To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Rozrząd (wszystkie jego elementy czy dobry wybór?

Anonymous - 12-02-2008, 15:23

Też gdzieś kiedyś słyszałem , że 4g13 jest bezkolizyjny, ale lepiej tego nie próbować, mi osobiście wydaje się to mało prawdopodobne, po co ryzykować, przecież olej też wymieniamy co 10-15 tys a nie co np. 30tys.
londolut - 12-02-2008, 15:24

Tu piszą głupoty, na allegro już ,5 roku stoi CA0 1.3 z rozerwany paskiem i jak by to było bezkolizyjne rozwiązanie to już dawno jest zrobiony bo rozrząd kosztuje 120 zł do Colta 1.3 + robota oczywiście.
Hugo - 12-02-2008, 18:59

londolut napisał/a:
na allegro już ,5 roku stoi CA0 1.3 z rozerwany paskiem
Ten czerwony na ładnych alu? Już jest zrobiony i odpowiednio droższy.

[ Dodano: 12-02-2008, 19:01 ]
londolut napisał/a:
To mnie też rozbawiło
Cytat:

Mitsubishi Colt 1992, 1.6 benzyna, elektryka, do poprawek - 7000 zł.

Mitsubishi Colt 1993, 1.3 benzyna, zadbany - 12000 zł.

Mitsubishi Colt 1994, 1.3 benzyna + gaz, elektryka - 13.000 zł.

Mitsubishi Colt 1996, 1.3 benzyna, elektryka - 16.000 zł.
Artykuł jest z roku 2005.
londolut - 12-02-2008, 19:09

Hugo napisał/a:
Ten czerwony na ładnych alu? Już jest zrobiony i odpowiednio droższy.
Tak dokładnie, fotki ma na lawecie. Oglądałem go 2-3 tyg temu i jeszcze był w rozpadzie.

[ Dodano: 17-02-2008, 12:05 ]
Kupiłem już wszystkie potrzebne graty do rozrządu :) na początku marca, jak zrobi się cieplej wymienię go i na 70tysi będzie z głowy miał Misiek :)

Anonymous - 04-03-2008, 12:55

chcialem wymienic rozrzad a mam taki problem ze nie wiem jak rozpoznac model silnika. nie wiem czy to jest : c51a, ca1a czy cj1a. jak to rozpoznac? szukalem jakies tabliczki i pisze na niej tylko tyle nr nadwozia i numer silnika 4g13. w dowodzie rejestracyjnym mam napisane poj 1299 1995r. 55kW.
wydaje mi sie ze to raczej ca1a ale czy mam racje ???

londolut - 04-03-2008, 13:05

Zajrzyj jeszcze raz do dowodu i popatrz w rubrykę E. Powinien być wpisany nr identyfikacyjny pojazdu i zaczynać się będzie np JMBM... i między tymi literami i cyframi powinno być np CA1A. W twoim przypadku 1299cm³, 1995r i 55kW to model CA1A.
Anonymous - 04-03-2008, 13:28

:) no tak dzieki. w takim razie zamawiam :
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=3610
http://www.moto.sklep.pl/...on=show&o=21896
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=8833
i procz tego chcialem wymienic przewody filtry swiece.... takie jak:

przewpdy
http://www.moto.sklep.pl/...n=show&o=153994
albo
http://www.moto.sklep.pl/...on=show&o=15655

filtr powietrza
http://www.moto.sklep.pl/...n=show&o=455615

olej wymienie kiedy indziej ;) mam nadzieje ze dobry wybor :)

londolut - 04-03-2008, 14:16

Dobry ale nie do końca:
- pasek rozrządu poszukaj Mitsuboshi lub Gates,
- z kabli wybierz SEIWA,
- uszczelniacze NOK/Corteco. Możesz jeszcze kupić uszczelniacz wału, kosztuje parę PLN a zawsze lepiej wymienić :)

Nie kupuj części z JC Parts bo to nie jest najlepszy wybór. Najlepiej jak byś napisał do tego gościa m.hanzek@all-parts.pl . On dobierze ci najlepsze części do twojego Mitsu i nie oskubie cię z kasy. Polecam

Anonymous - 04-03-2008, 14:31

no ok a uszczelniacz walu to przod czy tyl ?
londolut - 04-03-2008, 14:47

Silnik jest z przodu :mrgreen: Uszczelniacz wałka rozrządu montujesz na wałku rozrządu (na górze) a uszczelniacz wału na wale, na dole silnika :)
Hugo - 04-03-2008, 18:05

modesto napisał/a:
no ok a uszczelniacz walu to przod czy tyl ?
Przód.

[ Dodano: 04-03-2008, 18:06 ]
londolut napisał/a:
Silnik jest z przodu
No co Ty powiesz :wink:
londolut - 06-03-2008, 02:48

Cytat:
No co Ty powiesz :wink:
Hehe :wink:

[ Dodano: 14-03-2008, 23:43 ]
JayChyl napisał/a:
Teraz albo mi sie wydaje albo tak płynniej chodzi podczas zmiany biegów i silnik cichszy
Dziś wymieniałem pasek i też to zauważyłem a zrobiłem ledwo 20km na nowym zestawie. Prawie zawsze jak ruszałem z miejsca po dodaniu gazu i puszczeniu sprzęgła auto ciągnęło do przodu po czym taka zamuła jak bym wjechał na krawężnik lub szarpnęło lekko. Teraz obojętnie co bym nie robił i jak bym nie próbował ruszać zawsze płynnie bez mulenia, szarpnięć i innych historii. Może u mnie też było coś nie tak z poprzednim rozrządem i był przestawiony o 1 ząb :? Ważne, że teraz to całkiem inne auto :) Jeszcze czeka mnie wymiana uszczelki pod deklem i regulacja zaworów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group