To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] problem z coltem

Anonymous - 11-04-2006, 08:52

Cewkę katalogowa , a kable zamienniki kupiłem, świece NGK , po tym wszystkim działało oki, ale niedługo, zaczęło się robić to co kiedyś, trzęść silnikiem przy dodawaniu gazu . Nie wiem co się dzieje podpowiadali mi ,że to są objawy jakby kable padły, kable mam około 3,5 mieś. Cewka i świece jakieś Oki 1 mieś do 1,5 mieś, po pełnym rozgrzaniu silnika objawy ustają . Pomocy …
Anonymous - 11-04-2006, 09:16

A co to za zamienniki kabli? W moim przypadku 2 tygodnie po zakupie kabli JC musiałem szukać innych - sparciała guma.
Anonymous - 11-04-2006, 09:48

Jakieś USA kable całe niebieskie.
Anonymous - 11-04-2006, 09:49

Może NGK? Jeśtli tak, to nie będzie raczej wina kabli...
Krzyzak - 11-04-2006, 12:28

irekno napisał/a:
Jakieś USA kable całe niebieskie.

Janmor?

Anonymous - 11-04-2006, 12:51

Janmory są polskie.
Edit:
... i nie sa wcale najgorsze. Sam jeździłem przez 1,5 roku i było o.k.

Anonymous - 11-04-2006, 14:38

Jan mor firma tych przewodów.

[ Dodano: 11-04-2006, 15:39 ]
a napis jest nanich USA

Krzyzak - 11-04-2006, 15:00

A nie pisałem, że Janmor?
Hubeeert - 11-04-2006, 15:08

Dobra dość tych gadek. Moim skromnym zdaniem kable są do dupy - zawilgły i stąd Twoje problemy. Elektryka do przeglądu.
Anonymous - 11-04-2006, 15:13

Krzyzak napisał/a:
A nie pisałem, że Janmor?
Owszem - tylko to nie rozwiązuje problemu. Przyznam, że nic nie przychodzi mi więcej do głowy niż zapłon. Możnaby jednak spróbować podmienić dla testu kable i świece.
Edit:
A propos Janmor

Anonymous - 11-04-2006, 18:38

Jutro będę na oscyloskopie i będę wiedział, czy gdzieś prąd ucieka , kable też będę miał na podmiankę. Jak wrócę to opisze czy coś się powiodło.

[ Dodano: 12-04-2006, 21:54 ]
Witam byłem na tym oscyloskopie, nic nie pokazał, iskra nie ucieka ale stwierdził że są jakieś zakłócenia, możliwe ze z wieku samochodu, ale ciekawą sprawą są okopcone lekko świece i końcówka wydechu, jak to powiedział, że jakby dostawał za dużą dawka paliwa, ale mi dalej nie jeździ tak jak potrzeba. Zauważyłem jedną sprawę na postoju jak się dodaje szybko gazu, z lekkim opóźnieniem wchodzi na obroty ale nie trzęsie silnikiem, dzieje się to dopiero podczas jazdy. Jakby przy obciążeniu brakowało mu czegos.

[ Dodano: 19-04-2006, 16:54 ]
Juz jest ok. Na oscyloskopie nic nie pokazalo. Brudny był zbiornik na benzyne. :) :) Dzieki wszystkim za pomoc.

Anonymous - 09-04-2008, 15:32

u mnie sprawa wygląda tak. wszystko bylo ok silnik działał poprawnie, oddalem wczoraj miska do elektormechanika zeby zalozyl jakies zabezpieczenie (przycisk do odciecia zaplonu czy cos teges). odebralem od niego samochod i zupelnie jak nie moj.... objawy : trzesie nim, najbardziej przy 3000 obrotach na 5 biegu (tak jak by sie jechalo 20km/h na 5 biegu) :) po przekroczeniu 3000obr dziala jak igla.
wymienione zostaly swiece kable filtry oleje no wszystko.
ps. mechanik powiedzial mi zeby kupic plyn do czyszczenie zaworow. dolalem go podczas tankowania na maxa. objaw wystapil przy: 1/4 baku paliwa; po odbiorze od elektormechanika.
co z tym zrobic ? :)

Hugo - 09-04-2008, 16:15

Sprawdź wszystkie wtyczki (czy są dobrze połączone) w komorze silnika.
Anonymous - 09-04-2008, 20:07

myslisz ze moj problem moze byc zwiazany z elektryka ?
Hugo - 09-04-2008, 20:20

modesto napisał/a:
myslisz ze moj problem moze byc zwiazany z elektryka ?
Myślę, że tak, bo w końcu patałachy coś przy niej miały majstrować.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group