Outlander I GEN Techniczne - Tuning Turbiaka
Pawel1988 - 26-06-2017, 08:58
Ja mam turbo timera w schowku od pasażera
Fragu - 26-06-2017, 15:49
Tak jest u mnie:
http://zapodaj.net/3ff1e4d088b29.jpg.html
Bzyk_R1 - 30-06-2017, 14:24
Na podstawie obserwacji własnego jak i innych O1T śmiało i z pełną odpowiedzialnością mogę napisać że wycięcie katów i modyfikacja tylko wydechu dodaje 15-20 KM
Fragu - 30-06-2017, 14:27
To może osoby, które "robiły" wydech niech napiszą tutaj w jednym miejscu: co? jak? za ile? głośno czy nie?
Na pewno się przyda
Pawel1988 - 30-06-2017, 16:59
Mój wydech cały że stali nierdzewnej.
1 wersja tylko oryginalny przelot środkowy + magnaflow tylny = mega głośno i nie za fajnie
2. Wersja mały tłumik przelotowy w obudowie kata + oryginalny przelot środkowy + tylny magnaflow= jak dla mnie idealnie.
Koszt części ok 900zl ale zostało parę kolanek i jakby ktos robił bez łączenia (flansz) to tak z 700-750 biorac pod uwage ze zostawilem srodkowy. Jalby ktos chcial zmieniac srodkowy to + ...zl. Robota na gotowo, oddałem auto i odebrałem zrobione 350zl + potem dołożenia tego "kata" 150-200 Nie pamiętam.
endriu323f - 08-11-2017, 22:35 Temat postu: Chip Tuning 2.0T Pytanie do posiadaczy 2.0T po Chip Tuningu, czy ktoś wykonywał go na śląsku, lub okolicach???
Wiem ze RS Motosport polecacie, ale mam do nich spory kawałek???
Proszę kontynuować istniejące tematy!
Bzyk_R1 - 08-11-2017, 23:21
endriu323f, nie chcesz w RS to jedź do Struny do Krakowa. Tylko tam zapłacisz 2000zł. A jeżeli masz przygotowany samochód do chipa to jedna podróż pod Rzeszów to chyba nie jest problem? Przecież nie robisz tego co rok tylko już raz na zawsze. Akurat trasa z Cze-wy do RS to praktycznie same autostrady i ekspresówki. Wszystkie chipowane outlandery które znam nie były robione nigdzie na Śląsku.
Pawel1988 - 09-11-2017, 00:07
4 turbo w Katowicach robi mitshubishi . Jak chcesz znać moje zdanie jedz do Rzeszowa i nawet się nie zastanawiaj A jak coś wyjdzie nie tak ( pompa za slaba czy coś) to znów jedz do Rzeszowa i się nie zastanawiaj.
Fragu - 09-11-2017, 17:38
endriu323f, oni nawet mnie przekonali wiec się nie zastanawiaj tylko jedź do Rzeszowa ;D
...ja jadę w przyszłym roku...a kilometrów mam "trochę więcej"
endriu323f - 09-11-2017, 18:42
Tak czułem ze i tak pojadę do Rzeszowa , ale wolałem zapytać.
Auto czeka jeszcze tylko na pompę paliwa, reszta zrobiona.
Jak się uda będzie prezent na święta
Bzyk_R1 - 09-11-2017, 22:56
endriu323f, a temat w "Nasze Miśki" to gdzie, ja się pytam? Może byś opisał wreszcie turbo? Kurde każdego muszę namawiać. Będziesz coś chciał jeszcze...
endriu323f - 09-11-2017, 23:19
Bzyk_R1, Twój temat"Nasze Miśki"jest tak obszerny ze nie pozostało już nic nowego do opisania , tylko czytać
Postaram się założyć temat.
Bzyk_R1 - 13-12-2017, 17:28
Dopiszę kolejny punkt tuningu turbiaka, jako że aktualnie nad tym siedzę. Mianowicie hard TMIC czyli wymiana węży gumowych przy pozostawieniu fabrycznego intercoolera. W miejsce węży trafią rury ze stali nierdzewnej 2,5 cala. Potrzebujemy:
-1m rurki 2,5" mniej chyba nie sprzedadzą - około 40zł
- 3 kolanka 90 stopni, 2,5" - około 25zł za sztukę
- 4 złączki silikonowe - około 10-20 zł za sztukę
- 4 v-bandy ale mogą być zwykłe mocne opaski około 20zł
- ogarnięty spawacz (cenę poznam niedługo)
W zamian dostajemy szybszy wzrost boosta gdyż nie ma puchnięcia węży. Szersza relacja wkrótce.
Sxizo - 14-12-2017, 13:58
Bzyk_R1 napisał/a: | Dopiszę kolejny punkt tuningu turbiaka, jako że aktualnie nad tym siedzę. Mianowicie hard TMIC czyli wymiana węży gumowych przy pozostawieniu fabrycznego intercoolera. W miejsce węży trafią rury ze stali nierdzewnej 2,5 cala. Potrzebujemy:
-1m rurki 2,5" mniej chyba nie sprzedadzą - około 40zł
- 3 kolanka 90 stopni, 2,5" - około 25zł za sztukę
- 4 złączki silikonowe - około 10-20 zł za sztukę
- 4 v-bandy ale mogą być zwykłe mocne opaski około 20zł
- ogarnięty spawacz (cenę poznam niedługo)
W zamian dostajemy szybszy wzrost boosta gdyż nie ma puchnięcia węży. Szersza relacja wkrótce. |
Wyjąłeś mi to z głowy Czekam z niecierpliwością zatem na dalsze szczegóły.
Bzyk_R1 - 27-12-2017, 19:45
Dopiszę więcej szczegółów projektu hard TMIC.
Spawanie rurek kosztowało mnie 70zł. Znalazłem komplet złączek silikonowych firmy D1 Spec za 80zł na wymiar bez przeróbki. Z przydatnych informacji tu macie średnice rur:
- wyjście z turbo 50mm
- wlot/wylot IC 55mm
- przepustnica 70mm
Błąd pomiaru 1-2mm, praktycznie nieistotny. Czekam teraz bo złapałem się na urlop w sklepie i złączki przyjdą po nowym roku. Poniżej zdjęcie rurek poglądowe bo jeszcze nie przycięte na długość.
|
|
|