To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wypięcie sworznia wahacza

Matik608 - 11-11-2008, 00:27

dzieki misjonarz., za linka:) z tego co wyczytalem to nawet jak sa luzy na dolnym wahaczu to nie ma zadnych objawow, a u mnie po dziurach i przy hamowaniu stuka:( to znaczy ze niedlugo mi ten wahacz odpadnie??:( no i wyczytalem ze najlepiej dac do regeneracji, mogl by mi ktos dac namiary na kogos kto mi zregeneruje ten wahacz??
misjonarz. - 11-11-2008, 09:52

o ile pamiętam w tamtym poście były namiary na zakład w szczecinie gdzie wysyłkowo to robią. u mnie w na śląsku jest w Bytomiu taki zakład ale nie mam pojęcia czy wysyłkowo to zrobią. żuć może hasło na regionalnym u siebie, może ktoś coś wie?
Krzyzak - 11-11-2008, 17:47

ew. wysylkowo - Tomasz Michalak, czyli klubowy mechanik MKP
adres i telefon na mojej stronie WWW
kto do niego wysylal czesci do regeneracji, ten wie ze to najlepsze wyjscie

Matik608 - 11-11-2008, 20:18

dzięki Krzyzak, jutro zadzwonie i zapytam ile ta przyjemnosc bedzie kosztowac i jak dlugo sie czeka az to naprawi i spowrotem mi wysle.
ROOB - 11-11-2008, 20:33

Marti napisał/a:
Poczytaj troszkę na formum to dowiesz się dlaczego nie chcemy tego co zaproponowałeś zakładać do naszych aut

tylko zapytałem czy ktoś z Was już taki wahacz kupił... nic nie proponowałem... nie miałem okazji jeszcze wymieniać wahacza, stąd moje nieśmiałe pytanie
Marti napisał/a:
Tanie wahacze prod. RPC nie wytrzymują na ogół więcej niż 2kkm i potrafią pękać

Taką odpowiedź rozumiem doskonale, dziękuje.
INTER CARS
wahacz 555 kosztuje 320zł
Yamato 260zł
JAKOPARTS 270zł
do kupienia jest też sworzeń 555 za 65zł , tuleja wahacza też występuje jako część ale, na chwile obecną nie dostępne... niestety. oczywiście życie mi miłe :D więc będzie 555 a stary może uda się naprawić lub wysłać do regeneracji...
pozdrawiam serdecznie.

Marti - 11-11-2008, 21:47

ROOB napisał/a:
INTER CARS
wahacz 555 kosztuje 320zł
Yamato 260zł
JAKOPARTS 270zł


Rozumiem że to ceny bez zniżki.
ROOB napisał/a:
do kupienia jest też sworzeń 555 za 65zł


Sworzeń dotyczy chyba poprzedniego modelu bo w EAXX nie są wymienialne w wahaczach dolnych prostych z tego co wiem.

ROOB - 12-11-2008, 16:42

Marti napisał/a:
Rozumiem że to ceny bez zniżki.

oczywiście przed rabatami...
Marti napisał/a:
Sworzeń dotyczy chyba poprzedniego modelu bo w EAXX nie są wymienialne

tak właśnie jest jak napisałeś., napewno.. wprowadzili mnie w błąd, a ja Was..
ale, z racji tego że facet dał ciała, otrzmałem extra rabat na wahacz :D
SWORZEŃ WAHACZA MITSUBISHI GALANT
E52/E54/E55/E57/E75/E88 92- EA2 od 96 to jest do kupienia, mówimy tu tylko o górnym sworzniu! ja też nie widze tam EAXX..
pozdrawiam serdecznie.

Krzyzak - 12-11-2008, 21:14

czesci 555 sa ogolnie bardzo dobrej jakosci
jeszcze yamato tez nawet ufam - ale roznica zbyt mala by ryzykowac (lacznika stabilizatora, to kupuje, ale juz sworznie tylko 555)

win_p - 12-11-2008, 22:56

misjonarz. napisał/a:
nie wiem co dokładnie poszło. piszczało i trzeszczało niemiłosiernie to pojechałem do poleconego warsztatu. tam go podnieśli, jeden szarpał kołem drugi sprawdzał i powiedzieli że wahacz. zostawiłem auta u nich i po południu odebrałem zrobione. najpierw dolny a po miesiącu dwa następne na tym samym kole.

