Tuning - Jak podnieść moc w cari?
saphire - 21-07-2008, 08:17
marexi napisał/a: | a IMMO nie jest przypadkiem w liczniku? |
Nie. To nie licznik steruje silnikiem tylko ECU i to ECU odczytując m.in. prędkość z sensora przy skrzyni odpowiednio steruje silnikiem więc jak mu będzie za szybko wg normy na japonię to zrobi ci odcinkę.
marexi - 21-07-2008, 12:11
hmmm powiem szczerze ze w polsce nie ma gdzie jechac powyzej 180:) a zawsze zabawic sie mozna i wrocic do poprzedniej wersji:) moze ktos pomoze mi szukac numeru tego ECU? ja tam lubie kombinowac:) a jak nie to zaraz walki sie obrobi i cos jeszcze tylko nie wiem co dokladnie jeszcze:)
Morfi - 21-07-2008, 12:17
marexi napisał/a: | tylko nie wiem co dokladnie jeszcze |
kanały dolotowe, koło zamachowe
saphire - 21-07-2008, 13:03
Generalnie łatwiej będzie cały silnik 1.8 GDI wziąć z japonii wraz z osprzętem, komputerami, reszta gratów... tylko PO CO? Nie lepiej i taniej kupić mocniejsze/lżejsze/szybsze auto?
krzychu - 21-07-2008, 14:02
Taka dobra zasada chcesz wiecej mocy -> kup sobie większy silnik lub auto z większym silnikiem.
Krzychu
marexi - 24-07-2008, 23:00
Dear Marek Jedrzejewski, Poland
We, the Customer Relations Dept.,Mitsubishi Motors Corporation have today duly received your email on captioned via
Mitsubishi Cable Industries, LTD who is an independent company and not an automobile company.
Taking this opportunity, we thank you for your patronage with a Mitsubishi Carisma.
As for your inquiry, as a manufacturer, we do not recommend you to install another engine computer to your vehicle instead of the original one because of different design. As we have never experienced such modification, we do not have any data if such modification works or not.
Thus, we can not provide you with our comments on this matter. Virtually, we would not agree to make such a modification.
If you have done such modification, we, Mitsubishi Motors Co., are entirely free from any liabilities arisen from such modification.
Should you have any further inquiry, please consult this matter with our authorized distributor/dealer in Poland.
Our distirbutor's contact address is as follows:
MMC Car Poland Co., Ltd.
Address: Szyszkowa 35/57, 02-285, Warsaw, Poland
Phone: 48-22-878-3700
Fax: 48-22-878-3710
We appreciate your kind understanding on the above.
Yours faithfully,
M. Fukushima, Manager/H.Kaiho
Customer Relations Department
(Overseas Customer Service)
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION
----- ???: Kaigai-Email Kyakukan/EXTERN/MMCX ??日:
Ja z niiemca jestem naprawde dobry, napisalem do nich ale juz odp nie rozumuje:) wiec jakby ktos mogl mi przetlumaczyc to cos to bylbym wdzeiczny:)
a chodzi o to ze sie pytalem jakby to bylo z sama zmiana ECU z japonskiej wersji do naszej europejskiej:)
saphire - 25-07-2008, 10:24
Cytat: |
My, Customer Relations Dept.,Mitsubishi Motors Corporation otrzymaliśmy twojego maila za pośrednictwem Mitsubishi Cable Industries, LTD która to jest niezalezną firmą i nie jest firma motoryzacyjną.
Dziękujemy i takie tam blabla...
W rzeczy samej jako producent nie rekomendujemy instalowania innego komputera silnika w twoim samochodzie na zamianę oryginalnego z powodu innej konstrukcji/projektu. Jako że nigdy nie doświadczaliśmy takich modyfikacji nie posiadamy jakichkolwiek danych czy taka modyfikacja będzie działać czy nie.
Dlatego też, nie możemy dostarczyć jakichkolwiek komentarzy w tym względzie. Wirtualnie nie możemy zgodzić się na takie modyfikacje.
Jeśli już wykonałeś takowe, My, Mitsubishi Motors Co., jesteśmy całkowicie zwolnieni od jakiejkolwiek odpowiedzialności z powody tychże modyfikacji...
Wszelkie inne następne pytania prosimy kierować do naszego autoryzowanego dealera w Polsce:
MMC Car Poland Co., Ltd.
Address: Szyszkowa 35/57, 02-285, Warsaw, Poland
Phone: 48-22-878-3700
Fax: 48-22-878-3710
Doceniamy jeśli zrozumiesz nasze stanowisko.
