Nasze Miśki - Outlander I Turbo - samochód rodzinny :-))) 
						
												 lolo.lolo - 09-01-2019, 14:00
  zmiana zacisków hamulcowych na Brembo zbliża się wielkimi krokami ... doszły przewody hamulcowe w oplocie i przy okazji wymienię płyn hamulcowy
 
 
 
 
 
 
 
przy okazji wymieniłem świece na oryginały z EVO (z przerwą 0,7mm)
 
 
 
 
 
... a co to .....
 
 
 
 
 
... tak "icek" leży, odpoczywa i czeka na swoją kolej (a miało być szybko i fajnie bez demontaży belki...   )
 
zamiast być już po montażu Fmica i brać się za układ wydechowy to .... trzeba było zmienić przewody olejowe - jeden z nich został zgnieciony i wymagał natychmiastowej wymiany ... więc wymienione od razu w komplecie obydwa     
 
 
 
 
 
uff - może to dzisiaj poskładam "do kupy" ... (w między czasie musiałem jeszcze przełożyć jeden reduktor LPG w inne miejsce bo okazało się że rura od icka idealnie trafia w jego środeczek ...             
 
 
... ale cały czas do przodu ...   
												 lolo.lolo - 14-01-2019, 11:13
  podstaweczka pod filtr oleju zamontowana i można było w końcu podłączyć czujnik temperatury oleju
 
 
 
 
 
i nawet działa             
 
 
 
 
 
tak to się w nocy prezentuje
 
 
 
 
 
no i montaż "Fmic-a" w końcu zakończony, tylko qrde ładuje ledwo 0.5 bara .... hhmmmm
 
 
 
 
 
... cdn ...
												 lolo.lolo - 10-02-2019, 16:34
  czas płynie ... a tu dalej doładowanie 0.5 bara - qrde sprawdzenie wężyków, połączeń, czujników, nawet zamieniłem "gruszkę" i dalej to samo     
 
... a nawet był powrót do icka OEM:
 
 
 
 
 
to będzie zdjęcie "pokoleniowe", jeszcze żaden O1T nie miał dwóch icków                 
 
także zdjęcie tworzy nową historię .........             
 
 
zamontowałem w między czasie ksenony (w końcu w nocy nastała jasność)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a i przyszedł czas na zmianę zacisków z przodu na Brembo czterotłoczkowe - tarcze Brembo, klocki Textar 
 
no i przy okazji "odświerzenie" osłon - odrdzewiacz+epoksyd+farba nawierzchniowa
 
 
 
 
 
 
 
i do zestawu wpadł dystans 22 mm
 
tak się teraz prezentuje ...
 
 
 
 
 
c.d.n.
												 Bzyk_R1 - 10-02-2019, 16:47
  Marcin jak jeszcze tego nie zrobiłeś to maluj siatex na czarno. Grubo  
												 Olivia - 11-02-2019, 19:12
  Ksenony dołożyłeś razem z poziomowaniem czy tylko same wkłady wymieniałeś ? Sama miałam możliwość wymiany lamp reflektorowymi na biksenonowe ale ani regulacja kąta świateł nie będzie działała, brak spryskiwaczy - chociaż to chyba nie wymagane, brak poziomowania, co całkowicie mnie odepchnęło od tego pomysłu. Na pewno trochę żałuje bo za dwie lampy miałam zapłacić około 600 zł. Mowa o E91.
												 lolo.lolo - 11-02-2019, 23:46
 
  	  | Olivia napisał/a: | 	 		  | Ksenony dołożyłeś razem z poziomowaniem czy tylko same wkłady wymieniałeś ? Sama miałam możliwość wymiany lamp reflektorowymi na biksenonowe ale ani regulacja kąta świateł nie będzie działała, brak spryskiwaczy - chociaż to chyba nie wymagane, brak poziomowania, co całkowicie mnie odepchnęło od tego pomysłu. | 	  
 
 
"Olivia" ksenony dołożyłem jako samodzielne żarniki (tak jak kilku kolegów wcześniej w O1T)     
 
O1T posiada fabrycznie spryskiwacze reflektorów - i są wymagane przy ksenonach     
 
Natomiast auto nie posiada samopoziomowania, ale jest regulacja wysokości świecenia także zawsze można coś pokombinować ...   
												 Olivia - 14-02-2019, 10:38
  Czyli zamiast „bańkowej” H7 włożyłeś żarówkę z ksenona🙂?
												 Marcino - 14-02-2019, 14:26
 
  	  | Olivia napisał/a: | 	 		  | Czyli zamiast „bańkowej” H7 włożyłeś żarówkę z ksenona🙂? | 	  
 
Standardowy proces "tuningowy" .....
												 Bzyk_R1 - 14-02-2019, 15:19
  Marcino, standardowy to byłby gdyby reflektor był odbłyśnikowy a palniki 8000+    A outlander ma soczewki i spryskiwacze lamp. Brakuje tylko poziomowania, co w tym aucie uważam za przestępstwo. Jesteśmy skazani na ohydne Hella lamps. Przebieg wiązki światła idealny, ilość światła wzrasta, problem jest tylko z prawem.
												 Olivia - 14-02-2019, 17:14
  Dzięki za informacje🙂
 
A co byłoby gdyby HIDy włożyć do standardowych reflektorów z odbłyśnikami ? Zniszczy się lampe, pogorszy się widoczność w nocy ?
												 Marcino - 14-02-2019, 18:30
 
  	  | Olivia napisał/a: | 	 		  Dzięki za informacje🙂
 
A co byłoby gdyby HIDy włożyć do standardowych reflektorów z odbłyśnikami ? Zniszczy się lampe, pogorszy się widoczność w nocy ? | 	  
 
To wtedy będzie oślepiać niestety. Zadziała tylko w soczewkach jak wyżej. 
 
Poprawa będzie na LEd Philipsa ale tez niehomologowaną żarówka.
												 Olivia - 14-02-2019, 19:28
  LED Phillipsa będzie lepiej czy gorzej oświetlał drogę niżeli żarówka H7 ?
												 Bzyk_R1 - 14-02-2019, 20:59
  Olivia, testowaliśmy różne opcje z oświetleniem, jeżeli chodzi o soczewki to źródło światła musi emitować fale w kierunku 360 stopni, tak jak robi to żarówka. Ledy poprzez swoją budowę emitują światło tylko o pewnym kącie. Efekt jest taki że w soczewce załamuje się tylko część fal i przed autem mamy plamę a dalej ciemność. Po krótce wyjaśnia to mój screen z jednego z forum.
 
 
  
 
 
Inaczej działa reflektor odbłyśnikowy. Tam led będzie działać o wiele lepiej. Niestety będzie dość mocno oślepiać i takie auto spośród innych na drodze łatwo "odłowić" bo widać z daleka jak "sieje"
												 cerutti - 14-02-2019, 21:24
  Marcin jak 0.5 bara tylko to połowa ceny za auto ?
												 Hugo - 14-02-2019, 22:14
  Czyli montujecie coś takiego? https://allegro.pl/oferta/zestaw-xenon-hid-ultra-slim-h1-h3-h4-h7-h7r-ksenon-7797554408
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |