To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] 2H, 4H, 4HLC, 4LLC, R/D LOCK

Anonymous - 18-01-2008, 11:46

Gene no ja to już czytałem zresztą jej też tłumaczyłem i wydawało mi się że zapamiętała i zrozumiała :/ No ale cóż to w końcu kobieta :)

Mam jednak pytanie co wyświetla się na tych kontrolkach przy załączonym 4LLC? U mnie pomarańczowa świeci cały czas a kółka zielone migają czy tak powinno być? Na 4HLC wszystko pali się ciągle!

Gene - 18-01-2008, 13:48

Ojoj nie chce Cie martwic ale mruganie wystepuje prawidlowo tylko podczas zmiany napedow. Potem pala sie tylko odpowiednie lampki w zaleznosci od ustawienia. Oby to nie byl obiaw uszkodzenia jakiegos elementu. Proponuje wykonac cala procedure spokojnie ruszyc stanac itd. Moze sie ustawi dobrze.

rtvstefan - 18-01-2008, 18:29

Mam pytanie. Mój kolega kupił pajero z 93r i mówi że nie ma blokady mostu z tyłu tylko jakąs blokade skrzyni czy coś, sam nie potrafi mi tego wytłumaczuć czy ktoś może mi ten temat przybliżyć
Pozdrawiam!

Chyba wszyscy poumierali
Pozdrawiam!

Anonymous - 19-01-2008, 20:25
Temat postu: migające kontroliki
W moim miśku pomimo, iż na pozycji 4H kontrolki przedniego napędu migają , przedni napęd działa prawidłowo. Sprawdziłem dzisiaj na grząskim terenie . Przy przednim włączonym żadnego noszenia tyłu . Jak przełączyłem na 2H zarzucało tyłem jak w polonezie ( miałem tylko ten samochód z tylnym napędem) . Także spokojnie . Ale jak przeczytałem posta Gene to trochę się wystraszyłem
Gene - 21-01-2008, 07:08

Ja nie napisalem, ze nie bedzie robil naped, powodow mrugania moze byc kilka.
Anonymous - 22-01-2008, 09:58

No więc pojechałem na błotko i wszystko jest oki oprócz ostatniej pozycji czyli 4LLC wszystko inne działa nawet R/D Lock tylko nie zapina się na 4LLC. Cofam do tyłu, delikatnie do przodu i nic tylko kontrolki szybciej migaja :/ Może coś robie źle?
Gene - 22-01-2008, 10:07

reduktor wlaczamy stojac
Czujesz roznice w zmianie momentu obrotowego na kolach? Czy jest tak samo w pozycji z zapietym reduktorem i bez?

Hiszpan - 09-03-2008, 18:50

Odgrzewam stary temat :roll: i pewno gdzieś już było :doubt:

Pytam Was jako znawców :mrgreen:
Każda II miała już blokadę mostu? A jeżeli nie to od jakiego rocznika?

Aaaa, i jeszcze jak się ma sprawa ze sprzęgiełkami kół z przodu? Ręczne czy już tylko auto?

zbyszekm2 - 09-03-2008, 20:32

Hiszpan napisał/a:
Odgrzewam stary temat :roll: i pewno gdzieś już było :doubt:

Pytam Was jako znawców :mrgreen:
Każda II miała już blokadę mostu? A jeżeli nie to od jakiego rocznika?

Aaaa, i jeszcze jak się ma sprawa ze sprzęgiełkami kół z przodu? Ręczne czy już tylko auto?

Nie każda i nie ma reguły, a więc nie zalezy to od rocznika tylko od indywidualnych upodobań kupującego.

Hiszpan - 09-03-2008, 20:46

Thx
Rozumiem, że blokada mostu była opcją dodatkową, więc każdy egzemplarz przed zakupem trzeba sprawdzić: ma czy nie :?

A co z przodem? AUTO?

zbyszekm2 - 09-03-2008, 21:12

Hiszpan napisał/a:

A co z przodem? AUTO?

Występował ale bardzo rzadko. prawie nie spotykane.

Gene - 10-03-2008, 08:57

Hiszpan napisał/a:

A co z przodem? AUTO?
czasami mozna spotkac nie fabryczne blokady ale to juz w dlubnietych pojarkach
Hiszpan - 10-03-2008, 10:40

zbyszekm2 napisał/a:
Występował ale bardzo rzadko. prawie nie spotykane.

Gene napisał/a:
czasami mozna spotkac nie fabryczne blokady ale to juz w dlubnietych pojarkach

:oops: i tu wychodzi moja nieznajomość tematu 4x4
Pajero I ma w przednich kołach sprzęgiełka (manualne bądź auto). Rozumiem, że służą one do rozłączania mostu i wału od kół głównie w przypadku jazdy 2H i dzięki temu kręcą się same koła, a nie cały mechanizm od kół do skrzyni.
Chodziło mi o to, jak jest w II, czy też występują sprzęgiełka manualne czy auto?
To o czym pisaliście dotyczy blokady mostu przedniego - w moim rozumieniu.
Jeżeli błędnie myślę proszę o sprostowanie moich poglądów :mrgreen:
I o wyrozumiałość :wink:

Anonymous - 10-03-2008, 22:13

a więc u mnie wszystko już działa oki , naprawiło się jakoś samo tyle że teraz muszę dźwignię zmiany biegów wziąść na "N" wcisnąć pedał hamulca i wszystko pieknie się przełącza :)
jawaldek - 29-03-2008, 18:59

fotam napisał/a:
4H i 4L nie używasz na asfalcie.
Pomiędzy 4H i 2H możesz przełączać w czasie jazdy jeśli wszystkie koła kręcą się z taką samą prędkością (jazda na wprost bez utraty przyczepności), testowałem przełączanie do 40km/h wyżej nie ręczę.
Na cztery łapy przełączasz jak dwie nie wyrabiają 8)


Cześć,cześć .Ja też przełączałem przy szybkości do 40km/h i było OK. Przy wyższej=>>> nie radzę(próbowałem :axe: i tak jak na ikonce, skrzynia mnie potraktowała) Może już ktoś napisał na ten temat.A co :lol: a ja nie mogę :lol: :lol: Pozdrówka dla wszystkich



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group