L200 Ogólne - L200 początki...
Anonymous - 23-10-2007, 15:37
FABIO napisał/a: | Ja zaplacilem tylko 380 za filtr i olej |
Ja też jak Fabio w ASO w Bydgoszczy zrobiłem tzw. przegląd zerowy za 380 brutto
Anonymous - 23-10-2007, 16:20
Gene napisał/a: | Ja woze karczownik Fiskar'a. Zreszta bez szpeju i sam w teren sie nie wypuszczam. |
no wlasnie sobie sprawdzilem jak to wyglada
toz to prawie maczeta, chyba z pol metra ma
ale faktycznie chyba moze sie przydac w terenie
Gene - 23-10-2007, 16:37
tak to jest jak maczeta
Anonymous - 28-10-2007, 23:29
Sorki, nie doczytalem sie, a autko kupilem w niemczech. Powiedzcie mi czy ten przeglad "zerowy" jest obowiazkowy, aby nie utracic gwarancji?
Anonymous - 29-10-2007, 12:46
oczywiscie nie jest obowiazkowy,ja mialem po prostu duzy wyciek i olej prawie wylecial.jednak warto go wymienic
Anonymous - 29-10-2007, 13:31
Nie jest obowiązkowy ale zalecany ...
Anonymous - 06-11-2007, 14:03
WITAM WSZYSTKICH I PROSZĘ WAS JUŻ FACHOWCÓW O POMOC. NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PRZY ODBIORZE L200.? ZA KILKA DNI MAM ODEBRAĆ AUTKO I NIE WIEM NA CO ZWRACAĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ?
stanik - 06-11-2007, 14:09
po pierwsze wyłącz caps-lock'a, bo nawet ciężko się czyta taki tekst.
A zwrócić uwagę przede wszystkim trzeba czy w aucie jest wszystko to co zamówiłaś. Czy nie jest widocznie obity gdzieś i.... to w sumie chyba tyle na początek. Niektórzy idą z miernikiem grubości lakieru i sprawdzają czy auto fabrycznie już nie miało lakierowanego któregoś elementu (uszkodzony np w transporcie). A poza tym w aucie może być milion niedociągnięć które ciężko sprawdzić na dzień dobry ale i tak wyjdą po kilku dniach używania (np coś niedokręcone, albo coś innego).
Pozdrawiam
Gene - 06-11-2007, 15:01
AGA.T, popros i sama znajdz chwile czasu na to aby osoba wydajaca Ci auto usiadla z Toba w srodku i omowila poszczegolne elementy sterowania urzadzeniami w samochodzie. Zaczynajac od uruchamiania (Diesel) auta przez swiatla, wycieraczki, radio, komputer az do napedow i systemow kontroli trakcji. Pytaj o wszelkie kontrolki i wskazniki. Wiem, ze czesto wiedza sprzedawcow (niestety) ogranicza sie do teorii wyczytanej z broszur ale zawsze warto pytac. Oczywiscie pamietaj aby "Elke" obejrzec tak jak wspomina stanik i w domu juz na spokojnie poczytac instrukcje obslugi. Aaa i zanim wyjedziesz z salonu upewnij sie, ze masz w aucie cale wymagane przez prawo (kodeks drogowy) wyposazenie.
Anonymous - 07-11-2007, 10:35
Dzięki za rady. Szkoda tylko, że nie pojeżdżę od razu w terenie. A miało być tak pięknie. Po raz pierwszy odbieram nówkę salonową dlatego jestem trochę przerażona.
Kibloo - 07-11-2007, 14:30
na salonowych oponach odradzam teren...
poza tym od czego jest gwarancja...
pozdro
Gene - 07-11-2007, 15:02
Kibloo napisał/a: | na salonowych oponach odradzam teren... |
Bez przesady, nie jedna nowa elke widzialem jak sobie radzila na fabrycznych Bridgestone'ach w terenie. Oczywiscie liczy sie tez doswiadczenie ale jak dziewczyna chce troche po szutrze poszalec niech smialo probuje. Jak gdzies wklei to i opony nie beda mialy znaczenia przy braku wprawy.
Anonymous - 07-11-2007, 18:17
Jak ma na dobrą myjnię to znam koło jeleniej kilka pięknych tras nadających się na test dla nowicjusza.
Sam tak miesiąc temu zaczynałem i też tylko na Bridgestonach.
Kibloo - 08-11-2007, 09:39
oki, no dobra, zgadzam się...
wczoraj testowałem brydże na śniegu... jedzie do przodu, zakręca, rusza bez problemu... tylko hamować nie chce...
hiihhi
pozdrowienia
Anonymous - 08-11-2007, 14:05
Elili czy jeździełeś w okolicach Góry Szybowcowej koło Jeżowa? Ja tam planuję przecierać szlaki i uczyć się autka, tylko to nie jest trasa szutrowa.
|
|
|