To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Turbina w GDI

Leppe - 06-02-2006, 14:31

Tak w woli informacji Cari i Volvo są składane w jednej fabryce jak myślicie czy ta fabryka ma dwie linie montażowe? ( pytanie retoryczne ).
Matejko - 06-02-2006, 18:13

niee, szly na jednej
Anonymous - 06-02-2006, 22:14

tylko ze carisme skladala druga zmiana, mniej oplacana
Anonymous - 07-02-2006, 22:28

Oprócz T4 w S/V40 (i chyba w S60) były jeszcze 2.0 miękko uturbione 163-170 (?) KM w zalezności od wprowadznych norm spalin. I z tego co się orientuję, to w Polsce czterdzietek z tym silnikiem sprzedawano więcej niż z T4. Turbina już jest, więc czipem można już sporo zdziałać - pewnie 190-200 KM też się da.
luk_szc - 09-02-2006, 13:03

arekp dał link do Miss Tuning Polska a tam właśnie Cari GDI z motorkiem od T4 :
http://www.extreme-promotion.pl/miss/czerw2004.php

Matejko - 09-02-2006, 15:31

ne ne ne
to jezdzi z gdi

luk_szc - 09-02-2006, 22:57

To po co ma napisane ? :
Silnik:
R4, 1843 cc, GDI, moc seryjnie 125 KM, Swap na silnik z Volvo T4 ( 200 KM ) układ wydechowy z rur ze stali kwasoodporne
źródełko to samo

Anonymous - 10-02-2006, 08:18

luk_szc napisał/a:
To po co ma napisane ? :


takie byly gornolotne plany ale dupa zimna - podobno silnik lezal i czekal.

RaDuS - 29-03-2010, 14:05

skoro zwiekszyc moc jest trudno to moze ja dobrze wykorzystamy? Da sie zamontowac do Cari/MSS ( to chyba prawie te same auta) inna skrzynie biegow? Tzn krotsza;d 1-2-3 do 120 potem czworka nie wiele krotsza i 5 normalna i tak zauwazylem u siebie w mss 1-2-3 sa stosunkowo dlugie, 4 w miare a 5 krotka...
gigant87 - 29-03-2010, 14:35

albo w drugą stronę... zamontować skrzynię od Volvo turbo :D
przełożenia są dłuższe, więc mogłoby być ekonomiczniej?

swinks_UK - 29-03-2010, 19:00

Taniej wyjdzie podmiana ecu na jakieś przeznaczone na JDM. Moc 150KM na benzynie 99RON, bez żadnych modów.
Morfi - 29-03-2010, 21:29

Skrzynia od GDI jest strasznie długa.
gigant87 - 29-03-2010, 21:44

jak dla mnie jest optymalna :)
swinks_UK - 29-03-2010, 22:12

Jeden zasadniczy problem do rozwiązania w zestawieniu GDI+turbo. Nazywa się stopień sprężania. Na mojego niucha, detonacja (knock) gwarantowana. Zbyt dużo kombinacji z zapłonem, odprężaniem, obciążeniem (load cell), afr itd. Nakład kosztów (przeróbka silnika, dedykowany komp standalone, itd.) robi całą zabawę nieopłacalną.
Kombinujcie z innym silnikiem :wink:

j-rules - 30-03-2010, 18:57

dzis w lokalnej gazecie w dziale moto przeczytalem ze Volvo wlasnie wyplodzilo silnik TGDi, czyli uturbiony z bezposrednim wtryskiem.. Jakby ktos zalazl szersze info co to za cudo byloby milo (troszke mnie czas goni)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group