[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Problem z coltem brak mocy przy rozpędzaniu
Anonymous - 05-03-2008, 09:04
no i zawiozłem dzisiaj autko do mechanika by ustawił zaworki na ciepłym silniku zostawiłem go u niego i powiedział ze ustawi tak jak mowie na ciepłym i na 0,2 i 0,25mm. Ale co jest dziwne odpalam dzisiaj autko rano jade do pracy i normalnie byłem szcześliwy przez około 1 min super jechało zrywne i miało moc ale jak sie już nagrzał to wróciła jego mulistość wogóle jak odpale i jest zimny o wiele lepiej pracuje powiedział bym że moglby tak chodzić cały czas
a jak odbiore autko od mechanika to napisze czy cos dało ustawienie teych zaworków.
[ Dodano: 05-03-2008, 17:25 ]
zawory ustawione tak jak pisaliście wyżej na gorącym silniku i luzy 0,2 0,25 i autko tak samo słąbo ciągnie do przodu jakby cos go muliło mechanik powiedział mi że to bedzie coś z mieszanka powietrze i paliwo ze może za duzo powietrza albo cos co mam teraz zrobić dodam że dizsiaj rano autko jak odpaliłem super ciągło do przodu czuć było jak sie dodało gazu ale potem jak sie nagrzał to kapa ;/ Co teraz ????????/
londolut - 06-03-2008, 02:38
No śmierdzi mi tu MAPem ... Dostałeś już od Trawora tą część? Od sprzęgła to nie jest na 100% bo auto było by dziwne od początku a ty piszesz, że to dopiero po osiągnięciu temperatury pracy następuje.
Anonymous - 06-03-2008, 07:11
już za pare dni bede to miał zobaczymy czy jak podmienie to pomoże, i tak jeśli auto jest zimne to odpalam i włącze światła nawet długie to nie czuć spadku obrotów i autko nawet spoko ciągnie do przodu a jak juz sie nagrzeje to jest kaplica obroty spadaja jak sie włączy światła wentylator itp i słabo przyspiesza tzn długo i słabo ciągnie powiedziałbym bardzo słabo czyli co to bedzie ten map sensor ??
londolut - 06-03-2008, 09:19
mieciuu napisał/a: | czyli co to bedzie ten map sensor ?? | Miałem u siebie identyczne objawy jak ty opisujesz także coś w tym musi być. I tak dostaniesz go od Trawora na podmiankę za koszt przesyłki także nic nie szkodzi
maciej 63 - 06-03-2008, 13:21
spadek obrotów po włączeniu świateł lub innych odbiorników prądu to pierwsza przyczyna
do czyszczenia przepustnicy i regulacji wolnych obrotów a ujawnia się to właśnie po rozgrzaniu
silnika na ssaniu tego nie czuć znajdż na stronie krzyżaka jak to zrobić .
a żeczywiście wobec tego przepraszam
Anonymous - 06-03-2008, 13:24
przepustnica czuściutka na błysk obroty są ustawione wg instrukcji, jedynie co sie dzieje to jak ustawie tps tak jak w instrukcji czyli tam gdzie jest rozwarcie miedzy pinami 1-2 to autko bardzo faluje na wolnych a jak go przesune troche wczesniej w lewo to juz są one bardziej stabilne
londolut - 06-03-2008, 13:26
maciej 63,
mieciuu napisał/a: | W autku zostały wymienione świece wszystkie filtry olej rozrząd ustawione zostały zaworki a i jeszcze wyczyszczona została przepustnica i ustawione obroty (tak mniej więcej bo nie mam obrotomierza). |
To jest w pierwszym poście Radzę czytać od początku
Anonymous - 10-03-2008, 18:57
i znow wracam z moim problemem otóż dostałem czujnik na podmiane i okazało się ze autko tak samo chodzi jak na tym moim nie ma różnicy czyli mam go sprawnego a i jak odpiąłem ten czujnik wogole to autko było 10 razy bardziej mulowate jak przypiolem juz troche lepiej ale nadal jest tak jakby cos go dusiło jak go przeciągałem to dopiero przy bardzo wysokich obrotach zaczyna lepiej ciągnąć ale tak to slaby i te obroty co teraz mam sprawdzić ja nie wiem juz
Anonymous - 10-03-2008, 21:40
Witam
Moja propozycja to sprawdzenie kata, miałem podobny problem tyle że w hyundaiu lantra, wymieniłem wszystko a skończyło się na wymianie katalizatora, więc proponuje sprawdzić czy czasem nie jest tak dojechany że zapycha wydech, w tedy silnik niema siły wypychać spalin i stąd ten zanik mocy (być może).
londolut - 10-03-2008, 23:11
mieciuu napisał/a: | dostałem czujnik na podmiane i okazało się ze autko tak samo chodzi jak na tym moim | No to moje propozycje się wyczerpały Mulenie może powodować dolot i jego kontrola i wydech i jego kontrola. Ja odpadam w tych zawodach, sorki.
