To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black Ralliart

Bzyk_R1 - 29-07-2019, 14:12

Z tymi pillsami jest niezły patent. W outlanderach wystarczy zdjąć jeden wężyk i wsadzić do niego np zwinięty w rulonik kawałek papierka i mamy zamiast 1 bara to 1,5b doładowanie. A jak chcemy pożyczyć auto to zakładamy całkowicie przelotowy wężyk długości 10 cm i Outlander idzie maksymalnie do 0,5 bara. Japończyki wariatki normalnie...
Mazin89 - 29-07-2019, 22:21

No dobra, a hamował już ktoś z Was auto po czymś takim? ciekaw jestem wyników.
grzesiopol - 30-07-2019, 11:44

Luke1 hamowałeś już swoje auto po modyfikacji? Ja nie robiłem jeszcze bo nie ma czasu i pigułki.
Luke1 - 31-07-2019, 17:01

Hamowane w VTG takie oto kreski. Jedyny mod to CatBack + Aluminiowy Up-Pipe od intercooler`a.



Jakby zrobić wydech kompletny i strojenie to myślę, że 3 z przodu spokojnie do ugrania jest.

Mazin89 - 31-07-2019, 17:50

Bardzo ładny wynik.
Trójka i więcej momentu jest spokojnie do ugrania, tylko to ryzyko dla stockowej skrzyni SST w RA, chyba że wzmocniona to inna bajka. Downpipe by dużo dał na pewno. Do tego kolektor baran :)

Luke1 - 31-07-2019, 18:34

To jest Getrag 6DCT470 czyli 470Nm może udźwignąć ale wiadomo, że potrzebny by był S-Sport z Evo ale to się dogra :)
Mazin89 - 31-07-2019, 19:07

A jesteś pewien że to to samo co w Evo? bo W serwisie gdzie robiłem program mówili, że RA ma mniej płytek w sprzęgłach niż ta sama skrzynia w Evo.

S - Sport nie potrzebny - łopatki robią robotę :evil: :) chyba, że w trybie sekwencyjnym też on działa i pozwala na szybsze zwolnienie sprzęgła, to warto dograć.

grzesiopol - 01-08-2019, 10:36

Luke1 napisał/a:
Hamowane w VTG takie oto kreski.
nie ma zdjęcia :shock:

Luke1 napisał/a:
Jedyny mod to CatBack + Aluminiowy Up-Pipe od intercooler`a.
a pigułki i programu nie wrzucałeś?

Mazin89 napisał/a:
tylko to ryzyko dla stockowej skrzyni SST w RA
troche lepsze chłodzenie im powinno wyjść. W RA jest o ile pamiętam mniejsza i bardziej zasłonięta, ewentualnie wiatraczek za chłodnicą.

Programy różnią się ustawianymi parametrami, plus w S-Sport dochodzi launch control ale mi by szkoda było skrzyni :mrgreen: W końcu to wózek dla emerytów :mrgreen:

Mazin89 - 03-08-2019, 10:52

Ale w trybie sekwencyjnym sam zmieniasz biegi łopatkami. Tylko ciekawi mnie czy w tym trybie ustawienie między normal a sport czy s sport zmienia coś. Czy np automat szybciej sprzęgło zwalnia.

Ja tam uważam żę launch control w codziennym użytku może przydać się co najwyżej do ścigania ze świateł z Sebixem w E46 albo Golfie a no to szkoda mi skrzyni, sprzęgieł i wszystkiego innego.


grzesiopol napisał/a:
W RA jest o ile pamiętam mniejsza i bardziej zasłonięta, ewentualnie wiatraczek za chłodnicą.


Z tego co mi tłumaczyli to jest mniej płytek w sprzęgłach, a co za tym idzie przenosi mniejszy moment niż Evoska.

Luke1 - 05-08-2019, 10:04

grzesiopol napisał/a:
Luke1 napisał/a:
Hamowane w VTG takie oto kreski.
nie ma zdjęcia :shock:

Powinno być już ok.

Luke1 napisał/a:
Jedyny mod to CatBack + Aluminiowy Up-Pipe od intercooler`a.
a pigułki i programu nie wrzucałeś?

Wiadomo program jest i piguła AMS

Mazin89 napisał/a:
tylko to ryzyko dla stockowej skrzyni SST w RA
troche lepsze chłodzenie im powinno wyjść. W RA jest o ile pamiętam mniejsza i bardziej zasłonięta, ewentualnie wiatraczek za chłodnicą.

To jest ta sama skrzynia tylko EVO ma inne oprogramowanie do niej i większą chłodnice oleju.

Programy różnią się ustawianymi parametrami, plus w S-Sport dochodzi launch control ale mi by szkoda było skrzyni :mrgreen: W końcu to wózek dla emerytów :mrgreen:


Z tego co gdzieś wyczytałem to S-Sport po prostu z większą siłą dociska tarczki aby zminimalizować uślizg sprzęgła.

grzesiopol - 05-08-2019, 16:43

Luke1 napisał/a:
Hamowane w VTG takie oto kreski.
to ładny wzrost o 32 KM i około 60 Nm momentu czyli tak jak opisują na tamtym forum. =D> =D> =D>
Luke1 - 26-09-2020, 12:13

Coś tam jeszcze dłubie.

Jest S-Sport dograny



Wpadł katalizator high-flow od Turbo XS





Dodatkowo zregenerowana pompa dyfrów bo miała już wycieki oleju. Zmodyfikowany program już dograny teraz tylko podjadę na hamownię i zobaczę ile taka operacja dała :D

HUGIO - 26-09-2020, 14:18

Luke1,
Chyba zdjęcia nie działają (a przynajmniej u mnie) :/.

Luke1 - 26-09-2020, 20:07

Skopałem linki z Google. Teraz powinno być ok :wink:
Mazin89 - 27-09-2020, 11:12

Jaki mniej więcej koszt dogrania s sport? Jak zachowuje się skrzynia w tym trybie?

Z nowym katem nie masz checka? U mnie po wymianie kata, komputer krzyczał że "wydajność poniżej progu" i musiałem oszukać druga sondę lambda emulatorem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group