To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chce kupić VR4 - Kolejne VR4 do kupienia?

Bartek - 21-05-2013, 18:30

swinks_UK, nie zapominaj o subtelnej różnicy - automat (+20% paliwa), manual

MKV, nie dam się sprowokować :p

swinks_UK - 21-05-2013, 18:41

Bartek napisał/a:
swinks_UK, nie zapominaj o subtelnej różnicy - automat (+20% paliwa), manual


Święta racja :wink:

MKV - 21-05-2013, 19:26

Bartek napisał/a:
swinks_UK, nie zapominaj o subtelnej różnicy - automat (+20% paliwa), manual

MKV, nie dam się sprowokować :p


Są zwolennicy i przeciwnicy LPG - ja się zaliczam do zwolenników. Jeśli by ten silnik absolutnie nie tolerował LPG (a ma zadatki na plus jak np hydrauliczna regulacja luzu zaworowego) to bym o tym nie myślał, ale ma być bardziej samochodem typu "wozi-4-litery" ale jajem (a nie jakiś Passat TDI). Spalacza benzyny nisko zawieszonego już mam.

Jeśli LPG w VR2 by nie miało racji bytu to nie wkładam 6A13TT tylko zostaję przy wersji NA i dłubię mechanikę zaczynając od głowic (i LPG nie ma tu wtedy żadnego znaczenia). Innej opcji nie ma.

danino88 - 21-05-2013, 20:20

Cytat:
Jeśli LPG w VR2 by nie miało racji bytu to nie wkładam 6A13TT tylko zostaję przy wersji NA i dłubię mechanikę zaczynając od głowic (i LPG nie ma tu wtedy żadnego znaczenia). Innej opcji nie ma.


czemu vr2? bez sensu. W zimę zostawisz auto w garażu i będziesz chodził pieszo zamiast się cieszyć że jest zima :)

MKV - 21-05-2013, 20:24

danino88 napisał/a:
Cytat:
Jeśli LPG w VR2 by nie miało racji bytu to nie wkładam 6A13TT tylko zostaję przy wersji NA i dłubię mechanikę zaczynając od głowic (i LPG nie ma tu wtedy żadnego znaczenia). Innej opcji nie ma.


czemu vr2? bez sensu. W zimę zostawisz auto w garażu i będziesz chodził pieszo zamiast się cieszyć że jest zima :)


Niby czemu??? Mam dość duże doświadczenie w jeździe z dużym nadmiarem mocy na przedniej osi (Swift GTi ma ponad 130 koni przy 800kg masy a silnik wazy tylko 80kg).

VR2 będzie pierwszym etapem - chciałbym kupić najpierw sam silnik z wiązką i komputerem.
Etap drugi rozciągnie się pewnie na 2-3 lata kolejne to już zrobienie VR4 ale to dużo większa kasa jest potrzebna no i cały VR4 do przekładki...

danino88 - 21-05-2013, 20:40

Cytat:
Niby czemu??? Mam dość duże doświadczenie w jeździe z dużym nadmiarem mocy na przedniej osi (Swift GTi ma ponad 130 koni przy 800kg masy a silnik wazy tylko 80kg).


Według mnie to nie to samo.

Cytat:
VR2 będzie pierwszym etapem - chciałbym kupić najpierw sam silnik z wiązką i komputerem.
Etap drugi rozciągnie się pewnie na 2-3 lata kolejne to już zrobienie VR4 ale to dużo większa kasa jest potrzebna no i cały VR4 do przekładki...


Pożeracz pieniędzy to 6A13TT, a napęd itd to koszt stały. Założysz i będzie jeździło przez x lat. Wlejesz dobrej oliwy do transfera, dyfra, skrzyni to czeka Cie tylko wymiana w AYC, co w porównaniu z kosztem silnika i jego eksploatacji ma się nijak :)

nabassu - 21-05-2013, 20:43

co do podtlenku... niech mi ktos mojego zioma tknie! :D
co do spalania, najpierw mnie jeden denerwowal wysylajac mi paragon i licznik dzienny, teraz Tomek cos opowiada o 8 z groszem...
wogole to te 20 kuni mniej w prelifcie, owy Tomek zalatwil, wiec nie ma problemu.
kupuj calosc, najwyzej na raty sie zrobi i bedzie sobie gnil pod blokiem, albo do piwnicy graty sie zrzuci a reszte potnie.

