Forum ogólne - Turbina w GDI
Leppe - 06-02-2006, 14:31
Tak w woli informacji Cari i Volvo są składane w jednej fabryce jak myślicie czy ta fabryka ma dwie linie montażowe? ( pytanie retoryczne ).
Matejko - 06-02-2006, 18:13
niee, szly na jednej
Anonymous - 06-02-2006, 22:14
tylko ze carisme skladala druga zmiana, mniej oplacana
Anonymous - 07-02-2006, 22:28
Oprócz T4 w S/V40 (i chyba w S60) były jeszcze 2.0 miękko uturbione 163-170 (?) KM w zalezności od wprowadznych norm spalin. I z tego co się orientuję, to w Polsce czterdzietek z tym silnikiem sprzedawano więcej niż z T4. Turbina już jest, więc czipem można już sporo zdziałać - pewnie 190-200 KM też się da.
luk_szc - 09-02-2006, 13:03
arekp dał link do Miss Tuning Polska a tam właśnie Cari GDI z motorkiem od T4 :
http://www.extreme-promotion.pl/miss/czerw2004.php
Matejko - 09-02-2006, 15:31
ne ne ne
to jezdzi z gdi
luk_szc - 09-02-2006, 22:57
To po co ma napisane ? :
Silnik:
R4, 1843 cc, GDI, moc seryjnie 125 KM, Swap na silnik z Volvo T4 ( 200 KM ) układ wydechowy z rur ze stali kwasoodporne
źródełko to samo
Anonymous - 10-02-2006, 08:18
luk_szc napisał/a: | To po co ma napisane ? :
|
takie byly gornolotne plany ale dupa zimna - podobno silnik lezal i czekal.
RaDuS - 29-03-2010, 14:05
skoro zwiekszyc moc jest trudno to moze ja dobrze wykorzystamy? Da sie zamontowac do Cari/MSS ( to chyba prawie te same auta) inna skrzynie biegow? Tzn krotsza;d 1-2-3 do 120 potem czworka nie wiele krotsza i 5 normalna i tak zauwazylem u siebie w mss 1-2-3 sa stosunkowo dlugie, 4 w miare a 5 krotka...
gigant87 - 29-03-2010, 14:35
albo w drugą stronę... zamontować skrzynię od Volvo turbo
przełożenia są dłuższe, więc mogłoby być ekonomiczniej?
swinks_UK - 29-03-2010, 19:00
Taniej wyjdzie podmiana ecu na jakieś przeznaczone na JDM. Moc 150KM na benzynie 99RON, bez żadnych modów.
Morfi - 29-03-2010, 21:29
Skrzynia od GDI jest strasznie długa.
gigant87 - 29-03-2010, 21:44
jak dla mnie jest optymalna
swinks_UK - 29-03-2010, 22:12
Jeden zasadniczy problem do rozwiązania w zestawieniu GDI+turbo. Nazywa się stopień sprężania. Na mojego niucha, detonacja (knock) gwarantowana. Zbyt dużo kombinacji z zapłonem, odprężaniem, obciążeniem (load cell), afr itd. Nakład kosztów (przeróbka silnika, dedykowany komp standalone, itd.) robi całą zabawę nieopłacalną.
Kombinujcie z innym silnikiem
j-rules - 30-03-2010, 18:57
dzis w lokalnej gazecie w dziale moto przeczytalem ze Volvo wlasnie wyplodzilo silnik TGDi, czyli uturbiony z bezposrednim wtryskiem.. Jakby ktos zalazl szersze info co to za cudo byloby milo (troszke mnie czas goni)
|
|
|