Outlander I GEN Techniczne - 2.4 Mivec gaśnie przy obciążeniu
jaztom - 20-04-2018, 19:49
Bzyk_R1 napisał/a: | Po tej stronie zawsze jest ładnie po drugiej stronie jest akuku. Ja złożyłem na starej uszczelce, potem sprawdziłem korekty i nie ma nieszczelności. |
akuku dobre.
zobaczę jak ta uszczelka wygląda (w jakim stanie jest), będę miał cały weekend na czyszczenie. a ma być ładna pogoda
kryngielit nada się na taką uszczelkę?
Bizi78 - 20-04-2018, 20:04
Uszczelka do tanich nie należy bo kosztuje ponad 50zł a zamienników chyba nie ma.
Kształt za bardzo skomplikowany nie jest, tylko nie wiem czy nie jest z jakiegoś twardszego materiału wykonana .
Czsem ludzie kleją te uszczelki na silikon więc róznie z tym odzyskaniem bywa .
jaztom - 20-04-2018, 20:11
[quote="Bizi78"]Uszczelka do tanich nie należy bo kosztuje ponad 50zł a zamienników chyba nie ma.
ponad 50zł za taką małą uszczelkę?
Bzyk_R1 - 20-04-2018, 20:15
Chyba tam jest z metalu jakiegoś o ile dobrze pamiętam.
jaztom - 20-04-2018, 20:20
Bzyk_R1 napisał/a: | Chyba tam jest z metalu jakiegoś o ile dobrze pamiętam. |
jutro rozkręcę i zobaczę co za diabeł tam siedzi
Bizi78 - 20-04-2018, 20:23
jaztom napisał/a: | ponad 50zł za taką małą uszczelkę? |
Cena tak wysoka pewnie dlatego, że pasuje też do EVO .
jaztom - 20-04-2018, 20:29
jak trzeba będzie kupić to trudno, byle by to czyszczenie pomogło.
[ Dodano: 21-04-2018, 10:11 ]
!!!!!! czy to normalne że z dolnego wężyka wypływa jakiś płyn ???????
[ Dodano: 21-04-2018, 10:24 ]
https://photos.google.com/share/AF1QipNzclAD801-MgkomnsmBct3vGjFO_UkD3ABaREovie8mCEKN42jPGfmKHDyh_mPvQ/photo/AF1QipMpfLHFbuDUSvt2vFzV8N4bWUdJkU6dbmckdNDX?key=VXFScGRnZWh5SkRHUi12NG8yOS1BS2M3bm5fenh3
Bzyk_R1 - 21-04-2018, 11:49
Normalne normalne. Sprawdź później poziom w wyrównawczym. No i wyszło szydło z worka. Czarno jak w kominie.
jaztom - 21-04-2018, 13:02
Bzyk_R1 napisał/a: | Normalne normalne. Sprawdź później poziom w wyrównawczym. No i wyszło szydło z worka. Czarno jak w kominie. |
czy wyszło szydło z worka to się okaże bo jeszcze nie jechałem, na początku odpiąłem baterie no i teraz będę musiał go uczyć obrotów. Ale później jadę na działkę to się okaże.
teraz od wewnątrz wygląda lepiej niż od zewnątrz, jak na pierwszy raz to nieźle mi poszło
ale sprawiły mi problem te dziwne zaciski na wężach
[ Dodano: 21-04-2018, 13:02 ]
Bzyk_R1 napisał/a: | Chyba tam jest z metalu jakiegoś o ile dobrze pamiętam. |
tak jest metalowa, użyłem tej samej
[ Dodano: 21-04-2018, 20:29 ]
POMOGŁO
tylko że teraz mam obroty na ciepłym silniku bez klimy prawie 1000, trochę dużo.
może być to spowodowane tym że ten elektryk u którego byłem grzebał nie przy przepustnicy tak jak pisałem tylko przy ??? otwierając maskę po lewej stronie dochodzi tam chyba linka gazu, kręcił tam przy śrubach i odkręcał tą czarną część
Bzyk_R1 - 21-04-2018, 21:07
Potencjometr. Ustaw tam tak jak było żeby było około 800 obrotów/min. Na klimatyzacji normalne jak sobie podbije trochę wyżej.
jaztom - 23-04-2018, 19:06
Bzyk_R1 napisał/a: | Potencjometr. Ustaw tam tak jak było żeby było około 800 obrotów/min. Na klimatyzacji normalne jak sobie podbije trochę wyżej. |
miałem wczoraj ustawiać ale okazało się że jest już ok, ciepły silnik jest na 800 obrotów.
[ Dodano: 23-04-2018, 19:09 ]
Bizi78, Bzyk_R1, dziękuję wam bardzo za pomoc.
Bzyku podczas wizyty w Bydgoszczy pamiętaj aby się przypomnieć
Master808 - 30-04-2018, 19:30
Jaro1974 napisał/a: | A ja tylko zapytam - jakiej firmy kupowałeś ten czujnik? |
Kupiłem oryginał w Mitsubishi.
[ Dodano: 15-05-2018, 18:53 ]
Panowie, wracając do tematu mojego błędu z sondą lambda..która to jest sonda? Lewa czy prawa jak stoję od przodu auta? Myślę o zakupie tej sondy jak już tyle zrobiłem, kieruję się w stronę Denso- czy to prawidłowy wybór?
Hugo - 16-05-2018, 08:49
Jak sonda lambda to tylko DENSO.
Master808 - 16-05-2018, 14:19
Kolego a wiesz która to będzie sonda i jaki ma numer?
Bzyk_R1 - 13-07-2018, 10:35
nahar, myłeś już IC wewnątrz benzyną? Pozdejmuj wszystkie węże i IC i przepłukaj dokładnie potem umyj przepustnice ale nie z zewnątrz tylko ją zdemontuj bo cały syf jest z tyłu tam gdzie nie sięgasz szmatką.
BTW: benzyna Pb95 jest dobra ale do prac o których pisałem wyżej a nie do tego silnika.
|
|
|