[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] 2000r. Pokrywa zaworów
Krzyzak - 07-11-2018, 15:56
Faza napisał/a: | prostujesz stukając jakimiś wybijakami w miejsca na śruby z podłożoną z drugiej strony nasadką | ja to robię w imadle - zamiast walić młotem... nasadka 8-9mm od środka i 13mm od zewnątrz dla podparcia
Faza - 07-11-2018, 16:26
Krzyzak napisał/a: | Faza napisał/a: | prostujesz stukając jakimiś wybijakami w miejsca na śruby z podłożoną z drugiej strony nasadką | ja to robię w imadle - zamiast walić młotem... nasadka 8-9mm od środka i 13mm od zewnątrz dla podparcia |
No to nawet lepiej, tylko imadło trzeba mieć:)
przemek1602 - 08-11-2018, 07:27
4nm to jest dosłownie lekki opór. Klucz ze 3 stówki trzeba dać. Mam od 1 do 30nm od 25 do 100 i jeden do kół
Pieraś - 08-11-2018, 07:34
To jak ja sobie raz sam robiłem elringa to juz wiem, ze za mocno dokrecilem.
Krzyzak - 08-11-2018, 13:59
Zdaje się manual pokazuje 6Nm i nie spodziewałem się, że to jest tak duża siła - zawsze dokręcałem za słabo - dopóki nie użyłem dynamometru. Mam 3 sztuki: 5-25, 17-105, 20-220.
Pieraś - 08-11-2018, 14:10
Na googlu jak szukam po 4g63 to 4-5Nm (na jednej stronie eclipse'a z 4g63 napisane 4.9Nm)
Bizi78 - 08-11-2018, 16:13
Żaden nie trafił .
Pieraś - 08-11-2018, 16:20
Ale pytanie czy VK ma tak samo jak czwórka
Bizi78 - 08-11-2018, 16:29
V6 i 2.0Pb mają ten sam moment .
Pieraś - 08-11-2018, 16:35
Haha wyczulem sarkazm
przemek1602 - 08-11-2018, 21:54
W autodacie 4 do 5nm
Krzyzak - 09-11-2018, 10:52
A no - to już wiem, dokręcałem pokrywę do 4G37 - tam są 2 śruby na łeb 12mm...
jacek11 - 18-11-2018, 14:12
Tak wygląda silnik w moim aucie. Stara uszczelka,krzywa pokrywa w miejscach gdzie są śruby, przed założeniem posmarowana dirko.Dokręcona bez dynamometru,bo nie mam takiego małego. Już tak z półtora roku jeździ. Ok. 15000 km.
Hugo - 18-11-2018, 15:26
Dirko to podstawa.
|
|
|