To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - różnice między outlanderem USA i EUR

karol_alasz - 20-04-2010, 09:42

pablo_escobar czyżbyś imputował tutaj iż w Twoim "amjerikańcu" SST już była od 2 latek? Wydawało mnie się,że w benzynkach montowane było CVT (2.4 i 3.0).SST mieli wprowadzić w wersji GT bodajże a teraz jest dostępna w "jewropie" z silnikami diesla 2.2 (nawiasem mówiąc MMC "odgrażało" się ,że wprowadzą własny silnik wysokoprężny wraz z SST...).
simon172 - 26-04-2010, 08:25

Potwierdzam, w amerykańcu jest CVT z 6 zaprogramowanymi przełożeniami z możliwośćią wybierania biegu. 8)
GrzesiekJozefow - 26-04-2010, 09:35

karol_alasz napisał/a:
Wydawało mnie się,że w benzynkach montowane było CVT (2.4 i 3.0)


simon172 napisał/a:
Potwierdzam, w amerykańcu jest CVT z 6 zaprogramowanymi przełożeniami z możliwośćią wybierania biegu. 8)


karol_alasz i simon172 wiecie że gdzieś dzwonią, ale nie wiecie do końca gdzie. :wink:

Dokładnie sprawa z skrzyniami biegów w amerykańskim Outku wygląda następująco:

1. W wersji z silnikiem 2,4l jest dostępna skrzynia CVT;

2. W wersji z silnikiem 3,0l jest dostępna skrzynia automatyczna sześciobiegowa.

Są to dwa różne rodzaje skrzyń. Skrzynia TC-SST jest niedostępna w amerykańskim Outku

simon172 - 26-04-2010, 11:40

http://www.caradvice.com....uv-zg-released/

"The advanced AWD system is coupled with a CVT (continuous variable transmission) with INVECS III and 6-speed ‘Sport Mode’ tiptronic-style sequential shifting function on four-cylinder models "

No przecież piszę, że potwierdzam.....

GrzesiekJozefow - 26-04-2010, 15:12

simon172 napisał/a:
http://www.caradvice.com.au


:shock: :D :D :D

No Kolego gratuluję. Podpieranie się australijską stroną w pisaniu o amerykańskim Outku jest niezwykle trafionym wyborem. :wink:

W tym wątku piszemy o różnicach pomiędzy outlanderem USA i EUR(w domyśle sprzedawanym na rynkach Unii Europejskiej), a nie o wersjach przeznaczonych na rynek australijski czy też rosyjski lub ukraiński. Są to wersje skonfigurowane w inny sposób niż te przeznaczone na rynek amerykański.

simon172 - 27-04-2010, 07:23

Wracając do tematu w-g mojego mechanika zawieszenie w outku jest takie jak w lancer .. jest trochę podniesione i tyle.. Na szczęście nie musiałem jeszcze nabywać żadnych elementów zawieszenia, ale myśle, że nie będzie z tym problemu. Póki co to lać wachę i jechać.. :twisted:
bonito - 04-05-2010, 12:51

simon172 napisał/a:
Wracając do tematu w-g mojego mechanika zawieszenie w outku jest takie jak w lancer .. jest trochę podniesione i tyle.. Na szczęście nie musiałem jeszcze nabywać żadnych elementów zawieszenia, ale myśle, że nie będzie z tym problemu. Póki co to lać wachę i jechać.. :twisted:


Ja tak trochę z innej beczki - co to jest "wacha", o której mowa i gdzie się ją nalewa?
bonito

mitsu00 - 04-05-2010, 13:09

bonito napisał/a:
Ja tak trochę z innej beczki - co to jest "wacha", o której mowa i gdzie się ją nalewa?
bonito

Tam przy morzu slangiem nie gadata....? :D Wacha = paliwko :wink:

dab - 04-05-2010, 20:09

mitsu00 napisał/a:
gdzie się ją nalewa?


..a nalewa sie ja do kufli i pije wieczorami w knajpie 8) :wink:

bonito - 05-05-2010, 21:26

Po kaszëbsczi takie słowo nie występuje... :lol:
bonito

mitsu00 - 05-05-2010, 21:35

bonito napisał/a:
Po kaszëbsczi takie słowo nie występuje... :lol:
bonito

Wy tam tylko serwetki tkać umieta.... :D

platek - 17-08-2014, 22:09

czesc,

odgrzeje starego kotleta:

czy po kilku latach mozecie prosze cos wiecej powiedziec o roznicach w konstrukcji OII usa/eu? chodzi mi o mechanike, hamulce, zawieszenie.

dzieki
pzdr

kubabrzesko - 17-11-2015, 16:44

Zawieszenia jeszcze nie przerabiałem , ale tarcze i klocki pasują od lancera i takie tez wzmacniane ostatnio kupiłem.Jesli chodzi o roznice pomiędzy ameryka a Europejczykiem musze dodac ( mam outlandera z 2010 roku 3,0 v6 ) ;
- lusterka sa podgrzewane , a nie tak jak pisal kiedyś kolega w tym poscie , wiec podejrzewać ze jest to zależne od wyposazenia
-Swiatla przednie ja mam xenonowe , a mimo wszystko nie mam spryskiwaczy , ba nawet regulacji automatycznej nie mam ( jest tylko manualna )
- przeciwgielne przednie sa .Z tyl rzeczywiście nie ma , ale latwo zrobić.
-Na duzy plus roznicy podam naped S-AWC który swietnie sprawuje się w lukach oraz zakrętach jak i jeździe po gorkach.
- Minusem rzeczywiście jest brak stacji nieparzystych oraz brak nawigacji europy ( sa tylko stany zjednoczone) , ale kamera cofania jaknajbardziej jest i widać z niej znakomicie przy cofaniu.
-Kolejnym minusem jest zbyt miękkie zawieszenie z tyl ,ale z tym to chyba nawet europejczyki miały problemy .Ja zalozym twardsze sprężyny.

Reasumując prawie dwuletnia eksploatacje outlandera stwierdzam ze naped S-AWC w tym aucie był swietnym pomysłem i przemawia na korzyść pomiędzy Europejczykiem.Przy okazji proszę innych uzytkownikow tego napedu o swoje sugestie

hotman007 - 21-06-2018, 13:30

Witam,
Mam pytanie do szanownych forumowiczów. Czy jeśli chodzi o blacharkę, to czy zderzaki , błotniki, maska itd. różnią się w wersji europejskiej od tej w USA, czy sa to bardziej różnice wyposażeniowe ?
Chodzi o outka II gen. 2.4 benzyna z 2012 roku.
Pozdrawiam,
Hotman

Marcino - 21-06-2018, 13:37

Widzę ostatnio zaintersowanie Outkami wzrasta. Sam się zastanawiam nad wersja 3.0 v6 pod LPG :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group