie tym bardziej, jeżeli nie mamy porównania z dźwiękami znanych producentów choćby Rockforda wkładanego również do Lancerów.

Gratuluję jednak samochodu

piomic - 08-10-2009, 12:45

gzesiolek napisał/a:
dobrze zrozumialem?
Bardzo dobrze. 8)
Chcesz pączka? :wink:

Pablolot - 08-10-2009, 13:07

kaeres,
nie zartuje, niestety bez kilku stów, mimo wyjściowej ceny ze zniżką 4000 z salony z doposażeniem w czujniki cofania (560zł) i Homologacją (2000zł) cena wyniosła 68,9k

Materiały w wymienionych autach to twardy plastik od drzwi bocznych, po srodkowa konsole i deska przednia, w mitsu jest to tylko kawalek na drzwiach
i te cienkie, plastikowe kierownice... za obicie skora w kazdej z wymienionych marek trzeba bylo za to doplacic a tu w standardzie, ogromne znaczenie przy pierwszym wrazeniu jak wsiadasz do auta, ktore stoi w salonie.

Skoda Octavia II miala najwiecej miejsca i dla osob podrozujacych i w bagazniku ale materialy wykonczeniowe... kiepsciutkie, ciekawe rowniez ze przymierzalem sie do Passata uzywanego z roku 2007 i to samo. Nie wiem moze kwestia gustu, moze powornuje do Omegi ktora miala niezlej jakosci materialy albo poprostu przyzwyczajenie.

gzesiolek - 08-10-2009, 13:30

a wlasnie tutaj mam pytanie... na ktora mnie slowa Pablolota naprowadzily...
bo ostatnio w centrum handlowym obejrzalem SB ale wyzszego od Invite... chyba Intense... i tam poza ciemniejsza listwa dostrzeglem ze plastiki na desce (ten wierzch)sa nieco inne jak u mnie... takie gumowane...
czy tak we wszystkich MY'10 tak jest?
Bo jesli tak to wnętrze dużo zyskuje...

fargo - 08-10-2009, 13:39

We wszystkich centrach handlowych postawiali RA :rolleyes:
gzesiolek - 08-10-2009, 14:17

fargo napisał/a:
We wszystkich centrach handlowych postawiali RA :rolleyes:


a mozliwe bo od tylu do niego podszedlem... ale wydawalo mi sie, ze nie mial czarnych alusow... czyli tylko RA ma takie fajne gumowane plastiki?

jurekschroda - 08-10-2009, 14:27

Plastiki w Intense są trochę inne niż w Invite, ale dotyczy to tylko listwy na desce ( tej poziomej) i konsoli srodkowej. Reszta plastików - te czarne - są dokładnie takie same we wszystkich wersjach. Bez znaczenia czy jest to MY09 czy MY10.





Cytat:
mimo wyjściowej ceny ze zniżką 4000


jakoś mi się mocno zdaje, że od października zniżka wynosi 7000 !

Anonymous - 08-10-2009, 14:32

Pablolot napisał/a:
kaeres,
nie zartuje, niestety bez kilku stów, mimo wyjściowej ceny ze zniżką 4000 z salony z doposażeniem w czujniki cofania (560zł) i Homologacją (2000zł) cena wyniosła 68,9k

Hmm...
Nawet jakby ten upust wynosił tylko 4.000zł to...
+560 + 2000 nijak nie chce wyjść 68.900zł a jedynie 67.050zł

Ty na pewno wziąłeś Invite ?

plbarti - 08-10-2009, 15:20

dopłata za lakier 1890 chyba ,że biały
Anonymous - 08-10-2009, 15:58

No tak wychodzi faktycznie.
Jednym słowem sporo dałeś nawet jeżeli wliczamy homologację.

Uwex - 08-10-2009, 18:39

Pablolot - Octavia ma więcej miejsca dla pasażerów ? Z tyłu ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group