To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Nagla utrata mocy Outek II

hoobi - 22-09-2009, 17:29

Cześć,
dzisiaj byłem w AutoGT na pierwszej wymianie oleju i przy okazji zostałem poinformowany, że prowadzone są dwie akcje serwisowe:
- ustawienie łopatek turbiny,
- włącznik świateł stopu.
Panowie męczyli samochód 2 godziny i tyle. Nie zostałem listownie poinformowany przez Mitsubishi o takich akcjach (w Hondzie zawsze dostawałem listy z prośbą o stawienie się do serwisu) i jeżeli ktoś z Was ma większa wiedzę na temat działań Mitsubishi Polska proszę o info.

Hubert

przem_ - 23-09-2009, 08:51

Teoretycznie Mitsubishi powiadamia, ale w praktyce akcje serwisowe są wykonywane przy przeglądach.
Wracając do utraty mocy: miałem wykonany reprograming (akcja serwisowa wymiany softu dotyczy innego silnika niż 2,0 - nie wiem jakiego, nie wnikałem, ale ponoć taka była)
Po reprogramingu było OK ze dwa tygodnie, ale przedwczoraj znowu przypadłość wystąpiła. Wprawdzie spadek mocy był mniej wyraźny, ale to żadne pocieszenie.

ppfjj - 03-10-2009, 09:35

witam wczoraj doswiadczylem naglej utraty mocy Jechalem w korku jakas godzin, pozniej pod gorke chcialem go przycinac i stalo sie- nie reagowl na pedal gazy, toczyl sie jak wozek dzieciecy.Slabe to uczucie w nowym samochodzie brbr. Mitsubishi musi cos tym zrobic.
tomekrvf - 03-10-2009, 23:29

hoobi napisał/a:
Nie zostałem listownie poinformowany przez Mitsubishi o takich akcjach

Bo pewnie Twój samochód nie podlegał tym akcjom.

przem_ - 05-10-2009, 08:42

Witaj w klubie ppfjj :)
U mnie w zeszłym tygodniu zainstalowano NAJNOWSZE oprogramowanie (po wcześniejszym reprogrammingu) i na razie jest dobrze (ale poprzednio też przez jakieś dwa tygodnie było OK). Pożyjemy, zobaczymy - jednakowoż przeczucia mam nie najlepsze :rolleyes:

tadzio - 12-10-2009, 20:32

Witam ten temat śledzę od dawna i myślałem że dotyczy tylko DID ja mam 3 l V6 z 2007 rok automat jeżdżę od lata tego roku i miałem trzy takie przypadki straty mocy ostatnio wczoraj ja do wyprzedzania a tu guzik obrotomierz zatrzymał się na 1200 ob. i koniec kontrolka żadna się nie zapala myślę że jest to przypadłośc oprogramowani silnika jeżeli któryś z kolegów mający taki silnik miał coś takiego to niech napisze. Pozdrawiam
Mont - 13-10-2009, 09:09

W TVN Turbo, w progranie Turbo Kamera było o "Pasku" z silnikiem 2.0TDI (więc chyba "naszym") gdzie gość kilkanaście razy miał w ASO usuwaną bezskutecznie tą usterkę.
przem_ - 15-10-2009, 15:26

Mnie się to przydarzało co około 30 km! Od paru dni mam wymieniony do testowania zespół sterujący (to kłębowisko węży z prawej strony) ale ponieważ na co dzień (do pracy) jeżdżę odcinki ok. 20 km, to jeszcze nic nie mogę powiedzieć. Kilkukrotna zmiana oprogramowania na nowsze (jakoby uwzględniające takie sytuacje) nie przyniosła rezultatu).
Mont - 15-10-2009, 15:31

przem_ napisał/a:
Mnie się to przydarzało co około 30 km!


