To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Outlander I Turbo - samochód rodzinny :-)))

lolo.lolo - 09-01-2019, 14:00

zmiana zacisków hamulcowych na Brembo zbliża się wielkimi krokami ... doszły przewody hamulcowe w oplocie i przy okazji wymienię płyn hamulcowy




przy okazji wymieniłem świece na oryginały z EVO (z przerwą 0,7mm)



... a co to .....



... tak "icek" leży, odpoczywa i czeka na swoją kolej (a miało być szybko i fajnie bez demontaży belki... :evil: )
zamiast być już po montażu Fmica i brać się za układ wydechowy to .... trzeba było zmienić przewody olejowe - jeden z nich został zgnieciony i wymagał natychmiastowej wymiany ... więc wymienione od razu w komplecie obydwa 8)



uff - może to dzisiaj poskładam "do kupy" ... (w między czasie musiałem jeszcze przełożyć jeden reduktor LPG w inne miejsce bo okazało się że rura od icka idealnie trafia w jego środeczek ... :oops: :cry: :-X

... ale cały czas do przodu ... :twisted:

lolo.lolo - 14-01-2019, 11:13

podstaweczka pod filtr oleju zamontowana i można było w końcu podłączyć czujnik temperatury oleju



i nawet działa :D :P :twisted:



tak to się w nocy prezentuje



no i montaż "Fmic-a" w końcu zakończony, tylko qrde ładuje ledwo 0.5 bara .... hhmmmm



... cdn ...

lolo.lolo - 10-02-2019, 16:34

czas płynie ... a tu dalej doładowanie 0.5 bara - qrde sprawdzenie wężyków, połączeń, czujników, nawet zamieniłem "gruszkę" i dalej to samo :?
... a nawet był powrót do icka OEM:



to będzie zdjęcie "pokoleniowe", jeszcze żaden O1T nie miał dwóch icków :twisted: :lol: :D :p
także zdjęcie tworzy nową historię ......... :P :lol: 8)

zamontowałem w między czasie ksenony (w końcu w nocy nastała jasność)





a i przyszedł czas na zmianę zacisków z przodu na Brembo czterotłoczkowe - tarcze Brembo, klocki Textar
no i przy okazji "odświerzenie" osłon - odrdzewiacz+epoksyd+farba nawierzchniowa




i do zestawu wpadł dystans 22 mm
tak się teraz prezentuje ...



c.d.n.

Bzyk_R1 - 10-02-2019, 16:47

Marcin jak jeszcze tego nie zrobiłeś to maluj siatex na czarno. Grubo :-P
Olivia - 11-02-2019, 19:12

Ksenony dołożyłeś razem z poziomowaniem czy tylko same wkłady wymieniałeś ? Sama miałam możliwość wymiany lamp reflektorowymi na biksenonowe ale ani regulacja kąta świateł nie będzie działała, brak spryskiwaczy - chociaż to chyba nie wymagane, brak poziomowania, co całkowicie mnie odepchnęło od tego pomysłu. Na pewno trochę żałuje bo za dwie lampy miałam zapłacić około 600 zł. Mowa o E91.
lolo.lolo - 11-02-2019, 23:46

Olivia napisał/a:
Ksenony dołożyłeś razem z poziomowaniem czy tylko same wkłady wymieniałeś ? Sama miałam możliwość wymiany lamp reflektorowymi na biksenonowe ale ani regulacja kąta świateł nie będzie działała, brak spryskiwaczy - chociaż to chyba nie wymagane, brak poziomowania, co całkowicie mnie odepchnęło od tego pomysłu.


"Olivia" ksenony dołożyłem jako samodzielne żarniki (tak jak kilku kolegów wcześniej w O1T) :p
O1T posiada fabrycznie spryskiwacze reflektorów - i są wymagane przy ksenonach 8)
Natomiast auto nie posiada samopoziomowania, ale jest regulacja wysokości świecenia także zawsze można coś pokombinować ... :twisted:

Olivia - 14-02-2019, 10:38

Czyli zamiast „bańkowej” H7 włożyłeś żarówkę z ksenona🙂?
Marcino - 14-02-2019, 14:26

Olivia napisał/a:
Czyli zamiast „bańkowej” H7 włożyłeś żarówkę z ksenona🙂?

Standardowy proces "tuningowy" .....

Bzyk_R1 - 14-02-2019, 15:19

Marcino, standardowy to byłby gdyby reflektor był odbłyśnikowy a palniki 8000+ ;-) A outlander ma soczewki i spryskiwacze lamp. Brakuje tylko poziomowania, co w tym aucie uważam za przestępstwo. Jesteśmy skazani na ohydne Hella lamps. Przebieg wiązki światła idealny, ilość światła wzrasta, problem jest tylko z prawem.
Olivia - 14-02-2019, 17:14

Dzięki za informacje🙂
A co byłoby gdyby HIDy włożyć do standardowych reflektorów z odbłyśnikami ? Zniszczy się lampe, pogorszy się widoczność w nocy ?

Marcino - 14-02-2019, 18:30

Olivia napisał/a:
Dzięki za informacje🙂
A co byłoby gdyby HIDy włożyć do standardowych reflektorów z odbłyśnikami ? Zniszczy się lampe, pogorszy się widoczność w nocy ?

To wtedy będzie oślepiać niestety. Zadziała tylko w soczewkach jak wyżej.
Poprawa będzie na LEd Philipsa ale tez niehomologowaną żarówka.

Olivia - 14-02-2019, 19:28

LED Phillipsa będzie lepiej czy gorzej oświetlał drogę niżeli żarówka H7 ?
Bzyk_R1 - 14-02-2019, 20:59

Olivia, testowaliśmy różne opcje z oświetleniem, jeżeli chodzi o soczewki to źródło światła musi emitować fale w kierunku 360 stopni, tak jak robi to żarówka. Ledy poprzez swoją budowę emitują światło tylko o pewnym kącie. Efekt jest taki że w soczewce załamuje się tylko część fal i przed autem mamy plamę a dalej ciemność. Po krótce wyjaśnia to mój screen z jednego z forum.



Inaczej działa reflektor odbłyśnikowy. Tam led będzie działać o wiele lepiej. Niestety będzie dość mocno oślepiać i takie auto spośród innych na drodze łatwo "odłowić" bo widać z daleka jak "sieje"

cerutti - 14-02-2019, 21:24

Marcin jak 0.5 bara tylko to połowa ceny za auto ?
Hugo - 14-02-2019, 22:14

Czyli montujecie coś takiego? https://allegro.pl/oferta/zestaw-xenon-hid-ultra-slim-h1-h3-h4-h7-h7r-ksenon-7797554408


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group