To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Nasz Galant E33

Anonymous - 03-02-2009, 01:18

kamilek, powiedz to modom, adminom jak zobacza offtop w innym temacie :) sami prowadza do tego wypisujac ze koniec z offtopem, kasujemy posty, walimy warny, etc. Potem tak reagujemy bo sie przyzwyczajamy ze tak ma byc.
rosomak1983 - 03-02-2009, 01:28

kamilek napisał/a:
(swoją drogą ta emotka goniąca z toporkiem drugą emotkę to moja ulubiona emotka :P )

moja tez :D
PS ten galant co masz w awantarze to jezdzi jeszcze?

Maretzky85 - 03-02-2009, 09:29

miziek, Zapewne mówisz o tematach technicznych. Tam tak już jest, takie są zasady :)

rosomak1983 napisał/a:
PS ten galant co masz w awantarze to jezdzi jeszcze?

Nie, ale niedługo będzie ;)

kamilek - 03-02-2009, 18:40

miziek, w sumie jest sporo racji w tym co piszesz, z tym, że aż tak rygorystyczni to moderatorzy chyba nie są, a poza tym, tak jak mówi Maretzky, dotyczy to głównie działów technicznych :wink:
rosomak1983 napisał/a:
ten galant co masz w awantarze to jezdzi jeszcze?

Niestety nie jeździ :( Stoi i czeka na lepsze czasy... Co prawda Marek oferuje swą pomoc w przywracaniu go do życia, ale obawiam się, że nie będę potrafił dogadać się z rodzicami w tej sprawie :doubt: :(

Apropo Gala E3 - Marek wziął tą głowicę od Bartka. Na dniach zawiezie ją (mam taką nadzieję :wink: ) na sprawdzenie ciśnieniowe, i jak okaże się dobra, to znowu zaczynamy działać :)

kamilek - 06-02-2009, 15:10

Głowica od Bartka sprawdzona - pęknięta :doubt: Jakaś wada fabryczna czy co? W tak wielu E33 2.0 SOHC ona pęka...

Pytanie - czy można taką głowicę pospawać i czy spaw będzie trwały? Czy nie rozsypie mi się to podczas jazdy? Z chęcią poznam wszystkie za i przeciw spawaniu...

Bartek - 06-02-2009, 15:57

Zależy od miejsca pęknięcia. Spaw jak każdy spaw jest trwały - problematyczny jest obszar materiału wokół spawu, który otrzymuje miejscowo ogromną ilość ciepła.

Spawane głowice to loteria - albo będzie dobrze przez 100 km, albo 1 000 000 km....

Bartek - 06-02-2009, 15:57

PS. szkoda - miałem nadzieję, że rozwiąże Twoje problemy :(
Owczar - 06-02-2009, 16:54

Mój szwagier spawał głowicę w silniku diesla z vectry (1,7 Isuzu) i o dziwo, jeździł bez żadnych problemów potem.
Maretzky85 - 06-02-2009, 23:34

Pęknięta podobno gdzieś od strony zaworów, jutro będę wiedział dokładniej. W każdym razie jutro następna leci na sprawdzenie, podobno wyjęta z działającego silnika ...
Hubeeert - 07-02-2009, 01:04

miziek napisał/a:
takie zale to ja bym wam polecil na privie wypisywac ;* @Bartek jako admin sam powinienes to wiedziec, bo gdyby ktos inny to pisal to juz by mial warna i posty pokasowane. pozdro


:roll: jak coś masz do powiedzenia to pisz w Ogłoszenia i Problemy

:D Pozdrawiam

PS
Bartek ja mam nadzieję, że z niczym nie zalegam?

Maretzky85 - 07-02-2009, 09:49

Źle usłyszałem z tym pęknięciem. Pękła od strony wałka rozrządu, prawdopodobnie od wlewania zimnego oleju na gorący silnik...
Druga się właśnie sprawdza. Jest duża szansa, że jest sprawna :)

Anonymous - 07-02-2009, 10:25

Maretzky85, Jeżeli jest pęknięta w jakimś możliwym do zrobienia takiego zabiegu jak opiszę to proponuję zakupić klej do Aluminium (ok80zł za tubkę) wziąć wiertło i nawiercić w miejscu pęknięcia. Nagwintować i wkręcić śrubkę na tenże klej do Aluminium. Znajomy mechanik tak naprawia i zawsze mu się to spisuje na medal.

Jest trochę zabawy, ale na 100% jest skuteczne. Oczywiście nie biorę pod uwagę takich miejsc jak komory culindrów, miejsca styku z uszczelką. Ale jak to jest od strony wałka/ów rozrządu i jest miejsce to jest to skuteczne rozwiązanie.

Dodam tylko że ww klej do alu potrafi załatać dziurę w bloku i trzymać długo. (jakieś tam ciśnienie oleju przetrzymuje)

kamilek - 07-02-2009, 10:55

Forest_Taft, ale pęknięcie ma długość na połowę głowicy (świeże info), i przechodzi przez panewki od wałka rozrządu, więc taka naprawa jest niemożliwa :(

Następna głowica właśnie się sprawdziła. Jest szczelna, ale...jest zatarta w/w. panewka :( Jej się nie wymienia, a regeneracja to koszt 300zł (jeszcze nie wiem, czy za jedną, czy za wszystkie). To auto mnie zrujnuje :(

rosomak1983 - 07-02-2009, 12:43

kamilek napisał/a:
To auto mnie zrujnuje :(

a to nie jest auto twojej dziewczyny?

Rafal_Szczecin - 07-02-2009, 20:37

rowniez mialem ta sama przypadlosc .
pekla glowica w E33 sohc
gdzies opisywalem, jakie sa przygody by dostac glowice od silnika 2,0 8v. na rynku pelno 16v a utrafic 8v w normalnej cenie to trudna sprawa .
przeszukuj allegro .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group