Masz 2,0D-ID?? Jaki przebieg ??

przem_ - 16-10-2009, 10:56

Oczywiście 2,0 D-ID. Wszystko zaczęło się bodajże po równych 30 000 (już ze 3 tys. km się z tym męczę :-X )
cebull - 26-10-2009, 07:23

My jutro jedziemy do Aso wymieniac zawor EGR proponowali komus z Was taka droge naprawy?
spadek mocy przytrafil sie nam lacznie 3 razy dwa pierwsze w odstepie kilku tygodni okolo 16000km, przy przegladzie 20000km byl jakis blad turbiny w komputerze (zresetowany), trzy kolejne w odstepie kilku minut, po ostatnim zapalila sie kontrolka silnika i juz nie zgasla :( . ASO powiedzialo ze to zawor EGR. Zobaczymy co z tego wyniknie mam nadzieje ze skoncza sie problemy bo to kreuje doasc niebezpieczne sytuacje an drodze :(

przem_ - 26-10-2009, 08:13

Tak, zawór miałem już wymieniany (celem testu - bodajże z egzemplarza salonowego) - nic nie pomogło (tzn. "pomogło" o tyle, że jak wcześniej był błąd niedoładowania to teraz jest przeładowania - albo na odwrót. Niemniej objawy są wciąż te same). W tym tygodniu jestem umówiony na demontaż turbiny - bo przez bodajże 5 czy 6 wizyt nikt się jeszcze ku temu nie kwapił. A jak poczytać na forach VW, to najczęstszą przyczyną jest zablokowanie łopatek (co prawda może nie w nowych wozach, ale zawsze).
Całe szczęście, że servis mam po drodze do pracy, skąd na piechotę tylko kilkanaście minut. Ale co by było, gdybym mieszkał z dala od servisu? Od czasu wystąpienia problemu jestem u nich co najmniej dwa razy w miesiącu :( :x :axe:
Jak tak dalej pójdzie, to skończy się gwarancja!

sylb - 26-10-2009, 19:33

przem_ napisał/a:
Tak, zawór miałem już wymieniany (celem testu - bodajże z egzemplarza salonowego) - nic nie pomogło (tzn. "pomogło" o tyle, że jak wcześniej był błąd niedoładowania to teraz jest przeładowania - albo na odwrót. Niemniej objawy są wciąż te same). W tym tygodniu jestem umówiony na demontaż turbiny - bo przez bodajże 5 czy 6 wizyt nikt się jeszcze ku temu nie kwapił. A jak poczytać na forach VW, to najczęstszą przyczyną jest zablokowanie łopatek (co prawda może nie w nowych wozach, ale zawsze).
Całe szczęście, że servis mam po drodze do pracy, skąd na piechotę tylko kilkanaście minut. Ale co by było, gdybym mieszkał z dala od servisu? Od czasu wystąpienia problemu jestem u nich co najmniej dwa razy w miesiącu :( :x :axe:
Jak tak dalej pójdzie, to skończy się gwarancja!

Rozumiem, że pan też przy zakupie kierował się tym, że Mitsubishi to Japońska niezawodna marka. Ma m tylko nadzieję, że przy sprzedaży też znajdę frajera, który będzie w to wierzył.

piotras - 26-10-2009, 23:33

sylb napisał/a:

Rozumiem, że pan też przy zakupie kierował się tym, że Mitsubishi to Japońska niezawodna marka. Ma m tylko nadzieję, że przy sprzedaży też znajdę frajera, który będzie w to wierzył.

Jak sobie przed zakupem poczyta to forum to ciężko będzie ;)

dab - 27-10-2009, 00:08

Hej Piotras..wiecej juz sie w Twojej stopce nie zmiescilo? :oops: 8)
Jest jakis glebszy cel, ktorego byc moze nie dostrzegam, aby umieszczac tam tak bogaty spis aut - ktorymi jak sadze masz okazje podrozowac...? :roll:

Sylb, pokaz mi bezawaryjne auto - obecnie w produkcji...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group