| 
				
					| Nasze Miśki - Black Ralliart
 
 Bzyk_R1 - 29-07-2019, 13:12
 
 Z tymi pillsami jest niezły patent. W outlanderach wystarczy zdjąć jeden wężyk i wsadzić do niego np zwinięty w rulonik kawałek papierka i mamy zamiast 1 bara to 1,5b doładowanie. A jak chcemy pożyczyć auto to zakładamy całkowicie przelotowy wężyk długości 10 cm i Outlander idzie maksymalnie do 0,5 bara. Japończyki wariatki normalnie...
 Mazin89 - 29-07-2019, 21:21
 
 No dobra, a hamował już ktoś z Was auto po czymś takim? ciekaw jestem wyników.
 grzesiopol - 30-07-2019, 10:44
 
 Luke1 hamowałeś już swoje auto po modyfikacji? Ja nie robiłem jeszcze bo nie ma czasu i pigułki.
 Luke1 - 31-07-2019, 16:01
 
 Hamowane w VTG takie oto kreski. Jedyny mod to CatBack + Aluminiowy Up-Pipe od intercooler`a.
 
 
   
 Jakby zrobić wydech kompletny i strojenie to myślę, że 3 z przodu spokojnie do ugrania jest.
 Mazin89 - 31-07-2019, 16:50
 
 Bardzo ładny wynik.
 Trójka i więcej momentu jest spokojnie do ugrania, tylko to ryzyko dla stockowej skrzyni SST w RA, chyba że wzmocniona to inna bajka. Downpipe by dużo dał na pewno. Do tego kolektor baran
   Luke1 - 31-07-2019, 17:34
 
 To jest Getrag 6DCT470 czyli 470Nm może udźwignąć ale wiadomo, że potrzebny by był S-Sport z Evo ale to się dogra
   Mazin89 - 31-07-2019, 18:07
 
 A jesteś pewien że to to samo co w Evo? bo W serwisie gdzie robiłem program mówili, że RA ma mniej płytek w sprzęgłach niż ta sama skrzynia w Evo.
 
 S - Sport nie potrzebny - łopatki robią robotę
    chyba, że w trybie sekwencyjnym też on działa i pozwala na szybsze zwolnienie sprzęgła, to warto dograć. grzesiopol - 01-08-2019, 09:36
 
 
 nie ma zdjęcia 	  | Luke1 napisał/a: |  	  | Hamowane w VTG takie oto kreski. | 
   
 
 a pigułki i programu nie wrzucałeś? 	  | Luke1 napisał/a: |  	  | Jedyny mod to CatBack + Aluminiowy Up-Pipe od intercooler`a. | 
 
 
 troche lepsze chłodzenie im powinno wyjść. W RA jest o ile pamiętam mniejsza i bardziej zasłonięta, ewentualnie wiatraczek za chłodnicą. 	  | Mazin89 napisał/a: |  	  | tylko to ryzyko dla stockowej skrzyni SST w RA | 
 
 Programy różnią się ustawianymi parametrami, plus w S-Sport dochodzi launch control ale mi by szkoda było skrzyni
  W końcu to wózek dla emerytów   Mazin89 - 03-08-2019, 09:52
 
 Ale w trybie sekwencyjnym sam zmieniasz biegi łopatkami. Tylko ciekawi mnie czy w tym trybie ustawienie między normal a sport czy s sport zmienia coś. Czy np automat szybciej sprzęgło zwalnia.
 
 Ja tam uważam żę launch control w codziennym użytku może przydać się co najwyżej do ścigania ze świateł z Sebixem w E46 albo Golfie a no to szkoda mi skrzyni, sprzęgieł i wszystkiego innego.
 
 
 
  	  | grzesiopol napisał/a: |  	  | W RA jest o ile pamiętam mniejsza i bardziej zasłonięta, ewentualnie wiatraczek za chłodnicą. 
 | 
 
 Z tego co mi tłumaczyli to jest mniej płytek w sprzęgłach, a co za tym idzie przenosi mniejszy moment niż Evoska.
 Luke1 - 05-08-2019, 09:04
 
 
  	  | grzesiopol napisał/a: |  	  | nie ma zdjęcia 	  | Luke1 napisał/a: |  	  | Hamowane w VTG takie oto kreski. | 
   
 Powinno być już ok.
 
 
 a pigułki i programu nie wrzucałeś? 	  | Luke1 napisał/a: |  	  | Jedyny mod to CatBack + Aluminiowy Up-Pipe od intercooler`a. | 
 
 Wiadomo program jest i piguła AMS
 
 
 troche lepsze chłodzenie im powinno wyjść. W RA jest o ile pamiętam mniejsza i bardziej zasłonięta, ewentualnie wiatraczek za chłodnicą. 	  | Mazin89 napisał/a: |  	  | tylko to ryzyko dla stockowej skrzyni SST w RA | 
 
 To jest ta sama skrzynia tylko EVO ma inne oprogramowanie do niej i większą chłodnice oleju.
 
 Programy różnią się ustawianymi parametrami, plus w S-Sport dochodzi launch control ale mi by szkoda było skrzyni
  W końcu to wózek dla emerytów   | 
 
 Z tego co gdzieś wyczytałem to S-Sport po prostu z większą siłą dociska tarczki aby zminimalizować uślizg sprzęgła.
 grzesiopol - 05-08-2019, 15:43
 
 
 to ładny wzrost o 32 KM i około 60 Nm momentu czyli tak jak opisują na tamtym forum. 	  | Luke1 napisał/a: |  	  | Hamowane w VTG takie oto kreski. | 
       Luke1 - 26-09-2020, 11:13
 
 Coś tam jeszcze dłubie.
 
 Jest S-Sport dograny
 
 
   
 Wpadł katalizator high-flow od Turbo XS
 
 
   
 
   
 Dodatkowo zregenerowana pompa dyfrów bo miała już wycieki oleju. Zmodyfikowany program już dograny teraz tylko podjadę na hamownię i zobaczę ile taka operacja dała
   HUGIO - 26-09-2020, 13:18
 
 Luke1,
 Chyba zdjęcia nie działają (a przynajmniej u mnie) :/.
 Luke1 - 26-09-2020, 19:07
 
 Skopałem linki z Google. Teraz powinno być ok
   Mazin89 - 27-09-2020, 10:12
 
 Jaki mniej więcej koszt dogrania s sport? Jak zachowuje się skrzynia w tym trybie?
 
 Z nowym katem nie masz checka? U mnie po wymianie kata, komputer krzyczał że "wydajność poniżej progu" i musiałem oszukać druga sondę lambda emulatorem.
 
 |  | 
 |  |