Nasze Miśki - Colt C51A GL - White Sleeper
AidsD - 28-01-2018, 20:04
Bzyk_R1 napisał/a: | Zdecydowanie numer dwa, ta niżej. |
Zgadzsm sie
Krzyzak - 29-01-2018, 09:30
Hugo napisał/a: | nie raz pisałeś, że Colt C5x był najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie | być może opierałem się na jakichś testach bo w porównaniu do Galanta z tego rocznika to była przepaść
pamiętam jak jechałem z Josie po mojego C52 to był zaskoczony jak cicho może być w aucie...
ps. 3-ci głos na kierę nr 2
jacek11 - 29-01-2018, 10:13
I czwarty
grzesiopol - 30-01-2018, 17:18
Jak nic trzeba robić nabę.
larelijux - 30-01-2018, 17:25
Jak dla mnie pierwsza lepsza, druga wygląda jak od poldka
Krzyzak - 30-01-2018, 17:50
grzesiopol napisał/a: | trzeba robić nabę | a to akurat szpeci auto... jeśli musisz dodać by mieć kierę nr 2 to bym zostawił jak jest
grzesiopol - 02-02-2018, 12:23
Będę przerabiał z oryginału, żeby zachować całą regulację, nie chce tego chłamu co jest w oryginale do sportowej kiery.
Bzyk_R1 - 02-02-2018, 16:09
grzesiopol, a czy nie da się przeszczepić samego wieloklinu jak to robimy w outlanderach z kierownicą evo?
grzesiopol - 03-02-2018, 12:38
Chodzi ci o wieloklin kierownicy czy kolumny?
Kierownica Indianapolis ma tylko otwory więc i tak muszę robić jakiś dystans/przelotkę do oryginalnej naby. W całym tym interesie chodzi mi o zachowanie oryginalnej odległosci kierownicy od naby. w oryginale jest tzw strefa zgniotu którą chciaałem zachować albo dorobić taką do odpowiedniej wysokości.
Bzyk_R1 - 03-02-2018, 16:45
Chodzi mi o wieloklin kierownicy. Jak zakładamy kiere z evo też bierzemy pustą bez niczego tylko same otwory do których przykrecamy wieloklin z fabrycznej kierownicy. Odległość pozostaje ta sama bo sposób montażu do kolumny się "przeszczepia"
grzesiopol - 03-02-2018, 19:48
Na wstępie napiszę, że kierownica na podwójną regulację: w pionie i w osi (do kierowcy i od kierowcy)
Znasz ten kawał o milicjantach jak rzucają płytę chodnikową do wody? Patrz rzucam kwadrat a wychodzi kółko!!! I w tym jest problem
to jest stara kierownica, jak widzisz jest prostokąt, pod zaślepką/klaksonem jest prostokątny stelaż/koszyk podobnej wielkości a dodatkowo ma wysokość około 5 cm od naby, poniżej obrazek przykładowy (u mnie od strony kiery jest prosto0kąt). Sama obręcz jest przyspawana do naby. Kierownicy nie da się bezpośrednio przymocować do naby po obcięciu tego koszyka. Muszę zrobić przelotkę wysokości około 5 cm. żeby to jakoś wyglądało, bo jakbym przykręcił samą kierę do samej naby to dźwignia regulacji byłaby równa lub nawet wysunięta nad kierownicę, a jest w tej nowej kierownicy 3-cie ramię więc nawet byłoby to niemożliwe.
Tutaj masz jak wygląda ta dźwignia regulacji, tylko, że w kierownicy tej co teraz mam założoną, zwróć uwagę, że dźwignia regulacji prawie dotyka jednego z ramion kierownicy.
Reasunując i tak i tak muszę dorobić dodatkowy element łączący kierownicę z nabą.
Być może udałoby mi się przymocować kiere do koszyka w tej kierownicy co mam założoną ale szkoda mi ją psuć.
KamilZ - 04-02-2018, 12:54
Hahaha zdjęcie mojej starej kierownicy:-) gdzieś ty to znalazł?
Jeśli dobrze pamiętam to brakuje tam elementu który wchodzi do środka tej dziury.
grzesiopol - 04-02-2018, 13:55
Wpisałem w googlach i wyskoczyło. Tak brakuje tej części z wieloklinem czyli tego co się nakłada na kolumnę.
Jak ci przeszkadza to mogę usunąć to zdjęcie.
https://www.google.pl/sea...qEIu-x0#imgrc=_
grzesiopol - 04-02-2018, 14:07
A i mój synio ma jeszcze taką kiere
tylko w colcie raczej by wyglądała chyba topornie. Jak zrobie nabe to posprawdzam która będzie najlepiej wyglądała i wtedy zdecyduje.
grzesiopol - 15-02-2018, 19:30
Następny mod.
Przed
Po
Tak delikatnie tylko przyciemnione, przepuszczalność 5%
A przy okazji zdjęcie środka, wciąż rozkładanego
|
|
|