To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

Kleju - 28-07-2010, 15:14

Cytat:
Kleju, ja mysle czy by nie włożyć od strony kierowcy


Ale co?

Wiązka z pod maski wchodzi w dwóch miejscach. Jeden otwór jest na ścianie grodziowej naprzeciw pasażera (i ten przepust widać w komorze silnika), a drugi otwór jest między błotnikiem kierowcy a podłużnicą (tego otworu nie widać bo trzeba ściągnąć błotnik i nadkole, tam razem z przewodami idzie linka od maski).

Nie ma innej opcji, żeby to inaczej zrobić. Gdzieś trzeba ciąć i łączyć.

rosomak1983 - 28-07-2010, 15:17

Kleju, a jak zamontujesz kompa po stronie kierowcy (polskiego) czyli pasarzera angielskiego powinno byc tak samo tylko czy otwory w grodzi sa...
Kleju - 28-07-2010, 15:26

rosomak1983 napisał/a:
Kleju, a jak zamontujesz kompa po stronie kierowcy (polskiego) czyli pasarzera angielskiego powinno byc tak samo tylko czy otwory w grodzi sa...


Komputer będzie po normalnej stronie, przy nogach pasażera. Wiązka będzie ułożona jak w europejskim colcie. Z tym małym szczegółem że z jednej strony będą przedłużone kable. W kabinie już nie będzie żadnych kombinacji.

rosomak1983 - 28-07-2010, 15:38

Kleju, oka ale ja mysle zrobic to bez przedłuzania wiesz moze czy sa otwory co o tym myslisz ???
Kleju - 28-07-2010, 15:49

rosomak1983 napisał/a:
Kleju, oka ale ja mysle zrobic to bez przedłuzania wiesz moze czy sa otwory co o tym myslisz ???


Też myślałem żeby tak zrobić, ale:
- otworów nie ma gratis ;) Trzeba nowe zrobić
- nie połaczysz niektórych kostek, bo najzwyklej w świecie kable będą za krótkie
- Puszke z biezpiecznikami będziesz musiał dać po drugiej stronie, co będzie skutkować tym że będziesz miał kostki od świateł i kierunkowskazów nie po tej stronie...

Jednym słowem, bez przedłużenia kabli się nie da...

rosomak1983 - 28-07-2010, 15:51

Kleju, dziekuje bardzo za wyjasnienie sprawy teraz wszystko rozumiem :)
Kleju - 30-07-2010, 21:42

Trochę się przez ostatnie dni działo ;)

Wziąłem się za przedłużanie wiązki, 28 kabli do przedłużenia. Wykorzystałem wiązke z glxi i 25 kabli ma takie same kolory jak w instalacji z cyborga :mrgreen: Tylko 3 kable nie odpowiadają kolorystyce z oryginalną wiązką.


Wczoraj całe popołudnie do późnego wieczora ucinanie, lutowanie, sprawdzanie czy jest przejście i tak w kółko. Ale instalacja gotowa:


Później przód potraktowałem "barankiem" (będzie jeszcze konserwacja)



I tak samo z tyłem:


Wiązka już położona w komorze, lampy przykrecone żeby podpasować długość kabli


Kostki już w kabinie


Na sam koniec zająłem się bzdetami :D czyli założyłem lampy, zderzak tylko złapałem na śrubach na razie bo jeszcze musze plastiki w nadkola poprzykręcać i ramię wycieraczki też założone :mrgreen:




Zaczyna wyglądać jak auto ;)

Silnika już nie udało się upchać... Może w następnym tygodniu.
Jeszcze przy wycinaniu szyby przedniej z cyborga rozcharatałem sobie nogę... Do szycia się nadawała, ale że by to zajeło trochę czasu, więc szybki opatrunek i dalej do roboty :-P

robertdg - 30-07-2010, 22:05

Kleju napisał/a:
Jeszcze przy wycinaniu szyby przedniej z cyborga rozcharatałem sobie nogę... Do szycia się nadawała, ale że by to zajeło trochę czasu, więc szybki opatrunek i dalej do roboty :-P
Gdzieś Ty ja wpychał :?: zrozumiałbym ręke, ale noge :?:
Kleju - 30-07-2010, 22:14

robertdg napisał/a:
Gdzieś Ty ja wpychał zrozumiałbym ręke, ale noge


A żeby było zabawniej to o metalowy stelaż co jest od wewnątrz drzwi ją rozwaliłem...

mkm - 31-07-2010, 00:14

Tył poki co wyglada niewinnie :wink:
Gdzie przeciwmgielne :doubt: ?

Kleju - 31-07-2010, 00:41

mkm napisał/a:
Gdzie przeciwmgielne ?


Ni ma :P W tym zderzaku nie ma opcji na przeciwgielne :) A w japonii nie jest obowiązkowe :D

Tak wiem, wiem przegląd ;) Pomyślimy...

mkm - 31-07-2010, 00:43

Na upartego mozna sprobowac przerobic wewnetrzna od swiateł. Miejsce na duza zarowke raczej jest, wiec "na sztuke" by było.
Kleju - 31-07-2010, 01:42

mkm napisał/a:
Na upartego mozna sprobowac przerobic wewnetrzna od swiateł. Miejsce na duza zarowke raczej jest, wiec "na sztuke" by było.


Albo taka prowizorka jak była ;)

Kleju - 08-08-2010, 18:46

mkm napisał/a:
Kleju, co z tymi wahaczami? Inne?


W końcu wiem. Odpowiedź w dalszej części postu ;)


Okazało że ściana grodziowa z wersji ze skrzynią automat, różni się od wersji ze skrzynią manualną. I trzeba zrobić dwa otwory na śruby i jeden duży na pompkę sprzęgła. Ale już się z tym uporałem :mrgreen:
Jak widać pedały już zamontowane


Jest jeszcze problem, bo potrzebuję wężyk/rurkę żeby połaczyć pompkę ze skrzynią biegów. Ale kupię używany.
Założyłem też wygłuszenie na ściane grodziową:


Później już tylko położenie instalacji w kabinie


Ciekawe że w cyborgu uchwyt (ten na dole) jest inny niż w glxi. I są jeszcze dwa z tyłu :D


Tak samo sposób montażu pasów. W glxi jest regulacja wysokości:


W cyborgu nie ma tego i u mnie też nie będzie :D


I na dole pasy są przykręcone tylko jedną śrubą, a nie jak w glxi na takim pałąku.

Na koniec największa zagadka :D Czy wahacze pasują z wersji z bębnami na wersję z tarczami...



Tak pasują :mrgreen: identyczny wahacz jest


Tadam :)


Zaopatrzyłem się też zestaw do konserwacji 8-)


I na sam koniec już konserwacja w nadkole



A później jak chciałem założyc koła to 13" nie weszło na zacisk, miałem jeszcze 14" też nie weszło :D I musiałem zacisk ściągnąć żeby auto było można ruszyć :D

mkm - 08-08-2010, 18:55

mkm napisał/a:
Kleju, nie trac nadziei.
To moze byc kwestia rysunku.

:mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group