[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Łożysko koła tylnego
Hugo - 13-03-2011, 17:27
sipex bierz to łożysko z linku od AnoniM79 i masz spokój.
Anonymous - 13-03-2011, 17:53
sipex napisał/a: | AnoniM79,
czytałem ale zdania są podzielon,no właśnie bo to wsumie tańsze rozwiązanie,a cała piasta to i nawet z 500zł |
Hmm. Ale w jaki sposób zdania są podzielone?
Markowe łożysko w oryginalnej piaście jest gorsze od całej piasty z łożyskiem za 215zł (o ile można za tyle znaleźć)?
Bo tyle mnie to kosztowało (łożysko 165 + wprasowanie 50 = 215).
Pzdr
fj_mike - 13-03-2011, 20:20
W tym tygodniu wyskoczył mi wyjazd w dłuższą trasę. Łożysko odezwało się około 2 tygodnie temu (a wcześniej zastanawiałem się skąd pojawiają się drgania, szukałem w przedniej osi, niepotrzebnie). Miałem 36 godzin na załatwienie części i wymianę. Kupiłem to co było pod ręką czyli JapanLine za 215zł. Kompletna piasta z łożyskiem. Czas pokaże czy było warto, póki co jest rok gwarancji.
sipex - 14-03-2011, 18:45
Hugo,
wolałem się upewnić i jednak okazało sie na wulkanizacji ze opona jest wyschotkowana to co mechanik powiedzial:)
QwiateQ - 02-04-2011, 14:48
Wymiana wymianą i gadki o cenie a może ktoś się podzieli jakim momentem potraktował całość.
Manual:
Caution The rear hub unit bearing should not be dismantled. When removing the rear hub assembly, the wheel bearing inner race may be left at the spindle side. In this case, always replace the rear hub assembly, otherwise the hub will damage the oil seal, causing oil leaks or excessive play.
Manual (po auto-tłumaczeniu):
Uwaga łożyska tylnego zespołu piasty nie powinny być zdemontowane. Po wyjęciu tylnej montaż piasty, łożyska kół bieżni wewnętrznej może pozostać w wrzecionie stronie. W takim przypadku zawsze należy wymienić z tyłu zespołu piasty, ponieważ centrum może spowodować uszkodzenie uszczelnień, powodując wycieki oleju lub nadmierny luz.
Natomiast znalazłem moment dokręcania 195-255Nm. Czy to jest słusznie?
W tym przypadku to najistotniejsza wartość (o ile jest prawidłowa).
brodzky - 17-07-2011, 21:27
Witam
czy to będzie pasować na tył? Niektórzy piszą o liczbie zębów na wieńcu ABS. Były różne?
http://motoallegro.pl/loz...1668310545.html
http://motoallegro.pl/now...1705834064.html
robertdg - 17-07-2011, 21:32
Będzie pasować
wilukce - 17-07-2011, 22:55
brodzky, ja u siebie mam to z pierwszego linku, od tego sprzedawcy. 10 tys km i na razie cisza.
brodzky - 17-07-2011, 23:19
To jest rozumiem plug&play? Odkręcam 4 śrubki, wkręcam 4 śrubki i gotowe bez żadnego prasowania?
Moje koyo po 15kkm padło. Inna sprawa, że pewnie przez "mechanika"
fj_mike - 17-07-2011, 23:44
brodzky napisał/a: | To jest rozumiem plug&play? Odkręcam 4 śrubki, wkręcam 4 śrubki i gotowe bez żadnego prasowania? |
Tak jest
robertdg - 18-07-2011, 07:36
brodzky napisał/a: | Odkręcam 4 śrubki, wkręcam 4 śrubki i gotowe bez żadnego prasowania? | pomiedzy odkrecaniem i przykrecaniem będziesz musial nieco popracowac mloteczkiem i papierem ściernym, aby zapobiec utknieciu w osadzeniu wystarczy obsmarowac flansze w miejscu styku smarowidlem do osadzania klocków hamulcowych.
brodzky - 18-07-2011, 10:07
Klocki osadzam na smarze miedziowym. Czy jest jakieś specjalne inne?
robertdg - 18-07-2011, 20:13
Są inne, ale miedziówka też może być.
brodzky - 19-07-2011, 09:48
robertdg musisz być taki tajemniczy? Napisałbyś co konkretnie jest to coś inne specjalne.
Damooo - 19-07-2011, 11:07
1.Dlaczego nie wymieniacie samych łożyska tylko inwestujecie w piasty ????
2.Jak smarować coś przy hamulcach to tylko pasta miedziany .
|
|
|