To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] Czym się różni lift i nie lift?

Tomek - 17-06-2010, 21:10

enanthate napisał/a:
Jeszcze jedna rzecz - trzeba byłoby przyciemnić szyby tylnych drzwi + cała reszta tyłu. Chyba sobie odpuścimy taki zabieg i po prostu poszukamy Avance.


niekoniecznie
Avance nie szły seryjnie w ciemnych szybach
ja np. do dzis nie mam i w najbliższych dniach nie planuje

również polecam dołożyć pare peso i kupic Avance
bo jednak SWAP "troche" kosztuje

co prawda możesz potem sprzedać co ci zostało z Elegance, ale nie weźmiesz za to tyle co dałeś za Avance, no i troche dłużej zejdzie ze sprzedażą, bo jednak podać na Avance jest mała, a popyt spory
w Elegance "lekko" inaczej

Życze powodzenia w szukaniu, bo wiem ile to kosztuje czasu

swinks_UK - 17-06-2010, 22:20

W zawieszeniu też zmiany były. W poliftach grubsze drążki stabilizatorów, w którymś tylnym wahaczu grubsze tuleje (nie pamiętam w którym), różnica w subframe (jak to będzie po polsku? :doubt: ). Zmiany, które zauważyłem dopiero jak zacząłem sie przymierzać do wymiany gumek na poliuretany.
Zmiany mechaniczne zaczęły się w poł. 1998.

fj_mike - 17-06-2010, 22:22

swinks_UK napisał/a:
różnica w subframe

Czyżby "sanki" ?

Owczar - 17-06-2010, 22:28

tomek84 napisał/a:
Avance nie szły seryjnie w ciemnych szybach


Kombi owszem ;)

robertdg - 17-06-2010, 23:08

enanthate napisał/a:
po drugim liftingu (2001?)
tomek84 napisał/a:
gdzieś na przełomie 2000/2001

09.2000 -->>

Anonymous - 18-06-2010, 11:30

Owczar napisał/a:
tomek84 napisał/a:
Avance nie szły seryjnie w ciemnych szybach

Kombi owszem ;)

Dokładnie... Nie widziałem jeszcze Avance'a Wagona bez przyciemnianych szyb... :roll:

tomek84 napisał/a:
ównież polecam dołożyć pare peso i kupic Avance
bo jednak SWAP "troche" kosztuje

co prawda możesz potem sprzedać co ci zostało z Elegance, ale nie weźmiesz za to tyle co dałeś za Avance, no i troche dłużej zejdzie ze sprzedażą, bo jednak podać na Avance jest mała, a popyt spory
w Elegance "lekko" inaczej

Dam sobię spokój z Elegance'em. Moja żona zna mój stosunek do samochodów bardzo dobrze i wczoraj bardzo fajną rzecz powiedziała:
"Co z tego, że kupisz Elegance w dobrym stanie i za nieduże pieniądze? Najpierw zmienisz mu przód na Avance twierdząc, że to wszystko. Ciągle nie będzie Ci jednak ten samochód dawał spokoju, więc wymienisz podkładki pod progi i tylny zderzak. Potem przyjdzie czas na przyciemnianie szyb. Jak już zrobisz wygląd zewnętrzny to pozmieniasz wszystko w środku żeby wyglądał jak Avance. A na koniec sprzedasz ten samochód narzekając, iż mimo, że wygląda jak Avance to ciągle jest Elegance i kupisz Avance. No i ogólnie wyjdzie to nas o wiele drożej, mimo że tanio kupiliśmy..."
Po tej wypowiedzi mojej żony stwierdziłem, że jeżeli ma być Avance to trzeba uzbroić się w cierpliwość, nie napalać się i nie kombinować z innymi wersjami, a po prostu kupić dobrego Avance... Więc koledzy, gdzieś tak zimą, ew. w przyszłym roku pochwalę się nowym nabytkiem. :mrgreen:

robertdg - 20-06-2010, 01:10

enanthate napisał/a:
Do 160KM obniżono moc po drugim liftingu (2001?) uzyskując normę Euro4.
Poszperałem troszkę, aby zorientować się o jaka norme ekologiczną dokładniej się rozchodzi, oraz jak to dokładniej tyczyło się silników benzynowych, mianowicie, sprawa wygląda następująco, silnik 2.4 GDI od samego początku szedł w normie Euro 3, natomiast silniki 2.0 i 2.5V6 po wrześniu 2000r weszły w normę Euro 3, wcześniej były na normie Euro 2, taka mała ciekawostka, Carisma po drugim lifcie w silnikach benzynowych spełniała normę Euro 4, troche to niesprawiedliwe :-)
Anonymous - 20-06-2010, 11:01

