To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty

LEWY - 28-09-2007, 21:03

no wiec nie sadzilem ze moj temat tak nisko upadnie ale co tam juz go niestety uaktualniam.
Tamte dolegliwosci
to juz nie problem
ale sa nowe tak zeby temat nie umarl,
1g nie daje o sobie zapomniec
Wiec tak jak Dominik naprawial mojego eclipsa to nie dzialal rozrusznik
ale oddalem go do regeneracji i wszystko bylo ok ale jak wracalem ze zlotu i tankowalem to mialem nie spodzianke bo znowu nie zapalil .
Slychac tylko pompke i nawet nie probuje zakrecic wiec jak wrocilem to wyjolem go oddalem do sprawdzenia i dziala idealnie mam tam ten jeden kabel laczony ale wszysko bylo ok
poruszalem jakims kabelkiem i zapalil ale to jest taka loteria
wiem ze ciezko radzic komus takiemu jak ja ale mam nadzje ze cos podsunecie mi jak to zrobic , bo postanowilem
że go nie bede sprzedawal tylko doprowadze go do stanu igla
co najmniej taki jak maja samochody sprzedawane przez handlarzy poprostu zeby byl jak nowy.

Anonymous - 29-09-2007, 16:17

jezeli awarie rozrusznika wykluczyles to teraz jakis miernik i kabelki pokolei oraz stacyjke bo tez moze byc przyczyna.
LEWY - 04-11-2007, 16:00

siema nie wiem czy dobrze zrobilem ale wolalem zrobic odkop niz zakladac nowy temat tylko nazwe tematu zmienie mam teraz pytanie jak podlaczyć sonde
dostalem nowa ngk i nie wiem jak ja podlaczyc (ktory kabel do ktorego ) jak by ktos mogl to prosze o odpowiedz pozdro

Anonymous - 04-11-2007, 16:54

http://www.eclipse.net.pl...highlight=sonda moze to troche pomoze
Anonymous - 05-11-2007, 10:14

wtyczka originalna ------- nowa sonda NGK
bialy --- szary
niebieski--- czarny
czarny---- bialy
czarny---- bialy

mam tak u siebie juz 2 miesiac i wszystko jest oki, wykresy przebiegu sa tez bardzo ladne no i spalanie duzzo spadlo :) :)

Anonymous - 05-11-2007, 13:49

jako że jest to temat o silniku krokowym to mam takie pytanie jakie powinny być oporności na cewkach
Anonymous - 05-11-2007, 13:55

okolo 30 om
zerknij na fotke :)
krokowy

Anonymous - 05-11-2007, 14:01

super dzieki
LEWY - 05-11-2007, 18:30

dzieki wszystkim za porady wlasnie wrocilem z jazdy probnej zalożylem ta sonde i raczej dziala odlaczylem aku i czekalem bez dotykania go az sie nagrzeje co by komp mial chwile czasu no i niestety to jednak nie byla przyczyna tego ze czasem na skrzyzowaniu lubi zgasnac ale najpierw obroty zaczynaja falowac coraz niżej az zgaśnie a i jeszcze jeden problem z szarpaniem jak jade np w korku tak okolo 30 km/h to szarpie dopiero jak dodam gazu to zaczyna w miar plynnie.
Jak ktos wie co jeszcze mozna z nim zrobic po za kupnen mowego silnika to prosze o rade
-jest nowa sonda
-kopm byl u Bartka wiec jest ok
-krokowym i ustawieniem zajoł sie Dominik
-przepustnica czysta
czy jest cos jeszcze co moze byc przyczyna tego prosze o jakaś rade pozdro

Adaho_krak - 05-11-2007, 18:54

LEWY napisał/a:
na skrzyzowaniu lubi zgasnac ale najpierw obroty zaczynaja falowac coraz niżej az zgaśnie a i jeszcze jeden problem z szarpaniem jak jade np w korku tak okolo 30 km/h to szarpie dopiero jak dodam gazu to zaczyna w miar plynnie.


LEWY, to co opisujesz to ewidentna wina krokowca. Spróbuj podmienić z kimś krokowiec na próbę, wtedy będziesz go pewny.

LEWY - 05-11-2007, 19:09

no może i tak ale krokowiec miał oporność 29
i chyba bylo z nim ok (ale fakt faktem gasł od początku jak go kupilem).
Gaśnie tylko jak jest nagrzany no ale najdziwniejsze jest to że jak Dominik go ustawil to gał moze 1 raz na 100 200 km a teraz to prawie co swiatla .
Pomalu nie mam juz do niego sily niby fajny ale ile zeczy mozna wymienic zeby nie gasł
sprecjalnie nie chciałem gazu zeby czasem mi nie gasł a on jak na złosć zawsze ma z czyms problem.

Sz@kal - 05-11-2007, 21:24

Panowie ,jak można to podepne się pod temat z małym pytankiem.
Mój misiek 1G GS jak jest zimny to strasznie muli ,przerywa (zarówno na gazie jak i na benzynie) . Po rozgrzaniu jest Ok i idzie ładnie. Chciałem się zapytać czy to bedzie wina czujnika temp. powietrza i czujnika ciśnienia powietrza (oba znajdują się w przpływce) bo po odczytaniu kodów diodą to mi wyszło. Czy przyczyna siedzi gdzie indziej?
Pozdr.

Anonymous - 05-11-2007, 21:24

z krokowym tak czasami jest ze mierzysz niby oki zakladasz troche pojezdzisz i zaczynaja sie dziac cuda z obrotami, pozniej znow jest oki, podejrzewam ze polaczenie w ktores z cewek krokowego sie "poluzowalo" i czasami nie laczy
Sz@kal sprawdz te czujniki :) jesli beda oki to zostaje ECU :)

Sz@kal - 05-11-2007, 22:27

kris1976 napisał/a:
Sz@kal sprawdz te czujniki jesli beda oki to zostaje ECU

Znaczy sie kondensatorki mogą wylewać?

Anonymous - 05-11-2007, 22:34

jesli czujniki, przewody sa oki to tylko ECU
a w ECU kondensatorki mogly wylac i zniszczyc jakies sciezki,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group