To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant z 1998r.

seir - 30-11-2008, 20:27

Dawno mnie tu nie było, ale to dlatego, że z autkiem nic strasznego się nie działo. Pełen test, spalanie itp. tutaj:

http://www.4x4.pl/autotest.php?id=1848

Marcino - 01-12-2008, 00:01

Kurcze 600zł za wymiane rozrządu dałeś? Masakra.. a moze 2 razy robione bo i pompe wody widze kupowałeś.

Pozdro

seir - 01-12-2008, 00:22

400 za wymiane rozrządu + robocizna za płyny i inne duperele, a i tak spier*ił... :?
rosomak1983 - 01-12-2008, 01:13

seir napisał/a:
a i tak spier*ił... :?

co sie stało?

seir - 01-12-2008, 09:02

Nie odpowietrznił chłodnicy i układu wspomagania. Pompa mi padła i wspomaganie działa słaaabo, a przez nieodpowietrznienie układu chłodzenia zaraz po wyjeździe silnik złapał temperaturę poza skalę. Szybko i z wielkim bólem dojechałem do gościa i zabrał się za to co powinien zrobić przed moim wyjazdem. Silnik to przetrwał, ale ja mam o 50% większą szansę na zawał i przez stres życie skróciło mi się o 2 lata jak nic... :>
czekoladka_1981 - 01-12-2008, 09:32

seir napisał/a:
Szybko i z wielkim bólem dojechałem do gościa i zabrał się za to co powinien zrobić przed moim wyjazdem

Gdzie to było?

seir - 01-12-2008, 09:54

Podeślę Ci info na PW, bo może to pojedyńczy przypadek. Ogólnie dobrze mu z oczu patrzyło no i szybko i za darmo naprawił błąd...
czekoladka_1981 - 01-12-2008, 10:16

seir napisał/a:
szybko i za darmo naprawił błąd...
seir napisał/a:
szybko i za darmo naprawił błąd...

To dobrze :!: ale co przeszłeś:
seir napisał/a:
ale ja mam o 50% większą szansę na zawał i przez stres życie skróciło mi się o 2 lata jak nic... :>

Zyczę zdrowia.

seir - 01-12-2008, 18:14

czekoladka_1981, to przez to, że mnie straszyliście z tym planowaniem głowicy po przegrzaniu itp. jak tylko zobaczyłem wysoką temperaturę to we mnie też się zagotowało :)



Dzisiaj auto wróciło z przeglądu z ASO. Wyniki:
Waga 1404 daN
Zbieżność Przód/Tył: 0/0mm
Amortyzatory:
Przód L/P: 68%/70%
Tył L/P: 77%/79%
Hamulce Przód/tył/ręczny: 3,5kN (4% różnicy stron) / 1kN (5% różnicy stron) / 1,5kN (12% różnicy)

Ogólny przegląd: wszystko na OK :)



Jednym słowem: super :)

Bartek - 01-12-2008, 18:36

seir napisał/a:
Amortyzatory:
Przód L/P: 68%/70%
Tył L/P: 77%/79%
.

czyli amory nadają się najwyżej do wyrzucenia..... zwłaszcza przód....

seir - 01-12-2008, 19:06

Skąd masz taką skalę? Z tego co mi wiadomo nie są do wyrzucenia, kilka razy pytałem...


Edit:
Wartości skali z karty:
> 20% - w normie
20% - słaby
< 20% - uszkodzony

Bartek - 01-12-2008, 19:31

Jaaaaasne - wymień 2 na 7......... Skala własna organoleptyczna - jak wymieniłem amory (ori ale zapocone olejem) mające po 70% sprawności na mające 96% (nówki KYB) to uznałem, że byłem samobójcą......
Hugo - 01-12-2008, 20:03

seir napisał/a:
Ogólnie dobrze mu z oczu patrzyło no i szybko i za darmo naprawił błąd...
Mechanik jest nieodpowiedzialny, jeśli oddaje klientowi niesprawne auto.
Co do amorów, Bartek ma rację. Wyniki testów sprawności możesz sobie wsadzić miedzy bajki. Również wiem to z własnego doświadczenia.

mkm - 01-12-2008, 23:08

Hugo napisał/a:
Wyniki testów sprawności możesz sobie wsadzić miedzy bajki.

To fakt. Co gorsze co maszyna to inne wyniki...

rosomak1983 - 02-12-2008, 01:44

Bartek napisał/a:
czyli amory nadają się najwyżej do wyrzucenia..... zwłaszcza przód....

uważam to za dużą przesade... Spokojnie mozna na nich jezdzic.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group