To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Projekt X

londolut - 08-05-2008, 12:36

Morfi napisał/a:
Sleeper to cicho ciemny. Samochody nie pozorne z wygladu a pod maska poezja :) Ja to nazywam silent killer :D . Po gliwicach jezdzi taki kadet GSI z wygladu padlina a pod maska ponad 200KM
Dzięki :) To nie znalem tylko określenia bo widziałem kiedyś Volvo 340 DL, które było brudne, niezadbane a pod machą V6 turbo :D

Wracając do tematu taki wozik też byłby całkiem przyjemny :mrgreen:
Cytat:
silent killer
Podobuje mi siem :twisted:
Anonymous - 08-05-2008, 12:42

Wystarczy ze auto bedzie od poczatku do konca zrobione porzadnie co juz bedzie wielkim wyczynem, nawet nie musi miec 400koni.
czarnuch23 - 08-05-2008, 12:44

Jesli daje rozchodzi sie o tego czerwonego 4x4 na dziendobry zaczla bm od zrobinia budy:P
pochlonie to nie malepieniadze pozniej bedziesz wiedzial ile kasy mozesz dac na reszte:
ale dziwne podjescie sam jezdzisz civikiem z 92 roku a pakujesz sie w zabawke ktora jesli masz zamiar zrobic tak jak mowisz pochlonie 30k spokojnie....

Anonymous - 08-05-2008, 12:56

Konto na forum jest mojej znajomej ja sie tylko podlaczylem :D
Ale faktycznie posiadam rwoniez civica.

Do tematu :P
Aby autko bylo solidnie zrobione proponuje zostawic oryginalne napedy i wrzucic ten silnik
1.8 GTI. W koncu pasuje nie? Trzeba tylko podluznice przyciac tak? :D

Podniesiemy moc do ok 180kM. Mam nadzieje graniczaca z pewnoscia, ze autko to wytrzyma (przeczytane tu i tam) Wzmocnimy bude.
Jak myslicie?

cns80 - 08-05-2008, 13:05

Jeśli tniecie podłużnice to proponowałbym, aby klub nie firmował tego czegoś swoją nazwą. Dziękuję za takie druciarstwo na drodze.
czarnuch23 - 08-05-2008, 13:08

z cieciem podluznic .. nie ma takiej potrzeby, jest plug and play.
Z podnoszenim mocy: odrazu proponuje kupic zestaw: nowy wal + panewki, kute tloki, kute korbowody. bo to co jest w serii nie zniesie doladowania.
Ceny (jako ze sie orientuje bo szukalem:
http://www.rpw.com.au/sho...product_id=1358
http://www.rpw.com.au/sho...product_id=1677
dodatkowe koszty to panewki pierscienie i to bylby dol silnika.
Dalej gora dobrze bylo by zrobic cala glowice (twardsze sprezyny zaworowe zrobienie pelnego remontu czyli prowadnice, uszczelniacze gniazda zaworowe, sportowe walki (na stronie RPW tez sa :P )
Koszta sa duze a to dopiero przygotowanie silnika: zostaje kupienie turbiny, zalozenie jej wystrojenie tego czyli kolejne minimum 4k zrobienie wydechu kolejne 2k....

Chetnie zobacze ten samochod jezdzacy.. ale w tej chwili ciekawi mnie czy byles gotowyna takie koszta....

Zapomnialem dodac: wszytko to jest w AUSTRALII a do ceny doliczyc trzeba przyplyniecie tego statkiem + clo.. a zdzieraja wpolsce tez niemilosiernie :D

mkm - 08-05-2008, 13:26

cns80 napisał/a:
Jeśli tniecie podłużnice to proponowałbym, aby klub nie firmował tego czegoś swoją nazwą. Dziękuję za takie druciarstwo na drodze.

Obawiam sie, ze na to juz za pozno... Baza do projektu jest w takim stanie, ze bez ingerencji w szkielet nadwozia sie nie obejdzie...
Kwestia „dawcy” nie na rynku zachodnim. Trzeba siegac do „zrodel” http://www.tradecarview.c...d=1992&jid=1996
Osobiscie poszukalbym jednak Cyborga tylko dla tego efektu:
http://www.youtube.com/watch?v=Evir5Qn2MIQ
Silnik zostawic w spokoju delikatnie „nadmuchac” nadwozie i jest auto wyjatkowe.

cns80 - 08-05-2008, 13:49

mkm napisał/a:
Obawiam sie, ze na to juz za pozno... Baza do projektu jest w takim stanie, ze bez ingerencji w szkielet nadwozia sie nie obejdzie...
Ale z tego co poczytałem to chodzi o wycięcie podłużnic żeby się silnik zmieścił, zamiast wzmocnienia budy. To chyba mało sensowne rozwiązanie.
mkm - 08-05-2008, 13:56

cns80 napisał/a:
To chyba mało sensowne rozwiązanie.

