To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Mokra podłoga od strony pasażera

KaWu - 02-10-2010, 22:52

[quote=KaWu, ]Jak znajdę przeciek - to podam dla potomnych.[/quote]

No i chyba znalazłem. na tej fotce widać jak się sączy przy opadach => pod wykładziną / za pedałem gazu / pod białym plastikiem:


Uploaded with ImageShack.us

A tutaj już przed zaklejaniem:


Uploaded with ImageShack.us

woda dostawala się poniżej gumy w grodzi (w której przechodzi instalacja elektr.) na zgrzewach blachy. Nigdy bym nie pomyślał że może tam przechodzić.

KamilR10 - 21-02-2012, 19:36

Witam, jakiś czas temu, zaraz po tych największych mrozach, zauważyłem że podłoga od strony pasażera jest mokra, dokładnie w miejscu zaznaczonym na czerwono, poza tym obszarem jest sucho:


Wykluczyłem również możliwość dostawania się wody, powyżej czerwonej linii, wykładzina jest tam zupełnie sucha:





Pod wykładziną na tunelu środkowym jest plastik ( wskazałem strzałkami) w tym miejscu podłoga wydaję się być najbardziej mokra.




Jakieś pomysły, skąd ta woda?

Dread87 - 21-02-2012, 20:00

Pekla Ci nagrzewnica. Masz pewnie bardzo mocno rozcienczony plyn w chlodnicy, przez co w temperaturach -20 stopni zamarzl plyn i rozsadzil nagrzewnice. Czeka Cie rozbieranie calego kokpitu:( pociesze Cie ze sama nagrzewnica nie jest droga i taka sama jest w Carismie;)

[ Dodano: 21-02-2012, 20:02 ]
Sprawdz tez poziom plynu w zbironiczku wyrownawczym - daje obciac swoje dready ze masz tam pusto;P

komarsnk - 21-02-2012, 20:25

Dread87 napisał/a:
Sprawdz tez poziom plynu w zbironiczku wyrownawczym - daje obciac swoje dready ze masz tam pusto;P

To jeszcze nie jest dowód :biggrin: może być milion różnych przecieków niekoniecznie w nagrzewnicy ;)
Aczkolwiek "mokrość" w tym miejscu może świadczyć o cieknącej nagrzewnicy... :doubt:

Dread87 - 21-02-2012, 20:30

Ale jest to bardzo mozliwe, u mnie bylo identycznie;P
KamilR10 - 21-02-2012, 21:05

Dread87 napisał/a:

Sprawdz tez poziom plynu w zbironiczku wyrownawczym - daje obciac swoje dready ze masz tam pusto;P


I straciłbyś dredy :P Zimą często kontroluje poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym, patrzyłem chyba wczoraj i było ok. Na ciepłym między min a max, na zimnym około minimum.

Myślę że jeśli pękłaby nagrzewnica to czułbym zapach płynu w aucie, jest dość charakterystyczny. Wybierając wodę gąbką też bym czuł.

komarsnk - 21-02-2012, 21:50

KamilR10 napisał/a:
Myślę że jeśli pękłaby nagrzewnica to czułbym zapach płynu w aucie, jest dość charakterystyczny. Wybierając wodę gąbką też bym czuł.

O ile masz pewność, że w układzie masz płyn a nie wodę - wtedy to tak.
Ale to, że nie czujem płynu nie przekreśla kategorycznie przecieku z nagrzewnicy.

KamilR10 - 21-02-2012, 21:58

jestem pewny na 100% że jest tam zdecydowanie więcej płynu niż wody. Jak można jeszcze sprawdzić że cieknie nagrzewnica?
polaff - 22-02-2012, 07:03

KamilR10 napisał/a:
Jak można jeszcze sprawdzić że cieknie nagrzewnica?

jak nie ubywa Ci płynu z układu chłodzenia to raczej układ szczelny no chyba, że jednocześnie pompuje olej z pod wywalonej uszczelki pod głowicą :biggrin:

KamilR10 - 22-02-2012, 18:12

Dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem poziom płynu, wszystko w normie, cały czas ten sam poziom się utrzymuje.
komarsnk - 22-02-2012, 18:39

KamilR10 napisał/a:
Dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem poziom płynu, wszystko w normie, cały czas ten sam poziom się utrzymuje.

I dalej mokro...
Słuchaj z głupa palnę, że może ten sławetny wężyk od klimatyzacji się zatkał i Ci się leje?
Tak rzuciłem bo szczerze to nie pamiętam dokładnie gdzie to ciekło jak się zatkał ale na pewno gdzieś w nogach pasażera. Gdzieś na forum jest już taki temat...

diabelll - 22-02-2012, 18:43

Jak jak mialem eclipsa mialem podobny problem :) zrobilem tak ściągnąłem wszystkie boczki w drzwiach oraz plastiki na slupkach i w bagazniku i poprosilem kolege aby zlal go woda a ja w tym czasie siedziałem w środku i obserwowałem którędy woda sie wlewa do dziada :)
Dread87 - 22-02-2012, 20:23

Odkrec korek wlewu oleju - jesli jest na nim bialy osad znaczy ze mozesz miec uszczelke wydmuchana i plyn wpada do oleju... Ale watpie ze to uszczelka, dalej obstawiam ze to nagrzewnica. Powiedz mi czy ten plyn jest lepki? I w smaku slodkawy?
deejay - 22-02-2012, 20:41

Dread87 napisał/a:
Odkrec korek wlewu oleju - jesli jest na nim bialy osad znaczy ze mozesz miec uszczelke wydmuchana i plyn wpada do oleju... Ale watpie ze to uszczelka, dalej obstawiam ze to nagrzewnica. Powiedz mi czy ten plyn jest lepki? I w smaku slodkawy?


Wcale to nie świadczy o głowicy :!: , tak samo moze byc "smalec" pod korkiem jak silnik jest nie dogrzany lub jezdzi na krótkich odcinkach , wiec nie straszcie tu kolegi ze to głowica , bo to nie ma nic wspólnego z tym wyciekiem . Po drugie jesli nagrzewnica cieknieto to od razu w aucie parują szyby i zalatuje słodkim płynem , sam płyn nie odparuje bo wiadomo jest na glikolu , woda z czasem odparuje .
Sa dwie przyczyny wcieku do kabiny , zatkany odpływ z parownika klimatyzacji lub nieszczelnosc na scianie grodziowej. Sam odpływ znajdziesz w komorze silnikowej , taki mały czarny "cycek" nad maglownicą prawie po środku ściany grodziowej , zdemontuj go i sprawdz drożność.

robertdg - 22-02-2012, 20:42

Dread87 napisał/a:
Odkrec korek wlewu oleju - jesli jest na nim bialy osad znaczy ze mozesz miec uszczelke wydmuchana i plyn wpada do oleju...
Chyba Ci się coś pomyliło


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group