To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Car Audio - Car Audio w moim Galancie - od podstaw

Anonymous - 05-11-2008, 20:48

co do podłączeń w FAQ jest ładnie napisane :)

albo tutaj z obrazkami http://dls.se/files/631/2...connections.pdf

cewke czy 1-cewkowy przetwornik traktujemy jako po prostu opornik, szereg:

Anonymous - 24-11-2008, 17:50

Kable zasilania koniecznie w miejscach przejścia przez gródz i obok innych krawędzi zabezpiecz peszlą lub plecionką. Trochę już musztarda po obiedzie ale to podstawa - kabel pracuje trakcie jazdy i po kilku miesiącach może się okazać ze zwiera do masy.

Pozdrawiam
Kamyk

Serek - 26-11-2008, 12:54

Co to za rodzaj pianki na podłodze? Czy to jakaś nowość wodoodporna?
Anonymous - 30-11-2008, 18:49

wytłumienie drzwi nie tylko polega na tym aby elementy nie wpadały w drgania harmoniczne, ale zabieg przede wszystkim ma stworzyć w miare szczelną i sztywną komorę inaczej klops ;)

póki co nie pałuj jeszcze sprzętu, niech sie wygrzeje

edit:
na przód zamontowałeś dego z tego co pamietam,
no cóż, nie raz pisałem że dołu to one nie mają ;)
ustaw na nie filtr HPF na około 70Hz (dostroisz dokładnie z czasem)
a jak będzie sub z LPF to uzupełni dół

Anonymous - 01-12-2008, 00:00

prawdopodobnie montaż daje o sobie znać,
za mało sztywna lub za mało szczelna obudowa przetwornika, albo oba ;)

kolejna sprawa to to o czym pisałem, PO prawie nie mają kicka i dołu,
nie wiem ile chcesz z nich wycisnać ale one z tym pasmem sobie bardzo kiepsko radzą,
na ile Hz miałes ustawiony HPF (który ma byc cały czas włączony) gdy stwierdziłeś że charszczą ? czy charszczenie jest zależne od głosności ?

z wygrzewaniem to jest tak, że aby sprzęt zaczął poprawnie grać musi sie wygrzać,
proces polega na graniu przetwornika, gdzie z czasem zwiększamy moc,
na poczatku delikatnie, potem co raz głosniej... do pełni możliwosci,

przykładowo większość produktów DLS zaczyna poprawnie grać po 15-24 godz pracy,
a dla odmiany polikevlary potrzebują setek godzin

Anonymous - 21-12-2008, 01:56

mozna zerknac TUTAJ cos jest o zabudowie
Wook@sH - 21-12-2008, 12:24

cuuube, CA w omim aucie jest już skończone, jeden z modow działu przeniósł moje posty do tego tematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=30195
Ale dzieki za zainteresowanie.

Chociaż szkoda że teraz cały ten temat jest taki niezrozumiały. No ale cóz ...

Serek - 21-12-2008, 12:59

No cóż, kopiowanie postów i tworzenie z nich odrębnych tematów nie wchodzi w grę. Dlatego też wybrałem wyłącznie Twoje zawierające zdjęcia i opis do stworzenia tematu. Reszta to luźne wypowiedzi, wydłużające temat.
Ten tutaj pozostał do wypowiedzi na temat instalacji, podpięty wyżej to fotostory dla potomnych :D

jar14 - 30-01-2009, 10:15

Panowie a powiedzcie mi jak w Galancie 99r sedan przeprwadzic kabel 35mm przez grodz silnika do aku? jest jaka dziura czy musze ja dopiero zrobic, bo idzie wiazka kabli po lewej stronie ale nie ma szans zeby nia kabel przeprowadzic bo wychodzi dopiero kolo lewej lampy

[ Dodano: 30-01-2009, 22:31 ]
No juz zdalazlem rozwiazanie. :wink: Napisze dla potomnych, po prawej za plastikowa oslona jest guma przez ktora idzie wiazka kabli. Tam z latwoscia mozna przeprowadzic kabel bez zadnego wiercenia :biggrin:

Anonymous - 30-01-2009, 23:03

jar14 napisał/a:
Panowie a powiedzcie mi jak w Galancie 99r sedan przeprwadzic kabel 35mm przez grodz silnika do aku? jest jaka dziura czy musze ja dopiero zrobic, bo idzie wiazka kabli po lewej stronie ale nie ma szans zeby nia kabel przeprowadzic bo wychodzi dopiero kolo lewej lampy

No patrz to widocznie u mnie 70mm2 sam sie tam wslizgnal skoro szans nie ma :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group