robertdg napisał/a:
enanthate napisał/a:
Do 160KM obniżono moc po drugim liftingu (2001?) uzyskując normę Euro4.
Poszperałem troszkę, aby zorientować się o jaka norme ekologiczną dokładniej się rozchodzi, oraz jak to dokładniej tyczyło się silników benzynowych, mianowicie, sprawa wygląda następująco, silnik 2.4 GDI od samego początku szedł w normie Euro 3, natomiast silniki 2.0 i 2.5V6 po wrześniu 2000r weszły w normę Euro 3, wcześniej były na normie Euro 2, taka mała ciekawostka, Carisma po drugim lifcie w silnikach benzynowych spełniała normę Euro 4, troche to niesprawiedliwe :-)

:shock: Nie ukrywam, że ze zdziwieniem przeczytałem Twojego posta. Myślałem, że Galant także awansował z Euro3 do Euro4 zupełnie tak jak Carisma...

fck - 09-02-2011, 14:10

Panowie, orientujecie sie czy w galu z 1999 roku, wersji po lifcie nadal występuje problem rdzewiejących kielichów amortyzatorów z przodu???
swinks_UK - 09-02-2011, 14:26

Nadal :wink:
fck - 11-02-2011, 07:18

:( to lipton
Tomek - 11-02-2011, 11:12

nadal, u mnie 2001, a ruda bierze, na wiosne to poprawie
adt81 - 13-02-2011, 17:37

Bartek napisał/a:
To żeby nie było, że po łebkach:

Lift nastąpił w listopadzie 1998 roku ale co ciekawe wszystkie poliftowe auta mają w VINie literę X czyli 1999 jako rok produkcji .

Lift obejmował:
- kształt przedniego zderzaka halogeny jajka zamiast prostokątnych i centralna maskownica jako oddzielny element
- atrapa w "zwykłych wersjach" zawsze chromowana
- kierunkowskazy przednie i boczne białe zamiast żółtych
- [sedan] światła cofania w lampach zespolonych owalne zamiast prostokątnych
- wszystkie pasy tylnej kanapy 3-punktowe
- [2.5] hamulce dwutłoczkowe
- tiptronic zamiast automatu
- wersja 2.4 GDi
- [2.5] jako opcja zegary High-Contrast
- [sedan] zmiany oznakowania tylnej klapy - zamiast napisu MITSUBISHI po lewej stronie klapy logo Mitsu centralnie
- [kombi] zmiany oznakowania tylnej klapy - zamiast napisu GALANT na tylnej blendzie jest logo Mitsu, po lewej stronie na dole napis GALANT zamia MITSUBISHI
- włącznik tempomatu w dźwigience, nie w obudowie deski
- masa zmian w elektronice


Tak czytam, patrzę na mojego Galanta i sam już nie wiem co to za cudo mi się trafiło :-)

Rok produkcji 1998 - 1 rejestracja 1-06-1999 i tak:
- atrapa nie chromowana tylko koloru szarego
- halogeny prostokątne
- hamulce dwutłoczkowe i tarcze 276mm
- pasy tylnej kanapy wszystkie 3-punktowe
- lampy zwykłe, kierunkowskazy pomarańczowe
- automat bez tiptronic
- zegary zwykłe
- oznaczenia na klapie napis Mitsubishi z lewej a z prawej V6-24

Wg powyższej lity nie pasują co najmniej 3 elementy ?

Jakieś takie dziwnie pomieszane :-) Musiał długo płynąć z Japonii i chyba coś go ominęło po drodze :-) .

Anonymous - 13-02-2011, 17:43

jaki masz kolor deski w środku ? czarny czy szary ? być może Twoje auto to sport tylko z zderzakiem od przedlifta.

edit:

prześledziłem Twoją historię postów i jak sam pisałeś że ktoś wcześniej modził hamulce, pasy 3pkt masz bo masz z tyłu bo masz skórę, a atrapa jest właściwa do Twojego roku. :)

jak dla mnie Twoje auto to przedlift ze zmodzonymi hamulcami reszta tak jak powinna być :)

adt81 - 13-02-2011, 17:47

Deska jest koloru czarnego a konsola środkowa "drewno".

Pisałem że ktoś modził bo rocznikowo teoretycznie powinny tam być mniejsze tarcze i zaciski jednotłoczkowe ?

Kod:
jak dla mnie Twoje auto to przedlift ze zmodzonymi hamulcami reszta tak jak powinna być :)


też mi się tak wydaje :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group