to sa wlasnie regenerowane wachacze wstawia tansza toleje zbyt twarda i potem reszta zawieszenia to odczuwa
wedlug mnie dorabiane tuleje przez jakas mala firme to nie to
redukujac zbyt mocno jeden luz odbije sie to w innym miejscu
taka firma raczej nie ma danych serwisowych co do skladu i twardosci mieszanki gumowej uzywanej w oryginale a ze starej nic raczej nie wywnioskuja

misjonarz. - 13-11-2008, 22:32

Cytat:
to sa wlasnie regenerowane wachacze
no cóż chyba mnie źle zrozumiałeś. po prostu najpierw poszedł jeden wachacz, potem jak znowu zaczęło się to samo pojechałem na pewniaka i mówię że reklamacja, a gościu gembę roździawił i mówi "niemożliwe" wzięli go na kanał i okazało się że to drugi jest na wykończeniu. po 2 godzinach dostałem telefon że trzeci też już długo nie pociągnie. więc tym sposobem wymieniłem wszystkie na przdnim kole. auto jeździ do dziś (już niedługo rok będzie i ponad 10kkm) i nie ma żadnego problemu. naprawdę dobrze zrobili.
Mirek Jurek - 18-11-2008, 18:29

Hej! Czy ktos z Was kupil wahacze firmy (pisze ze sluchu wiec nie wiem czy dobrze napisalem) SUDEN? Mam kolege w hurtowni i powiedzial mi, ze wlasnie przeszli na ta firme. Wczesniej mieli 555. Podobno SUDEN jest leprza firma - opinia klijentow. Nie ma zadnych roznic w cenach (EUR 80). Wlasnie zamowilem 2 wahacze proste i laczniki stabilizatora. Juz za pozno na zmiany decyzji, ale chcialbympoczytac Wasze opinie na temat firmy SUDEN.
PZDR

Marti - 18-11-2008, 22:09

Po diagnozie wykryto u mnie luz na wahaczacz dolnych po stronie prawej. Już zakupiłem dolne proste L i P firmy "555" i dolny tylny prawy jakiś szajs z roczną gwarancją. Wymienię w sobotę i zrobię foty jak trafię na coś ciekawego. Wymieniałem u siebie tydzień temu końcówkę i drążek kierowniczy, założyłem też "555" i powiem że lepiej wykonanych części nie widziałem (może mało widziałem). Nie bez powodu 555 jeździ na Subaru i mamy do nich dostęp w IC. Polecam


Mam prośbę do osób, które już wymieniły wahacze o opisanie procesu wymiany żebym uniknął ewentualnych błędów bo do "fachowców" nie należę. Wskazówki upraszczające mile wskazane. Pozdrawiam

Krzyzak - 19-11-2008, 22:59

Marti napisał/a:
dolny tylny prawy jakiś szajs z roczną gwarancją

na pewno? ten z regulacja zbieznosci? - one nie maja zamiennikow
jesli kupiles podrobe tego wahacza, to ryzykujesz wiele, bo to najwazniejsza czesc tylnego zawieszenia

Marcino - 19-11-2008, 23:14

Marti napisał/a:
Mam prośbę do osób, które już wymieniły wahacze o opisanie procesu wymiany żebym uniknął ewentualnych błędów bo do "fachowców" nie należę. Wskazówki upraszczające mile wskazane. Pozdrawiam

Jak bedzisz wybijał sworzeń wachacza ze zwrotnicy to dobrze odkrec nakrętke, jak puści stożek a nakretka cięko idzie to bedzie ci sie obracac na sworzniu i ciez ko to złapać zeby odkręcić. A tak to spoko luz, dobre klucze oczkowe lub nasadki, jakies WD czy coś w tym stylu i po kłopocie. Zdjemujesz z tego co pamietam taki wspornik a potem wahacz.
Pozdrawiam

Marti - 20-11-2008, 07:39

Krzyzak napisał/a:
na pewno? ten z regulacja zbieznosci? - one nie maja zamiennikow
jesli kupiles podrobe tego wahacza, to ryzykujesz wiele, bo to najwazniejsza czesc tylnego zawieszenia


Chodzi mi o wahacz tylny prawy przedniego zawieszenia (ten wygięty). Narazie wymieniłem końcówki i drążki a w sobotę wahacze proste dolne przeód (wszystko 555). Ten dolny wygięty ma wytrzymać 2 miesiące.

Ciekawe że sprzedają na allegro takie badziewie że głowa boli a kupujących nie brakuje. Przecież z przodu jak pęknie dolny prosty to drzewo.......



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group