[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Rozrząd (wszystkie jego elementy czy dobry wybór?
Anonymous - 12-02-2008, 15:23
Też gdzieś kiedyś słyszałem , że 4g13 jest bezkolizyjny, ale lepiej tego nie próbować, mi osobiście wydaje się to mało prawdopodobne, po co ryzykować, przecież olej też wymieniamy co 10-15 tys a nie co np. 30tys.
londolut - 12-02-2008, 15:24
Tu piszą głupoty, na allegro już ,5 roku stoi CA0 1.3 z rozerwany paskiem i jak by to było bezkolizyjne rozwiązanie to już dawno jest zrobiony bo rozrząd kosztuje 120 zł do Colta 1.3 + robota oczywiście.
Hugo - 12-02-2008, 18:59
londolut napisał/a: | na allegro już ,5 roku stoi CA0 1.3 z rozerwany paskiem | Ten czerwony na ładnych alu? Już jest zrobiony i odpowiednio droższy.
[ Dodano: 12-02-2008, 19:01 ]
londolut napisał/a: | To mnie też rozbawiło
Cytat:
Mitsubishi Colt 1992, 1.6 benzyna, elektryka, do poprawek - 7000 zł.
Mitsubishi Colt 1993, 1.3 benzyna, zadbany - 12000 zł.
Mitsubishi Colt 1994, 1.3 benzyna + gaz, elektryka - 13.000 zł.
Mitsubishi Colt 1996, 1.3 benzyna, elektryka - 16.000 zł. | Artykuł jest z roku 2005.
londolut - 12-02-2008, 19:09
Hugo napisał/a: | Ten czerwony na ładnych alu? Już jest zrobiony i odpowiednio droższy. | Tak dokładnie, fotki ma na lawecie. Oglądałem go 2-3 tyg temu i jeszcze był w rozpadzie.
[ Dodano: 17-02-2008, 12:05 ]
Kupiłem już wszystkie potrzebne graty do rozrządu na początku marca, jak zrobi się cieplej wymienię go i na 70tysi będzie z głowy miał Misiek
Anonymous - 04-03-2008, 12:55
chcialem wymienic rozrzad a mam taki problem ze nie wiem jak rozpoznac model silnika. nie wiem czy to jest : c51a, ca1a czy cj1a. jak to rozpoznac? szukalem jakies tabliczki i pisze na niej tylko tyle nr nadwozia i numer silnika 4g13. w dowodzie rejestracyjnym mam napisane poj 1299 1995r. 55kW.
wydaje mi sie ze to raczej ca1a ale czy mam racje ???
londolut - 04-03-2008, 13:05
Zajrzyj jeszcze raz do dowodu i popatrz w rubrykę E. Powinien być wpisany nr identyfikacyjny pojazdu i zaczynać się będzie np JMBM... i między tymi literami i cyframi powinno być np CA1A. W twoim przypadku 1299cm³, 1995r i 55kW to model CA1A.
Anonymous - 04-03-2008, 13:28
no tak dzieki. w takim razie zamawiam :
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=3610
http://www.moto.sklep.pl/...on=show&o=21896
http://www.moto.sklep.pl/...ion=show&o=8833
i procz tego chcialem wymienic przewody filtry swiece.... takie jak:
przewpdy
http://www.moto.sklep.pl/...n=show&o=153994
albo
http://www.moto.sklep.pl/...on=show&o=15655
filtr powietrza
http://www.moto.sklep.pl/...n=show&o=455615
olej wymienie kiedy indziej mam nadzieje ze dobry wybor
londolut - 04-03-2008, 14:16
Dobry ale nie do końca:
- pasek rozrządu poszukaj Mitsuboshi lub Gates,
- z kabli wybierz SEIWA,
- uszczelniacze NOK/Corteco. Możesz jeszcze kupić uszczelniacz wału, kosztuje parę PLN a zawsze lepiej wymienić
Nie kupuj części z JC Parts bo to nie jest najlepszy wybór. Najlepiej jak byś napisał do tego gościa m.hanzek@all-parts.pl . On dobierze ci najlepsze części do twojego Mitsu i nie oskubie cię z kasy. Polecam
Anonymous - 04-03-2008, 14:31
no ok a uszczelniacz walu to przod czy tyl ?
londolut - 04-03-2008, 14:47
Silnik jest z przodu Uszczelniacz wałka rozrządu montujesz na wałku rozrządu (na górze) a uszczelniacz wału na wale, na dole silnika
Hugo - 04-03-2008, 18:05
modesto napisał/a: | no ok a uszczelniacz walu to przod czy tyl ? | Przód.
[ Dodano: 04-03-2008, 18:06 ]
londolut napisał/a: | Silnik jest z przodu | No co Ty powiesz
londolut - 06-03-2008, 02:48
Cytat: | No co Ty powiesz | Hehe
[ Dodano: 14-03-2008, 23:43 ]
JayChyl napisał/a: | Teraz albo mi sie wydaje albo tak płynniej chodzi podczas zmiany biegów i silnik cichszy | Dziś wymieniałem pasek i też to zauważyłem a zrobiłem ledwo 20km na nowym zestawie. Prawie zawsze jak ruszałem z miejsca po dodaniu gazu i puszczeniu sprzęgła auto ciągnęło do przodu po czym taka zamuła jak bym wjechał na krawężnik lub szarpnęło lekko. Teraz obojętnie co bym nie robił i jak bym nie próbował ruszać zawsze płynnie bez mulenia, szarpnięć i innych historii. Może u mnie też było coś nie tak z poprzednim rozrządem i był przestawiony o 1 ząb Ważne, że teraz to całkiem inne auto Jeszcze czeka mnie wymiana uszczelki pod deklem i regulacja zaworów.
|
|
|