Malo powiedziane. To zabojcze rozwiazanie... Dlatego tak sie uczepilem tej blacharki.
Poki co to teoria wiec mozna przymknac oko... Zaraz bedzie pomysl wlozenia 3l na podwojnym turbo i wtedy zaczniemy projektowac, a nie tylko "podcinac" podluznice.

pawela - 08-05-2008, 16:56

mkm napisał/a:
cns80 napisał/a:
Jeśli tniecie podłużnice to proponowałbym, aby klub nie firmował tego czegoś swoją nazwą. Dziękuję za takie druciarstwo na drodze.

Obawiam sie, ze na to juz za pozno... Baza do projektu jest w takim stanie, ze bez ingerencji w szkielet nadwozia sie nie obejdzie...
Kwestia „dawcy” nie na rynku zachodnim. Trzeba siegac do „zrodel” http://www.tradecarview.c...d=1992&jid=1996
Osobiscie poszukalbym jednak Cyborga tylko dla tego efektu:
http://www.youtube.com/watch?v=Evir5Qn2MIQ
Silnik zostawic w spokoju delikatnie „nadmuchac” nadwozie i jest auto wyjatkowe.


W kwestii silnikowej również skłaniałbym się ku 4G92 MIVEC, masz silnik z Cyborga R CA4A, 175KM, nie trzeba nic dłubać z uturbianiem. O żywotności głowic w w/w silniku słyszałem marne opinie, jednak jeśli masz pieniądze i czas możesz skołować wzmocniony wał, kute tłoki itp, a jeśli to ma być showcar to chyba nie będziesz go na maxa katował :)

Anonymous - 08-05-2008, 18:37

Sporo nad tym dzisiaj myslałem :rolleyes:
Byłoby zupełną głupotą (moim zdaniem) inwestowac w pieknego Evo po to żeby go potem w kraju rozp.... i przeszczepic bebechy nie mając pewności czy pacjent po tej operacji bedzie miał sie dobrze.
Pomysł z cyborgiem to też jakoś nie teges. Przede wszystkim lepiej byłoby zrobić coś z tego Cyborga niż z tego 4wd. Sam silnik z Cyborga do mnie nie przemawia - dość znacznie wysilona jednostka właściwie bez możliwości zwiększenia jej potencjału a chciałbym byśmy poszli jednak w kierunku 250 kM i więcej :!:
W sam silnik mogę zainwestować powiedzmy 15k. Za takie pieniadze można ściągnąć ze stanów wlaściwie gotową uturbioną jednostke 2.0 4g63T razem ze skrzynia 4wd osprzętem itd itp. Nawet na glupim ebay'u jest tego od zatrzesienia, a ceny zaczynaja sie od 1500$ kończąc na 3000$ np tu: http://cgi.ebay.com/ebaym...em380023961416&

W ofercie jest pełno kutych tloków, korbowodów panewek sprężyn uszczelek pierścieni zaworów śrub i pan Bóg wie czego jeszcze. Mozna to kupić wszystko na raz, lub poszukać gotowego silnika z takimi gratami w środku.

Wiem - naped tego nie wyczyma :badgrin:
Dlatego dzisiaj rozmawiałem z gościem od tego Galanta 4x4 Dynamic, do którego link dałem kilka postów wyżej ze strony autoscout24.de

Chciałem sie od niego dowiedzieć czy napęd w tym samochodzie jest taki jak w eclipsach 4x4, czy to takie same silniki i jakie ma oznaczenia silnik w jego konkretnym egzemplarzu.
Nie dowiedziałem sie niczego. Facet tylko po niemiecku belgijsku i w jezyku ktorego ni cholery nie udało mi sie zidentyfikować. Ja z kolei tylko po angielsku....
jesli napędy w tym galancie są z Eclipsa a silnik to 4g63, to moja wizja jest taka:

Kupic tego galanta, przeszczepic wszystko co sie da (i nie da :wink: ) i zasadzic mu tam tego importowanego 4G63T.
Wtedy bedzie to unikat już na starcie a przed nami jeszcze cała buda :mrgreen:

Jeśli idzie o cięcie tej podłużnicy to oglądałem zdjecia tego "procederu" na googlach.
Mialem wiele watpliwości ale juz ich nie mam. Jesli robota zostanie przeprowadzona profesjonalnie (a tak napewno bedzie) nie ma żadnego ryzyka. Podlużnice trzeba poprostu odchudzic (nie wiem o ile) wyglada na to ze ok 1 - 2 cm a jesli wiecej to trzeba wzmocnic
ją dodatkową konstrukcją i tyle.

Jak to widzicie?
I przede wszystkim jak sprawa wygląda z tym Galantem bo ja od szukania w necie danych tych wszystkich modeli dostaje zawrotów du.y

Morfi - 09-05-2008, 08:04

W komore galanta napewno wejdzie wiekszy silnika, wytrzymalsza konstrukcja i napedy tez powinny byc wytrzymalsze :)
Anonymous - 09-05-2008, 08:26

Zle mnie zrozumiales :wink: maialem na mysli przeszczep wszystkiego do Clota :biggrin:
Hubeeert - 09-05-2008, 21:37

Ekhm

Obudźcie się chłopy. EVO III bez prawa do rejestracji można kupić tanio. To najprostsze wyjscie.

Anonymous - 09-05-2008, 21:43

Masz na myśli ściągnięcie z kierą po prawej stronie ?
Jesli cos wiesz to może priv.... :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group