EVO Ogólne - Czy jest jakis konkurent dla EVO
Karwoś - 22-05-2006, 21:42
No porsche 911 turbo i 3,8 do setki to raczej EVO nie ma szans szczególnie że na 4 łapki napęd.
Ale z wiadomych wzglądów porsche, ferrari, lamborgini to raczej odpadają - bo to już nie samochody tylko bolidy
Anonymous - 22-05-2006, 23:23
mysle ze przydlubane EVO bedzie loilo 911 Turbo
Anonymous - 22-05-2006, 23:29
Zostaje cała masa aut, ale po dziurach i pseudo drogach to chyba rzeczywiście tylko Porsche mogłoby próbować.
[ Dodano: 22-05-2006, 23:30 ]
Myślę że gdybacie nie bardzo zagłębiając się w temat. A porównywanie co przydłubane będzie łoiło co to już w oóle śliska sprawa.
Przede wszystkim odpowiedzcie sobie najedno ważne pytanie - łoiło, gdzie jak i w jakich warunkach?
Anonymous - 22-05-2006, 23:48
W jednym z odcinków Top Gear widziałem EVO IX które miało 400 koni (fabryka) i Clarkson mierzył się z Murcielago na torze.
Co prawda nie wyprzedził Lambo ale i nie odpóscił go na krok.
Krawoś napisał/a: | No porsche 911 turbo i 3,8 do setki to raczej EVO nie ma szans szczególnie że na 4 łapki napęd. |
No i własnie nie był bym taki pewien czy EVO zupełnie nie miało by szans
Azrael napisał/a: | Myślę że gdybacie nie bardzo zagłębiając się w temat. A porównywanie co przydłubane będzie łoiło co to już w ogóle śliska sprawa. |
I ja tak uważam. Mógł bym troche rozwinąć wypowiedź, ale późno jest i mi się troche nie chce więc poprzestane tylko na przyznaniu racji
Anonymous - 23-05-2006, 11:11
o przydlubanie chodzilo mi o przerobke w AutoGT, ale nie na 340 jak to jest w opcji najwyzszej, tylko takie 375, ktore tez oni robia... bez wiekszej ingerencji w silnik...
Karwoś - 23-05-2006, 11:14
No nie bez znaczenia pozostaje też cena - za podstawową wersję RS4 trzeba dać 380tyś - a z pełną opcją jakieś ok 500tyś - to już 2x EVO - i jeszcze rostaje
Anonymous - 23-05-2006, 11:24
Karwoś, za 500 tysi to kupil bym sobie Evo i dodatkowo A4 jakas wypasiona hehe nie koniecznie sporotwa tylko jakiegos dieselka, np 3.0 hehe
Anonymous - 23-05-2006, 12:17
chayenne napisał/a: | o przydlubanie chodzilo mi o przerobke w AutoGT, ale nie na 340 jak to jest w opcji najwyzszej, tylko takie 375, ktore tez oni robia... bez wiekszej ingerencji w silnik... |
No i....? Nadal zależy od tego w jakim środowisku chcesz żeby się ścigały. Poza tym chcesz lekko przydłubane 911 Turbo zobacyzć bez ingerencji w silnik?
Takie porównania są mocno niebezpieczne.
Anonymous - 23-05-2006, 12:34
no dobra poddaje sie hehe ale nie zmienia to faktu ze 911Turbo i Evo to troszke inna klasa...
...nie tylko cenowa:)
Anonymous - 23-05-2006, 12:36
W konkurencji "bang for buck" Evo/STI rządzą moim zdaniem, ale też to zależy od warunków. Wśród aut typowo torowych są szybsze i tańśze w eksploatacji albo takie któe sa prawie tak samo szybkie a sporo tańsze. Zależy to jeszcze od kraju i rynku oczywiście.
Karwoś - 23-05-2006, 22:08
chayenne napisał/a: | Karwoś, za 500 tysi to kupil bym sobie Evo i dodatkowo A4 jakas wypasiona |
Właśnie o to chodzi - cena za RS4 jest zabójcza - ale to inna klasa - sam samochód nie jest duży - i to jest V8 4.2l a nie 2,0T. Tak samo nie ma co porównywać Porsche do EVO - tak jak nie ma sensu porównywać ferrari czy lamborgini bo jak tak dalej pójdzie to wrzucimy tu Bugatti Veyron V16 1001KM. Ale co to za porównania.
Anonymous - 23-05-2006, 22:49
na dniach bedizemy mogli porownac RS4 z Evo. Mam nadzieje ze zanim ja odbiore EVO9 to PiSi da sie namowic na jakas ustawke z RS4 klubowym
Anonymous - 24-05-2006, 00:05
I co będziecie się po prostej ścigać?
Anonymous - 24-05-2006, 09:10
chyba zapomnieliście o Nissanie Skyline GT-R R34
Krzyzak - 24-05-2006, 09:26
Karwoś napisał/a: | Bugatti Veyron V16 1001KM. |
Jeśli dobrze kojarzę, to silnik W16 a nie V16 (powstały z połączenia dwóch V8) i zrobiło go Mitsubishi (w każdym razie jako pierwsze - być może inne firmy skopiowały pomysł).
|
|
|