To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Bawarczyk

deejay - 19-11-2018, 09:32

Oberwala korba na 3 cylindrze .
gigant87 - 22-11-2018, 07:46

deejay napisał/a:
gigant87 napisał/a:
U mnie siedzi "awaryjny" 2.0 diesel z automatem i xDrive.


Ciekawe co jest dla ciebie awaryjne ???



Właśnie dlatego napisałem "awaryjny" w cudzysłowie. Mam prawie 190 tys km przebiegu, rozrząd był wymieniany chyba przy 30-40 tys km. Ostatnio wymienione turbo (na gwarancji).
Ogólnie bardzo przyjemny silnik w relacji osiągów (skrzynia duużo pomaga) do spalania.
Dźwięk delikatnie mówiąc nie jest najlepszy. :)

Ogólnie porównując BMW i MB widać, że MB jest jednak lepiej dopracowany (porównuję MB W204 i X253 z BMW F34), ale przyjemność z jazdy lepsza w BMW - Mercedes nie angażuje za bardzo w jazdę. :)

btw, miałem ostatnio zastępczą BMW G30 z najsłabszym benzynowym silnikiem (184KM) - byłem pod wrażeniem tego samochodu - cichy i zadziwiająco dynamiczny.

deejay - 23-11-2018, 20:55

Powoli, powoli do przodu . Czasu brak na nic niestety i składam w wolnej chwili . Najważniejsze to że dół spasowany i wszystko pracuje jak należy . Jutro trzeba trochę podgonić pracę i może do końca przyszłego tygodnia uda sie motor do auta osadzić .




Części skompletowane z oryginalnym zmodernizowanym i poprawionym łańcuchem napędu pompy oleju .


Krzyzak - 24-11-2018, 11:02

pracujesz na elringu? - kurcze u mnie wszystko co elringa wysypało się niezmiernie szybko
właściwie to tylko uszczelki i uszczelniacze miałem, więc o tym mowa

do oryginału MMC to lata świetlne, przepaść

deejay - 24-11-2018, 16:30

Darek z Elringa zamowione tylko dwie uszczelki , pokrywa zaw. i miska oleju . Reszta BMW
Krzyzak - 25-11-2018, 17:26

Ja nie krytykuję, tylko pytam, bo może do BMW robi lepsze, ale do Mitsu to staram się elringa nie brać, bo zawsze jakieś kłopoty..
deejay - 26-11-2018, 21:06

Bliżej niż dalej :wink: Koniki jeszcze uśpione i czekają aby je osiodłać :P

Rozrząd spięty i ustawiony , kpl łańcuchów wymieniony , wszystko jak należy. Zostaje spiąć skrzynie biegów i montaż na ramie silnika .
Powiem tak , składając ten silnik pierwszy raz mając pod ręką wszystkie oryginalne przyrządy i dokumentacje to nie wyobrażam sobie takiej roboty w szopce . Moim zdaniem widząc przy składaniu ile jest "haczyków" w tym silniku nie jesteśmy w stanie złożyć tego motoru bez dokumentacji i spec. narzędzi w firmie zew.




robertdg - 26-11-2018, 22:35

deejay napisał/a:
Moim zdaniem widząc przy składaniu ile jest "haczyków" w tym silniku nie jesteśmy w stanie złożyć tego motoru bez dokumentacji i spec. narzędzi w firmie zew.
Zależy jak kto na to patrzy, fakt faktem specjal toole daja niesamowity komfort pracy ;-)
sampler - 27-11-2018, 10:17

deejay napisał/a:
Moim zdaniem widząc przy składaniu ile jest "haczyków" w tym silniku nie jesteśmy w stanie złożyć tego motoru bez dokumentacji i spec. narzędzi w firmie zew.


To może dlatego w tym silniku rozrząd jest od przodu a nie od skrzyni b.
Domorośli majsterkowicze i tak nie dadzą rady ;)

SPIDER-ek - 28-11-2018, 18:16

Pojawiam się tutaj na forum raz na pół roku i co widzę Bartek w nowej maszynie :)

W końcu coś konkretnego zawitało w Twoich progach. Właśnie zastanawiałem się dlaczego pracując w BMW jeździsz Toyotą :) a tu masz wskakuje BMW. I dobrze bo wkroczyłeś w klasę premium i tak to powinno być.
Galant, Renault, Toyota to może i były fajne samochody ale trzeba się rozwijać :)

Widzę że się nie nudzisz i już rozbebeszony :) Ciekawi mnie jeszcze Marcin kiedy skończy na BMW, a w sumie i ja się do tej marki przymierzam bo Infiniti mnie nie zadowoliło :)

Tak że teraz to będę częściej zaglądał co tam wyskrobałeś na forum i w aucie :)

deejay - 01-12-2018, 18:59

SPIDER-ek napisał/a:
Pojawiam się tutaj na forum raz na pół roku i co widzę Bartek w nowej maszynie :)


Sebastian Auris nadal śmiga u mnie , BMW kupione na handel raczej , ale sie zobaczy co z tego wyjdzie, może się przesiądę :wink: :P

Dzisiaj kolejne wolne chwile spędzone przy składaniu motoru i wreszcie udało sie złożyć do takiego stopnia alby odpalić i mieć pewność ze pracuje :) W przyszłym tygodniu reszta składania , bo roboty jest jeszcze cały aby złożyć na gotowo .



Czas aby wskoczył na swoje miejsce 8)


Marcino - 03-12-2018, 08:41

Ładny pod spodem..... nie ma oznak rudej.....
deejay - 03-12-2018, 21:49

Marcino napisał/a:
Ładny pod spodem..... nie ma oznak rudej.....


Marcin ciężko o rudą , bo większość elementów zawieszenia , napędów i poszycia karoserii są z aluminium jak widzisz . Wosk antykorozyjny fabryczny wypływa z podłużnic i każdych zakamarków .



Marcino - 04-12-2018, 09:34

I to jest to za co płacisz za spokój.....
vrangsinn - 04-12-2018, 10:48

Marcino napisał/a:
I to jest to za co płacisz za spokój.....


od kiedy w bmw płaci sie za spokój... :wink: :wink: on jest 3 w kolejce... :wink: :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group