To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Macie jakis pomysł na lekki tunnig mojego miska?

Hugo - 16-06-2008, 23:51

rosomak1983 napisał/a:
ktos wspominał ze wartobybyło kompresję na cylindrach tylko po co tego nie wiem
Nie ma takiej potrzeby jeśli z silnikiem nie ma problemów (odpalanie, dymienie, przerywanie itp.)
rosomak1983 - 17-06-2008, 00:45

Hugo napisał/a:
(odpalanie, dymienie, przerywanie itp.)

Odpala bez problemu obroty sa regularne i na postoju gdy silnik jest nagrzany spadaja do ok 900. Dymienie tego nie wiem jeszcze bo mam dziurawy tłumik.

pawela - 17-06-2008, 10:41

rosomak1983 napisał/a:
Hugo napisał/a:
(odpalanie, dymienie, przerywanie itp.)

Odpala bez problemu obroty sa regularne i na postoju gdy silnik jest nagrzany spadaja do ok 900. Dymienie tego nie wiem jeszcze bo mam dziurawy tłumik.

Wszystko prawidłowo.
Jechałem za Tobą 150km i nic nie dymił ;)
Zmień tłumik, po południu zobaczę czy mam dla Ciebie opony. Zawory za kilkadziesiąt zł wyreguluje Ci Piotrek Masicz, łączniki możemy zmienić razem jak znajdę godzinkę-półtorej.

rosomak1983 - 17-06-2008, 11:37

pawela napisał/a:
Zawory za kilkadziesiąt zł wyreguluje Ci Piotrek Masicz,


no i moze by obejrzał i stwierdził co jeszcze by tam zrobic. On chyba sie zna na mitsu. Choc nie mam żadnych zastrzeżeń jak narazie to warto by było miska sprawdzic i doprowadzic technicznie do ideału :D (oczywiscie ideału jak na stan auta z tamtych lat)

[ Dodano: 03-07-2008, 01:23 ]
Co wy na to zeby pomalowac klamki w kolr nadwozia czyli na biąło niby czrne tez mi sie podobają ale zastanawiam sie czy nie lepsze białe.

[ Dodano: 27-01-2009, 00:16 ]
Zastanawiam sie czy by nie obnizyc miska o jakies 2cm... Tylko mam taki pomysł ekonomiczny ze sie tak wyraże... Jakby obciac spręzyny... Co o tym myslicie???

Jakie sa plusy i minusy tego. Po drugie czy po zdjęciu spręzyn z przodu trzeba ustawiac zbieżność?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group