To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Zwiększone SPALANIE

robertdg - 23-02-2011, 10:51

Gwizdanie to z całą pewnością nie jest objaw normalnej pracy silnika, ani też możliwości na ułożenie się rozrządu, ktoś wam Panowie niezły kit pociska.
rajder - 23-02-2011, 11:33

znalazłem film w yuotube,że problem owego gwizdania nie tylko jest u mnie http://www.youtube.com/watch?v=RbOsAuct-zA
wie ktoś może co mu w komentarzach napisali?translator nie jasno tłumaczy

może ten dźwięk spowodowany jest złym naciągiem mniejszego paska?większy ma napinacz hydaruliczny

robertdg - 23-02-2011, 12:23

Filmiki na YT nie rozwiążą twego problemu, jeżeli przed zrobieniem rozrządu bylo dobrze, a po już jest kiepsko, to coś zostało spaprane przy wymianie.
rajder - 23-02-2011, 13:10

uważam filmy za świetne materiały pomocnicze (obrazują to o czym piszemy) po zapoznaniu się z nimi można jasno odnieść się do niektórych problemów,może ktoś kiedyś przerabiał podobne sytuacje i udzieli finałujących odpowiedzi.Niewątpliwie mitsubishi galant to wyjątkowe auto,dużo ich nie spotkamy w naszym kraju dlatego piszemy o problemach na tym forum-w tym miejscu wyrazy szacunku dla założycieli.Uparcie będę dążył do reanimacji mojego rekina,i podzielę się spostrzeżeniami dla was.
powtórnie rozebrany rozrząd,oraz sprawdzenie podciśnień nie wykazały nieprawidłowości,jutro wymiana czujnika temp.i filtra paliwa.

robertdg - 23-02-2011, 13:37

rajder napisał/a:
może ktoś kiedyś przerabiał podobne sytuacje i udzieli finałujących odpowiedzi.
mechanika pojazdowa nie ma nic wspólnego ze schematyką działań, coż z tego, że objawy moga być takie same a rozwiązania mogą być przeróżne, sa sytuacje w których nie ma gotowych recept na rozwiązanie problemu, gdyby to było takie proste, to wiekszosc ludzi naprawialaby sobie auto pod blokiem :roll:
radek79 - 23-02-2011, 14:52

rajder ja bym sprawdził na twoim miejscu czy masz filtr powietrza założony bo może się okazać że go nie masz i będzie i ci przez to więcej palił a co do gwizdania to może któraś rolka skosuję i ociera o obudowę albo rolka nie z tego modelu
idas - 23-02-2011, 15:10

rajder jaki masz pasek założony? Chodzi mi o to czy nie jest przypadkiem taki że jeden ząb składa się z dwóch garbów, ja właśnie po założeniu takiego mam ten gwizd w silniku. Czytałem, że takie paski ciaśniej siadają w kołach i są przez to głośniejsze od standardowych. Ja przejechałem 20tysięcy na takim i nic się nie dzieje (odpukać:])
rajder - 23-02-2011, 15:48

Rozrząd: aktualnie...................... poprzedni
paski CONTINENTAL:....................paski MITSUBISHI
-CT 1016 122 Z .....................-MD329639
-CT 1109 65 Z ..................... -MD182295
Rolki: ..................... Rolki
-GMB E55030 ...................... -NTN 62/28LHA
-GMB GT10072 ...................... -NTN 6304LHA
-SKF VKM75064 ...................... -KOYO PU276033

