To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G] Załączenie świateł mijania, bez podnoszenia lampek !!

Anonymous - 26-07-2007, 20:37

Adaho_krak napisał/a:
W sumie można, tylko trzeba wstawić zamiast 21W żarówki, 5W, z tego co wiem są również dostępne o takiej mocy, z trzonkiem BA15s.


U mnie mam problem z głowy, w mojej wersji pozycyjne są właśnie 5W.
Uff, zatem wystarczy wymienić tylko przednie lampy, poczekać na dobrą ofertę na Allegro.

Anonymous - 27-07-2007, 21:52

Twig napisał/a:
teraz jest 150zł za element

Uważam, że sprzedawca japan24 na allegro trochę przesadził z ta ceną. :axe:
automotosport również przegina, a wszystko za sprawą Adaho :D pokazał że można ;)

tanaka - 08-08-2007, 19:38

poleza lampy z 6 miesiecy i ceny spadna :D nikt niejest sprytny inaczej zeby dac sie naciagac . EOT
Adaho_krak - 08-08-2007, 19:46

conti64 napisał/a:
automotosport również przegina


to nasz przyjaciel z MEKP, o nicku McGaywer. :) :) i co mi przykro stwierdzić z KRK.

tanaka napisał/a:
poleza lampy z 6 miesiecy i ceny spadna nikt niejest sprytny inaczej zeby dac sie naciagac . EOT


Już czasem się pojawiają nówki za 75. Cierpliwości !!

tanaka - 08-08-2007, 19:51

bedzie taniej jeszcze :]
Anonymous - 26-08-2007, 10:00

Jest jeszcze jeden sposób, i to bez rezania drutów:
Otwierasz oczy lewym górnym przełącznikiem obok budzika, i ręcznie zamykasz oczy.
Ot, cała filozofia.
Czary-mary.... zaświecasz luxy...iiiiiiiiiiiiii... ŚWIECĄ ZAMKNIĘTE!!!!! NIESAMOWITE!!!!! prawda?
Poprzedni stan ( automatyczne otwieranie w momencie załączenia )przywraca się poprzez powtórne wciśnięcie lewego górnego włącznika
Można też rzeźbić drutki i instalować klawisze, i mieć pod kontrolą sterowanie klapami i luxami i nie ukrywam jest to bardziej komfortowe rozwiązanie, zwłaszcza że roboty nie za wiele. Ale "moim" sposobem jeszcze mniej.

HouseM - 26-08-2007, 11:28

Esiek napisał/a:
Jest jeszcze jeden sposób, i to bez rezania drutów:
Otwierasz oczy lewym górnym przełącznikiem obok budzika, i ręcznie zamykasz oczy.
Ot, cała filozofia.
Czary-mary.... zaświecasz luxy...iiiiiiiiiiiiii... ŚWIECĄ ZAMKNIĘTE!!!!! NIESAMOWITE!!!!! prawda?
Poprzedni stan ( automatyczne otwieranie w momencie załączenia )przywraca się poprzez powtórne wciśnięcie lewego górnego włącznika
Można też rzeźbić drutki i instalować klawisze, i mieć pod kontrolą sterowanie klapami i luxami i nie ukrywam jest to bardziej komfortowe rozwiązanie, zwłaszcza że roboty nie za wiele. Ale "moim" sposobem jeszcze mniej.


Przeczytaj jeszcze raz co sam napisałeś po przemyśl ... "jeszcze mniej" :ANAL:

Anonymous - 22-09-2007, 19:09

Rozumiem, że ręcznie zamykamy oczy pokrętłami pod maską?

Dla mnie to niewytłumaczalne zjawisko, jak sam Esiek określił: czary-mary, że po wyciśnięciu guzika podnoszenie lamp działa jak należy. Może mi ktoś to wytłumaczyć, czy jedyna odpowiedź brzmi "czary-mary"?

A jeśli to wszystko prawda, to na myjce trzeba stać na włączonych światłach. :shock:

Anonymous - 06-10-2007, 16:38

[quote="Adaho_krak"]
conti64 napisał/a:
automotosport również przegina

to nasz przyjaciel z MEKP, o nicku McGaywer. :) :) i co mi przykro stwierdzić z KRK.


Automotosport nie przegina bo nigdy nie sprzedawałem tych postojówek taniej z wyjatkiem używek czasami.Wręcz przeciwnie przeważnie były drozsze niż 160 zł ale sukcesywnie sprzedaje je coraz taniej ale nie jestem w stanie zejść bardziej bo nie jestem w stanie ich dostać tak tanio jak inni.Daltego przez pewnien czas nawet w ogóle ich nie oferowałem.Ci co sprzedawali takie nowe po 80zł a teraz podniesli ceny pewnie nie są do końca w porządku ale to nie dotyczy mnie bo ja nawet nie jestem w stanie takich za 120zł dostać a tym bardziej sprzedać za 80zł choć bym chciał

Anonymous - 08-10-2007, 15:04

Chłopaki....Można łatwiej. Bez żadnych przekaźników i przełączników. Wręcz za darmo. Przecinamy żółty(jak dobrze pamiętam)kabelek który jest w takiej podłużnej kostce idącej od stacyjki i w ten sposób uzyskujemy to że światła nie podnoszą się gdy włączamy światła mijania. Następnie odkręcamy blendy postojowe i za pomocą szlifierki wycinamy otwory o jej wewnętrznej części. Wszystko montujemy i jest ok. Światła otwieramy tym samym przyciskiem którego kiedys używaliśmy w tym celu. Jest tylko jedna wada. Podnoszenie i opuszczanie świateł nie działa przy włączonych światłach. Najpierw trzeba światła otworzyć później włączyć.
Pozdrawiam

Anonymous - 02-06-2008, 16:46

Pytanko kontrolne: czy te lampki mogę śmiało kupić do mojego 1G z '93?
http://allegro.pl/item359...eclipse_90.html
bo 1. nie są oryginalne (czy dobrze spasowane), a po 2. piszą że to do wersji z 90-92r, a nie 92-94r (czy ogólnie 90-94r).

Adaho_krak - 02-06-2008, 16:52

Twig napisał/a:
czy te lampki mogę śmiało kupić do mojego 1G z '93?


Będą pasowały śmiało, piszą że od 90-92 z tego względu, że są to lampki od wersji USA, a w 1993 roku w wersji USA nie było już składanych lampek tylko stałe. Natomiast w wersji EURO składane lampki szły do 94.

Anonymous - 02-06-2008, 16:55

Dzięki, w takim razie biorę je, bo nie mogę już patrzeć jak otwarte cały dzień oczy psują sylwetkę mojego miszubiszi :wink:
Jeszcze nie wiem czy zrobić włącznik na czarnym kablu, o którym była mowa wcześniej, czy uciąć ten żółty przy stacyjce. Cyba pozostanę przy 1ej opcji.

viader - 03-06-2008, 13:51

Ja mam jeszcze pytanie odnośnie tych lamp, co zrobić wtedy z pozycją? W wersji usa pozycja jest tam gdzie kierunek, a to koszt dodatkowych 300zł, których nie chciałbym narazie wydawać. Czy w tych wyżej podanych lampkach da się wrzucić pozycje w to miejsce przewidziane na kierunek? I czy wtedy pozycje nie będą za blisko siebie i czy się nikt tego nie doczepi?
Anonymous - 03-06-2008, 17:33

viader, wystarczy podmienić same oprawki. Bo w tej chwili masz na pozycji oprawkę na żarówkę z trzonkiem 5W5, a potrzebujesz R5W to taki sam trzonek ja P21W tylko żarówka o mocy 5W.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group