To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5

Krzys - 28-08-2007, 12:41

czekoladka_1981 napisał/a:
Czy nie lepiej cały VR4 z USA z kierownicą po naszej stronie.


Niema takich :cry:

czekoladka_1981 - 28-08-2007, 12:52

KRZYCHOO też miałam propozycję na tiuning z nitro lepiej się połaca i przyrost jest większy.
Krzys - 28-08-2007, 13:00

czekoladka_1981 napisał/a:
KRZYCHOO też miałam propozycję na tiuning z nitro lepiej się połaca i przyrost jest większy.


za nitro już dawno podzękowałem,za duże ryzyko uszkodzenia silnika i tylko pare strzałów frajdy...
i znowy napełniać butlę :(

Wolałbym dołorzyć troszkę i mieć stałą moc :twisted: :twisted: :twisted:

czekoladka_1981 - 28-08-2007, 13:25

a czytałeś tohttp://www.mitsubishi-g...pic.php?t=11853
Anonymous - 28-08-2007, 13:34

mam pytanko : a jak to będzie działać z instalacją gazową jeżeli chodzi o zmianę elektroniki?
roch_27 - 28-08-2007, 14:07

czekoladka_1981 napisał/a:
Czy nie lepiej cały VR4 z USA z kierownicą po naszej stronie.
jeżeli mowa o EC5A/W to nie ma takiego :wink:
novy - 28-08-2007, 14:41

Widzę, że tu fajny topic zarzuciliście.
Sam z chęcią bym podniósł moc swojego gala SE, ale tak jak pisze Krzys, też wolę stałą moc niż kilka strzałów.

Z tego co poczytałem, rozumiem, że nie da się zamontować samego silnika od VR4 do normalnego gala? Rozwali sprzęgło, skrzynię i ukręci półośki? Trzeba montować napęd na 4 łapy?

Czy bazowo silnik 2,5 od normalnego gala jest inny niż ten od VR4? Wystarczyło by zamontować turbiny? A dało by się wogóle zamontować np. jedno turbo to tego silnika? Jeśli tak to ile można by zyskać na mocy i momencie? A kwestia wytrzymałości silnika? Spalania paliwa? Wymiany innych rzeczy, jak dolot powietrza, wydech....etc?

Krzyzak - 28-08-2007, 18:02

novy, bazowo caly Galant EC5 rozni sie drastycznie od EA5 - podobna jest tylko obudowa
silnik, naped, zawieszenie, podloga itd. bardziej przypomina EVO niz Galanta

Krzys - 28-08-2007, 19:30

novy napisał/a:
Widzę, że tu fajny topic zarzuciliście.
Sam z chęcią bym podniósł moc swojego gala SE, ale tak jak pisze Krzys, też wolę stałą moc niż kilka strzałów.

Z tego co poczytałem, rozumiem, że nie da się zamontować samego silnika od VR4 do normalnego gala? Rozwali sprzęgło, skrzynię i ukręci półośki? Trzeba montować napęd na 4 łapy?

Czy bazowo silnik 2,5 od normalnego gala jest inny niż ten od VR4? Wystarczyło by zamontować turbiny? A dało by się wogóle zamontować np. jedno turbo to tego silnika? Jeśli tak to ile można by zyskać na mocy i momencie? A kwestia wytrzymałości silnika? Spalania paliwa? Wymiany innych rzeczy, jak dolot powietrza, wydech....etc?

novyda sie sam przód podpiąć ale niewiadomo czy będzie stabilny...
280kucy na jedną oś :? :? :?
a co do silników to my mamy sohc a vr4 to dohc...
a co do załorzenia turbo to koszt duży :evil: :evil: :evil:
wolałbym jednak swap od vr4...
masz przynajmniej 280kucy na wejściu i możesz se jeszcze podkręcić a do zwykłego 2.5 może i dojdziesz do tych 280 ale nic dalej :cry:

novy - 30-08-2007, 13:24

Krzyś, mówiąc swapa masz na myśli przełożenie silnika od VR4 do EA5?? Jeśli jest tak jak pisze Krzyżak, to jest to raczej mało wykonalne, a już na pewno niebezpieczne...

Nie wiem także jaka jest różnica między DOHC a SOHC...??

aha...no i więcej jak 280KM nie jest mi do życia potrzebne...narazie :twisted:

Krzys - 30-08-2007, 13:39

novy napisał/a:
Krzyś, mówiąc swapa masz na myśli przełożenie silnika od VR4 do EA5?? Jeśli jest tak jak pisze Krzyżak, to jest to raczej mało wykonalne, a już na pewno niebezpieczne...

Nie wiem także jaka jest różnica między DOHC a SOHC...??



Mam na myśli przełożenie silnika,napędów i co tam jest do życia potrzebne...
Jest to wykonalne,bo autoR to zrobił i fura jezdzi :)

sohc- jeden wałek
dohc-dwa wałki

novy napisał/a:
aha...no i więcej jak 280KM nie jest mi do życia potrzebne...narazie :twisted:


No ale 163KM to troszkę mało :)

novy - 30-08-2007, 14:11

Krzys napisał/a:
Mam na myśli przełożenie silnika,napędów i co tam jest do życia potrzebne...
Jest to wykonalne,bo autoR to zrobił i fura jezdzi

Wiem, widziałem, pozazdrościłem.... :lol:
Ale z tego co wiem to autoR przełożył kierownice na lewą strone a podwozie miał orginalne od VR4. Tak jak Krzyżak pisał podwozie od VR4 jest od Evo a nie od Galanta. Więc przełożenie napędu i silnika z VR4 do EA5 jest raczej....niemożliwe?

Poza tym nie mam na tyle wiedzy aby samemu zrobić przeróbke, nie mówiąc już o możliwościach warsztatowych czy narzędziowych.... :(

roch_27 - 30-08-2007, 14:13

novy napisał/a:
Ale z tego co wiem to autoR przełożył kierownice na lewą strone a podwozie miał orginalne od VR4.
dokładnie :D a nie żaden swap :P

pozdro

Krzys - 30-08-2007, 14:58

[ Dodano: 30-08-2007, 18:55 ]
roch_27 napisał/a:
novy napisał/a:
Ale z tego co wiem to autoR przełożył kierownice na lewą strone a podwozie miał orginalne od VR4.
dokładnie :D a nie żaden swap


autoR robił swap wszystkiego do europejczyka,a nie przekładał kiery do angola,byłem i widziałem :) więc jak niewiecie to niegadajcie...

Anonymous - 30-08-2007, 22:47

Dzięki Krzys za sprostowanie, tak zrobiłem swapa a trochę więcej info i zdjęć macie tu:legnum


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group