To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Strumienica

SHARK1979 - 14-10-2008, 20:54

Mam małe pytanko czy ktoś posiada w swojej Cari strumienice czy tylko ja :D
Anonymous - 17-10-2008, 06:35

z tego co mi wiadomo takie cos jak strumienica nie posiadaja atestow

zaluz takie cos i pojedz na przeglad rejestracyjny
zobaczymy czy przejdzie przeglad ale nie po znajomosci czy w inny sposob nielegalny

czyli nie polecal bym
nie potrzebny dodatkowy wydatek / przyrost mocy = zeru /

[ Dodano: 17-10-2008, 06:38 ]
a jezeli juz cos chcesz cos zalozyc to kup se katalizator jakis uniwersalny do wspawania
niewielkie pieniadze w porownaniu do jakiegos orginalu lub zamiennika /o ile ktos robi zamiennik/

mlun - 18-10-2008, 00:31

Ale on już ma strumiennice :P
Anonymous - 18-10-2008, 08:29

wiem ze ma

pisalem ogolnie

a pozatym ciekawe kiedy bedzie ja wycinal i wstawial kata.

krzysio1972 - 18-10-2008, 11:50

Ja mam strumienice w swojej cari.
Ale ona występuje jako zamiennik tlumika srodkowego i jest odwrotnie wspawana.

mkm - 18-10-2008, 11:57

krzysio1972 napisał/a:

Ale ona występuje jako zamiennik tlumika srodkowego i jest odwrotnie wspawana.

Jak to odwrotnie wspawana? Strumienicy nie mozna wspawac odwrotnie! Chyba, ze nie zrozumialem Twojego postu, albo miales cos innego na mysli. Jezeli jednak faktycznie wspawali Ci "tylem do przodu" to popraw to jak najszybciej.

krzysio1972 - 18-10-2008, 12:09

Dobrze zrozumiałeś, zestaw działa już już ponad 2 lata i spelnia swoje zadanie jako zamiennik srodkowego, a nie jako strumienica. Takie rozwiązanie zaproponował mi naprawde dobry tlumikarz, jaka dokladnie strumienice wspawal to Ci nie napisze, ale układ wydechowy działa poprawienie i samochod przeszedl juz 3 BT (nie byly robione po znajomosci).
mkm - 18-10-2008, 12:18

krzysio1972, jestem w szoku. Jezeli masz strumienice "naddzwiekowa" to jest to "lejek" jezeli wstawiona jest odwrotnie to tak jakbys przelewal plyn przez waski otwor (da sie), jezeli luskowa to odwrotne zamontowanie powoduje, ze spaliny ida "pod wlos" i zamiast przyspieszac gwaltownie sa spowalniane. Faktem jest, ze srodkowy jest duzo dalej niz katalizator wiec moze faktycznie nie czuc roznicy. Tak czy owak szok. Po to producent zaznacza wlot i wylot, zeby sie do niego stosowac...
Anonymous - 31-10-2008, 20:55

To co piszecie ( chodzi mo o ludzi którzy wstawili strumienicę ), aż dziw bierzę że przechodziły te przeglądy :shock: !? Nie rozumiem jak można wstawić coś odwrotnie i efektu żeby to coś co się tak wstawi, działało :P Przykład : baterię. Włoży się odwrotnie i np. pilot od TV nie hula. Jak więc takie coś jak auto może działać ?! Dziwne, ba wręcz szokujące.
mlun - 01-11-2008, 11:37

No akurat prównanie z baterią trochę nietrafione.

Natomiast co do reszta zgadzam się z tobą całkowicie.

bartekcari - 12-01-2010, 13:39

ja mam strumienice w miejsce katalizatora... musialem sie na cos zdecydowac bo katalizator byl juz mocno zasluzony, zdecydowalem sie na dobra strumienice...
liczylem sie z tym ze emisja spalin bedzie mocno przekroczala normy, ale zamontowalem takze magnetyzery...:D:D
wszyscy sie z nich smieja, jasne... osiagow nie poprawiaja, spalanie raczej bez zmian, ale emisja spalin nie jest niepokojaca, sprawdzalem to na analizatorze spalin... :D tak wiec podsumowujac, strumienica + magnetyzery kosztowaly mnie 200 zl, a nowy kat pewnie z 400 :)
i o przeglady sie nie boje...

mkm - 12-01-2010, 14:53

bartekcari, zrob analize spalin na wyzszych obrotach silnika...
Na jalowym bez katalizatora i magnetyzerow sie jeszcze miescisz w normie. Na obrotach juz nie...

rasiak1980 - 12-01-2010, 15:54

lubię takie podejście do tematu stożek na wlocie wyciąć katalizator wstawić byle jaką strumienice i już 80 koni więcej muahahah po prostu ręce wogule już strumienice zamontować odwrotnie to mistrzostwo świata a najlepiej to wspawać rynnę od kolektora aż do końca samochodu kawał prostej rury jak największej średnicy, ludzie żeby do wolnossącego samochodu odpowiednio dobrać układ dolotowy i wydechowy są potrzebne naprawdę potężne obliczenia a nie tylko spawarka i dobre chęci tak to tylko zniszczymy coś co działa dobrze
bartekcari - 12-01-2010, 18:13

robilem badania na wysokim zakresie obrotow takze :P
magnetyzery pod wzgledem redukcji emisji spalin naprawde dzialaja :) i koniec kropka :)
a co do samej strumienicy, nie montowalem jej w zamiarach tuningowych, musialem sie na cos zdecydowac zamiast zasluzonego kata :D wstawienie rurki to paskudny dzwiek, a nowy kat to za duzo kasy :D nie potrzebuje tuningowac GDI, ma wystarczajaca moc jak dla mnie :) i jest bardzo ekonomiczne jednoczesnie :)

[ Dodano: 12-01-2010, 18:21 ]
no chociaz znaczenie moglo rowniez miec to ze dosyc czesto dolewam do benzynki specyfik kleen-flo do czyszczenie ukladu paliwowego i wraz z zalozeniem magnetyzerow zmienilem swiece na NGK Platinum... ale i tak najwazniejsze dla mnie jest to ze emisja spalin jest wporzadku...

Anonymous - 12-01-2010, 18:29

bartekcari napisał/a:
magnetyzery pod wzgledem redukcji emisji spalin naprawde dzialaja :) i koniec kropka :)


pozniej bedzie jak z marizka "pan 170koni.." wszyscy na necie beda znac...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group