WIELOKLIN paski ...................... WIELOKLIN
-continental 4PK 938...................... -MITSUBOSHI MD317245
-JC E15PK1350 ...................... -MITSUBOSHI MD326780

matesz123 - 23-02-2011, 19:04

a może to wina hydraulicznego napinacza? wymieniałeś? u mnie założony jest rozrząd marki rozrząd za ok 300zł bez wymiany tego napinacza hydraulicznego i ma właśnie taką pracę..
rajder - 26-02-2011, 11:54

wymiana czujników temperatury oraz filtra paliwa nie rozwiązało sprawy.po zdjęciu przewodu z filtra węglowego zmniejszyło się ciśnienie w zbiorniku.znalazłem na forum problem,który 2lata temu
przerabiał joshua
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#378161
tak więc w poniedziałek lub wtorek ponowna operacja rozrządu
w moim przypadku nie ma wibracji silnika natomiast to spalanie powala.joshua mnie przebił bo pisał że spalił mu 30L/90km

marcinzam - 26-02-2011, 12:31

to samo miałem w poprzednim aucie i sliniku 4g63 , też drukowałem manual jak ustawić balans ,niestety mechanik wiedział lepiej(ma być na znaki i tyle wystarczy) i skończyło się na tym że ściągneli pasek balansowy świstu już nie było wibracje zostały...
Jarcev - 12-05-2011, 20:26

hm ja 400 robiłem do zaswiecenia rezerwy , teraz 380 km i komornik sie swieci to to juz chyba przegiecie , mam złacze elastyczne dziurawe i rozjechaną zbierzność , bede robił w sobote ale czy to możliwe ze az tak zwiekszyło to spalanie ??
KaWu - 13-05-2011, 14:19

Jarcev napisał/a:
mam złacze elastyczne dziurawe

Jarcev napisał/a:
ale czy to możliwe ze az tak zwiekszyło to spalanie ??


Może być możliwe, ponieważ masz przekłamanie przed sondą.

Jarcev - 15-05-2011, 14:30

złącza wymienione, chyba z 11 godzin pod autem haha jak nie brakło druta do spawania to korki wybijało, to nie pasowało , ale udało sie , ale juz dzis wiem ze na spalanie to wpłynie ew w małym procencie ;] mam trzaskający zacisk i tak to odwlekałem , odwlekałem a dzis zauwazyłem ze staje sobie z takiej dość górki na swiatłach , słysze jak wszyscy zaciągają ręczne a ja nie musze , auto stoi jak wmurowane , słychac czasem tylko takie trzaski jakby zaciągniety był na dwa ząbki recznego. Ten objaw moze chyba wpływac na 'ponadnormatywne spalanie' zobaczyłbym co to jest ale leje jak z cebra ;)
fredfm - 30-11-2011, 09:00

Nie chcąc kontynuować w temacie sondy lambda, przeniosłem się tutaj.

Więc tak, sprawdziłem sondę pierwszą przed katalizatorem... oscylowała pomiędzy 0,2 a 0,8V, dla bezpieczeństwa założyłem nową uniwersalną denso, po sprawdzeniu równie dobrze pracowała... Wymieniłem czujnik temperatury (z podwójną wtyczką), założyłem japońskiej firmy TAMA. "Przeleciałem" całą instalację LPG testerem szczelności, wszystko jest ok... prócz spalania które nadal wynosi ok 13,5 l praktycznie jeżdżąc cały czas w trasie.. A gdybym policzył dokładniej, znaczy się ujął km które przejeżdżam na benzynie zanim gaz się nie załączy wyjdzie lekko 14l/100km. Niektórzy napiszą że to spalanie jest jak najbardziej ok w galancie, jednak ja tym autem zrobiłem już ok 50tys km i przez 30tys średnia spalania wychodziła mi dokładnie 10,5 l/100km. Zaznaczam że benzyna równie szybko znika z baku. Autem robie głównie trasy, i to większość w nocy gdy ruch jest znikomy. Prędkości 100-110km/h..

Już nie wiem za co się chytać, świece wymienione ok 30tys temu na Denso IK22, kable NGK. Żadnych problemów ze strony układu wysokiego napięcia nie mam. Auto ogólnie bardzo dobrze się spisuje prócz spalania. Zauważyłem tylko jedną rzecz, gdy jest "zimny" zdecydowanie lepiej się "zbiera"...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group