Możesz sprawdzić propozycję marwina26, ale katalizator do CA0 to niezły koszt. Można zrobić tak, że koleś na giełdzie weźmie starego kata w rozliczeniu i nowego dostaniesz za 150PLN bo nówka kta to drogi szpas, około 400PLN
Anonymous - 13-03-2008, 08:26
chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu otóż kiedyś jak ustawiałem obroty wg instrukcji to śrubke która trzyma przepustnice wykręcałem o 1 i 1/4 obrotu i to był błąd bo ta śrubke trzeba wkręcic dobra zrobiłem wczoraj tak jak pisze wszystko pokolei ale było by za pieknie jakby bylo ok no to teraz mi sie pojawiły falujące obroty otóż jak ustawie TPS zgodnie z instukcją tam gdzie jest rozwarcie na omomierzu między pinami 1 i 2 od lewej w TPSie stojąc przodem do auta to jak autko sie rozgrzeje i jest na postoju to czuć bardzo falowanie obrotów czym to jest spowodowane ;/ ale teraz przynajmniej autko ciągnie do przodu o polowe lepiej hihi no to piszcie co z tym falowaniem moze byc prosze
[ Dodano: 14-03-2008, 08:25 ]
jak ktos bedzie wiedział o co chodzi z tym wyżej co napisałem to piszcie dodam ze jak wczesniej mialem ustawione obroty ze śrubką wykręconą i tps tez ustawiłem na rozwarcie to falowaly a zaznaczyłem sobie kreseczką na tpsie jak był ustawiony i jak dałem go spowrotem na to miejsce to obroty były bardziej stabilne nie było czuć tych spadków
londolut - 15-03-2008, 23:58
Co do falujących obrotów zbadaj krokowca. To on jest odpowiedzialny za kontrolę jałowych obrotów.
Cieszę się, że wróciła moc i Colcina ciągnie do przodu
Anonymous - 04-04-2008, 22:24
witam ponownie co znowu otoz grzebalem sobie w autku dzisiaj i tak mnie zaciekawilo dlaczego tak smierdzi spalinami pod maska jak chodzi silniczek no i jak gazowałem to moim oczą ukazały sie spaliny wylatujące spod pokrywy gdzie zaczynają sie rurki co idą do tłumika ściągłem tą pokrywe i zobaczyłem tam niezłe pęknięcie z kturego napewno sie te spaliny wydostawały i uświadomiłem sobie ze przez to maska od środka jest taka osmolona i wogole ale teraz moje pytanie czy ma to związek z moim problemem ktory jest ciągnięty w tym temacie i czy moze przez to autko tyle palić pewnie przez to sonda szaleje i podaje więcej paliwa dobrze myśle??
Jogurt - 04-04-2008, 22:37
pisząc o rurkach masz na myśli kolektor wydechowy? jeśli tak to odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: TAK. pękanie kolektora to jedna z przypadłości modelu 1.3 , czeka Cie spawanko lub wymiana
londolut - 05-04-2008, 09:29
mieciuu napisał/a: | uświadomiłem sobie ze przez to maska od środka jest taka osmolona | Chłopie załamujesz jakieś cuda na kiju próbowaliśmy chyba przez 2 tygodnie a tu pęknięty kolektor Nic nie mówiłeś, że masz czarną maske od spodu
Jogurt napisał/a: | pisząc o rurkach masz na myśli kolektor wydechowy? | Na bank tak.
mieciuu napisał/a: | czy ma to związek z moim problemem ktory jest ciągnięty w tym temacie i czy moze przez to autko tyle palić pewnie przez to sonda szaleje i podaje więcej paliwa dobrze myśle?? | Masz całkowitą rację.
Jogurt napisał/a: | jedna z przypadłości modelu 1.3 , czeka Cie spawanko lub wymiana | Niestety tak, spawanie raczej odpada bo może pęknąć z powrotem. Najlepiej kupić używkę w dobrym stanie, koszt około 200PLN.
|
|
|