MKV - 21-05-2013, 22:33

nabassu napisał/a:
co do podtlenku... niech mi ktos mojego zioma tknie! :D
co do spalania, najpierw mnie jeden denerwowal wysylajac mi paragon i licznik dzienny, teraz Tomek cos opowiada o 8 z groszem...
wogole to te 20 kuni mniej w prelifcie, owy Tomek zalatwil, wiec nie ma problemu.
kupuj calosc, najwyzej na raty sie zrobi i bedzie sobie gnil pod blokiem, albo do piwnicy graty sie zrzuci a reszte potnie.


To jak będzie laweta i odpowiedni ciągnik to zrobimy wyprawę na wyspy :P

white90 - 22-05-2013, 00:31

MKV napisał/a:
nabassu napisał/a:
co do podtlenku... niech mi ktos mojego zioma tknie! :D
co do spalania, najpierw mnie jeden denerwowal wysylajac mi paragon i licznik dzienny, teraz Tomek cos opowiada o 8 z groszem...
wogole to te 20 kuni mniej w prelifcie, owy Tomek zalatwil, wiec nie ma problemu.
kupuj calosc, najwyzej na raty sie zrobi i bedzie sobie gnil pod blokiem, albo do piwnicy graty sie zrzuci a reszte potnie.


To jak będzie laweta i odpowiedni ciągnik to zrobimy wyprawę na wyspy :P


Jak będziecie jechać na wyspy to dajcie znać bo mam przesyłke do odebrania z UK :)
Co do vr2 to faktycznie troche lipa
za duzo momentu jak na jedna oś
na codzien jezdze Volvo V40 T4 i 300nm na przedniej osi w niepogode nie jest zbytnio przyjemne
Swift GTi fakt mocny i lekki ale moc jest zupelnie inaczej oddawana jak w silnikach turbo
6A13TT to dodatkowo V'ka co daje moment obr i juz mamy odpowiedz ze opony w vr2 zmienialbys co pol roku ;)

nabassu - 22-05-2013, 08:00

Pany, tu bardziej chodzi o to, ze dolepienie napedow wiaze sie z wytworzeniem mocowan pod caly tyl, wal, nowy caly wydech, a nie tylko na sztuke portki.
Nikt tego za darmo nie zrobi :>.
Sam motor wpada w sumie p&p.

Matejko - 22-05-2013, 09:44

white90 napisał/a:
na codzien jezdze Volvo V40 T4 i 300nm na przedniej osi w niepogode nie jest zbytnio przyjemne


kup lepsze opony, w swoim mialem 320Nm i nie bylo takiego problemu zeby nie wiadomo jaki on mialbyc wielki

MKV - 22-05-2013, 12:26

white90 napisał/a:

Swift GTi fakt mocny i lekki ale moc jest zupelnie inaczej oddawana jak w silnikach turbo
6A13TT to dodatkowo V'ka co daje moment obr i juz mamy odpowiedz ze opony w vr2 zmienialbys co pol roku ;)


Swift GTi na dobrych markowych oponach (ale nie deszczówkach) - Trasa Katowicka, lewy pas, opony 195/50R15 i przy 100km/h czyli 3300obr/min na 5 biegy przy przyśpieszaniu często traci przyczepność... lekki przód ma swoje wady. Ten sam problem przy ruszaniu na suchej nawierzchni...

ale rozwiązanie na mokrą nawierzchnię jest w sumie proste - oponki Uniroyal RainSport2. Miałem RainSport1 i to jest po prostu niebo a ziemia na mokrej nawierzchni nawet w porównaniu do topowych opon "zwykłych"

[ Dodano: 22-05-2013, 12:29 ]
nabassu napisał/a:
Pany, tu bardziej chodzi o to, ze dolepienie napedow wiaze sie z wytworzeniem mocowan pod caly tyl, wal, nowy caly wydech, a nie tylko na sztuke portki.
Nikt tego za darmo nie zrobi :>.
Sam motor wpada w sumie p&p.


I dokładnie dlatego narazie myślę nad VR2. Poza tym to zawsze coś innego a VR4 zawsze można później z tego zrobić jako stage 2 ;)

Anonymous - 22-05-2013, 13:11

potwierdzam rainsport1 sa swietne szkoda ze juz nie w produkcji
Morfi - 22-05-2013, 15:46

Są w sprzedaży http://www.ceneo.pl/1225798

Ja mam rainexpert w carismie.

Anonymous - 22-05-2013, 15:49

kolego rainsport1.Natomiast rainsport2 produkuja ale to juz nie ten bieznik


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group