Customer Relations Department
(Overseas Customer Service)
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION
|
swinks_UK - 25-07-2008, 18:00
Pozostaje zawsze zapisać się na full membership do Club VR4, z tego co wiem jest tam kilka osób dojeżdżających Galanty EC1x (1.8 GDI z 150KM). Są porady jak zdjąć ogranicznik do 180km/h (dotyczy przecież Galantów VR4 ), no i kiedyś było nawet ECU z takiego Gala na sprzedaż. A przynajmniej dowiecie się gdzie szukać modyfikacji
Robson86 - 25-07-2008, 18:07
swinks_UK napisał/a: | full membership do Club VR4 |
heh tak z ciekawosci zajrzalem i faktycznie wierzac tym specyfikacja podanym przez...kogos
byl:
Cytat: | 4G 93 GDI 4 DOHC 16 V. 81x89 1834 140/6000 18.5/3750 Galant Vivace,Exceed, Viento,VR-G,ASPRIE,LEGNUM Viento/ST,RVR
4G 93 GDI 4 DOHC 16 V. 81x89 1834 130/6500 18.25/3500 PAJERO iO |
z tego linku korzystalem:
http://www.mitsu-champ.co...t=0entry10482
heh...nawet wersja turbo tego silnika
Cytat: | Name: 4G93 turbo
Type: 1834cc EFI DOHC 16-valve 4-cyl turbo
Power: 145kW @ 6000
Torque: 270Nm @ 3000
Sources: 92-93 Lancer GSR |
oraz z innej stronki
Cytat: | エンジン・トランスミッション ST(MT_1.8)エンジン型式 4G93
エンジン種類 直列
気筒数 4
動弁機構 DOHC
バルブ数 4
過給器 -
総排気量 (cc) 1834
ボアxストローク (mm) 81×89
トランスミッション 5MT
最高出力 (ps/rpm) 150 / 6500
最大トルク (kgm/rpm) 18.2 / 5000
燃料供給装置 電子制御式
使用燃料 無鉛プレミア
燃料タンク容量 (L) 64
10・15モード燃費 (km/L) 17.2
60km/h定地燃費 (km/L) -
圧縮比 12 |
link:
http://catalogue.carview....NUM/1996/15495/
Na tej stronece znalazlem nawet arytkul o Carismie
http://www.carview.co.jp/...t=th&kw=Carisma
I niech ktos mi powie ze w Japoni nie bylo Carism
http://minkara.carview.co.jp/car/801
Pozdroo
swinks_UK - 25-07-2008, 19:36
Robson86 napisał/a: |
Cytat: | エンジン・トランスミッション ST(MT_1.8)エンジン型式 4G93
エンジン種類 直列
気筒数 4
動弁機構 DOHC
バルブ数 4
過給器 -
総排気量 (cc) 1834
ボアxストローク (mm) 81×89
トランスミッション 5MT
最高出力 (ps/rpm) 150 / 6500
最大トルク (kgm/rpm) 18.2 / 5000
燃料供給装置 電子制御式
使用燃料 無鉛プレミア
燃料タンク容量 (L) 64
10・15モード燃費 (km/L) 17.2
60km/h定地燃費 (km/L) -
圧縮比 12 |
link:
http://catalogue.carview....NUM/1996/15495/
|
Engine transmission ST (MT_1.8)
engine type 4G93
engine type serial cylinder several 4
dynamic valve gear DOHC
valve several 4 superchargers - total cubic displacement (cc) 1834
bore x strokes (mm) 81×89
transmission 5MT
highest output (ps/rpm) 150/6500
largest torques (kgm/rpm) 18.2/5000
fuel feeder electronic control type use
fuel unleaded premiere
fuel tank capacity (L) 64 10.15 mode
fuel economies (km/L) 17.2 60km/h fixed area
fuel economies (km/L) - compression ratio 12
To tłumaczenie z japońskiego na angielski...
Morfi - 26-07-2008, 00:46
Tylko sobie ściagnać taka carisme
Robson86 - 26-07-2008, 12:46
swinks_UK napisał/a: | Engine transmission ST (MT_1.8)
engine type 4G93
engine type serial cylinder several 4
dynamic valve gear DOHC
valve several 4 superchargers - total cubic displacement (cc) 1834
bore x strokes (mm) 81×89
transmission 5MT
highest output (ps/rpm) 150/6500
largest torques (kgm/rpm) 18.2/5000
fuel feeder electronic control type use
fuel unleaded premiere
fuel tank capacity (L) 64 10.15 mode
fuel economies (km/L) 17.2 60km/h fixed area
fuel economies (km/L) - compression ratio 12 |
no nie mow ze nie wiedziales ze to znaczy eeee ilosc cylindrow hehehe
GDI na Japonski rynek ma moc 150KM uzyskiwana przy 6500obr/min a max moment obrotowy 182Nm przy 5000obr/min Jak evo normalnie (obroty)
pozdroo
swinks_UK - 27-07-2008, 16:34
Robson86 napisał/a: |
no nie mow ze nie wiedziales ze to znaczy eeee ilosc cylindrow hehehe
GDI na Japonski rynek ma moc 150KM uzyskiwana przy 6500obr/min a max moment obrotowy 182Nm przy 5000obr/min Jak evo normalnie (obroty)
pozdroo |
A skąd ty mi wytrzasnąłeś ten cytat ???
Bo chyba od początku pisałem, że 4G93 GDI w JP ma 150 kucy, nie?
Robson86 - 27-07-2008, 23:29
swinks_UK napisał/a: | A skąd ty mi wytrzasnąłeś ten cytat ??? |
to moj cytat ...cholerka pomyslilem sie przy edytowaniu (skasowalo mi sie i skopiowalem z wyzszego cytatu) Sorka
Pozdroo
marexi - 04-08-2008, 19:15
Dzien dobry moi drodzy:) mysle mysle i sie zastanawiam i teraz mam takie male pytanko:) gdzie w PL mozna kompa zrobic? tzn przystosowac go do zmian w sliniku albo np gdzie mozna zrobic chipa ECU itp itd i bylbym bardzo wdzeiczny za odp. a i jeszcze jedno jaka jest roznica miedzy 90kw/122ps a 92kw/125PS?
|
|
|