Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.
Hugo - 04-03-2014, 14:08
Ale dlaczego miałby strzelać z wydechu tylko na letnich kołach?
Hugo - 04-03-2014, 14:12
WreX napisał/a: | A jak się nazywa to co jest zaraz za kolektorem wylotowym z silnika od strony chłodnicy? jak idą te 3 rury i się łączą i tam jest takie coś i dalej z tego wychodzi rura... | Galant 2,5 po wrześniu 2000 r. (po II lifcie) ma 3 katalizatory. Dwa w kolektorach wydechowych (po jednym na każdą głowicę) i jeden pod podłogą jak w innych Galach, więc to co Ci spawali to pewnie obudowa, w której znajduje się katalizator.
WreX - 04-03-2014, 15:14
Hugo napisał/a: | WreX napisał/a: | A jak się nazywa to co jest zaraz za kolektorem wylotowym z silnika od strony chłodnicy? jak idą te 3 rury i się łączą i tam jest takie coś i dalej z tego wychodzi rura... | Galant 2,5 po wrześniu 2000 r. (po II lifcie) ma 3 katalizatory. Dwa w kolektorach wydechowych (po jednym na każdą głowicę) i jeden pod podłogą jak w innych Galach, więc to co Ci spawali to pewnie obudowa, w której znajduje się katalizator. |
No tak to by się zgadzało w takim razie.
To zostaje zawieszenie?
Torp12 - 04-03-2014, 15:25
WreX napisał/a: |
To zostaje zawieszenie? |
Z zawieszenia by szedl metalowy dźwięk, ale czy aż tak głośny żeby się ludzie oglądali? Niezły luz musiał by być.
Z wydechu idzie huk od wybuchu... Może zimą go tak nie deptałeś i teraz dopiero wychodzi. Dla próby możesz odkręcic na przepustnicy śróbek co by dostał więcej powietrza i sprawdź czy dalej będzie strzelał :]
WreX - 04-03-2014, 15:31
Torp12 napisał/a: | Z zawieszenia by szedl metalowy dźwięk, ale czy aż tak głośny żeby się ludzie oglądali? Niezły luz musiał by być.
|
Tzn to jest taka hybryda pasująca i do huku jak wystrzał i do... uderzenia młotem o coś metalowego, nie jest taki całkowicie metaliczny.. eh ciężko określić. Może kiedyś mi się uda to nagrać...
Słychać do z pod podłogi jakby z lewej strony, jakby coś walnęło w całą bude albo coś ... nie wiem to jest bardzo charakterystyczne.
polaff - 04-03-2014, 16:16
WreX, obstawiam tylną poduszkę skrzyni biegów.
Jeśli mam rację to współczuję roboty przy wymianie. Robiłem to jesienią
polaff - 04-03-2014, 16:19
WreX, obstawiam tylną poduszkę skrzyni biegów.
Jeśli mam rację to współczuję roboty przy wymianie. Robiłem to jesienią
robertdg - 04-03-2014, 17:57
Ewentualnie mocowanie sanek do karoserii, bądź banana
WreX - 04-03-2014, 18:25
polaff napisał/a: | WreX, obstawiam tylną poduszkę skrzyni biegów.
Jeśli mam rację to współczuję roboty przy wymianie. Robiłem to jesienią |
mam sie bać ? gdzie to znaleźć i skąd wiedzieć czy to to ? i jaki jest koszt takowej ?
Cytat: | Ewentualnie mocowanie sanek do karoserii, bądź banana |
Też nie brzmi optymistycznie... jak to zdiagnozować ?
Hugo - 04-03-2014, 18:34
robertdg napisał/a: | Ewentualnie mocowanie sanek do karoserii, bądź banana | Też o tym pomyślałem.
WreX - 04-03-2014, 20:57
Więc co mam zrobić? jak to sprawdzić? czy po prostu wymienić w ciemno ? Bo kompletnie nie wiem jak się do tematu zabrać...
deejay - 04-03-2014, 23:08
WreX napisał/a: | obra sprawa jest taka, dzisiaj jadąc na moich pięknych alusach wrócił wcześniejszy problem, a mianowicie (bo już mam wyczajone konkretnie) podczas gwałtownego przyspieszenia na nierównej powierzchni słyszalny jest strzał... musi być mocno słyszalny bo ludzie się obracają i niestety nie za kierowcą czy moją żoną tylko po tym "huku", jak wspominałem wcześniej XX stron temu, występuje albo przy gwałtownym przyspieszaniu albo hamowaniu i to najprawdopodobniej naprzemiennie, raz przy przyspieszani a raz przy hamowaniu... z tym, ze przy przyspieszaniu to 90% na nierównym, np na hopce zwalniającej jak koło zjeżdża i doda się mocniej gazu na 1 to się to pojawia. Dodam tylko, że na zimówkach problem nie istniał, podejrzewam, że z powodu dużo mniejszej trakcji i mniejszych przeciążeń na układzie zawieszenia... |
Rama zawieszenia to odkręcenia i ponownego dociągnięcia odpowiednim momentem .
WreX - 05-03-2014, 09:24
deejay napisał/a: | Rama zawieszenia to odkręcenia i ponownego dociągnięcia odpowiednim momentem .
|
Zrobię to sam? Czy radzej udać się do kogoś?
I gdzie się znajduje ta rama ?
deejay - 05-03-2014, 21:14
WreX napisał/a: | deejay napisał/a:
Rama zawieszenia to odkręcenia i ponownego dociągnięcia odpowiednim momentem .
Zrobię to sam? Czy radzej udać się do kogoś?
I gdzie się znajduje ta rama ? |
Lepiej niech zrobi to ktoś kto posiada klucz dynamometryczny
http://allegro.pl/mitsubi...3989343400.html
WreX - 05-03-2014, 22:55
deejay napisał/a: | WreX napisał/a: | deejay napisał/a:
Rama zawieszenia to odkręcenia i ponownego dociągnięcia odpowiednim momentem .
Zrobię to sam? Czy radzej udać się do kogoś?
I gdzie się znajduje ta rama ? |
Lepiej niech zrobi to ktoś kto posiada klucz dynamometryczny
http://allegro.pl/mitsubi...3989343400.html |
Było tak od razu, że o sanki chodzi ;p
Dobra, może się zgłoszę do jakiegoś warsztatu, dzięki za pomoc
|
|
|