[97-04]Galant EAxA/W - Swap 2.0 --> 2,5 V6
robertdg - 01-07-2013, 20:57
Kabel do VAG-a na czipie FTDI ze zmostkowanym pinem 1 i 4 powinien smigać z EvoScanem, czyli parametry rzeczywiste pracy silnika do odczytu
cichy1124 - 17-05-2015, 19:42
Odnośnie tematu jeśli mam Gala 2,0 tip tronica z '99 roku, a chciałbym włożyć silnik 2,5 manual z 2002 to muszę przerabiać sanki? Jeśli tak to jak bardzo?
Elmosquito - 09-09-2015, 20:00
Wszyscy piszą o swapie z 2.0 na 6A13, a jak wygląda sprawa swapa 4G64 na 6A13?? Robił już ktoś coś takiego??
robertdg - 09-09-2015, 20:02
Elmosquito napisał/a: | Wszyscy piszą o swapie z 2.0 na 6A13, a jak wygląda sprawa swapa 4G64 na 6A13?? Robił już ktoś coś takiego?? |
Piszą, tylko szukać się nie chce http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33464
Elmosquito - 09-09-2015, 20:04
też już znalazłem, sorry dawno nie korzystałem z forum
Witek vel Mysza - 10-09-2015, 19:34
Gdyby ktoś robił swapa z 2.0 136 PS na coś innego, to chcętnie odkupię kompa z wiązką, immo i kluczyk do projektu.
MarcinnoPro - 12-10-2016, 11:44
Padł motor w galancie i zastanawiam się, czy mógłbym włożyć do niego inny silnik o tej samej pojemnosci(np. 2.0 ze space wagona) bez konieczności wymiany skrzyni, zawieszenia itp. ?
skobalt - 05-11-2017, 22:08
Witam! Postanowiłem odświeżyć temat ponieważ obecnie jestem w trakcie realizacji tej operacji... Z dużą pomocą Huga oraz Sweepera podjąłem się tego zadania. Mój Galant to Elegance 2.0 kombi z 2002 roku a dawca to Sport edition kombi z 1998 roku. Obecnie postęp prac oceniam na zrobione około 70%. Jak skończę to podsumuję całość. W razie pytań służę pomocą.
[ Dodano: 15-11-2017, 10:50 ]
Witam! Pojawiły się problemy niestety... Auto odpala tylko jak pompkę paliwową podłączy się na krótko, inaczej nie odpali. Nie wiem czy imobilaizer nie działa i nie chce podawać paliwa. I nie działa w ogóle ten cały panel klimatronika. Nie daje żadnych sladów życia. Macie jakieś pomysły co może być nie tak???
robertdg - 15-11-2017, 17:52
Zle podpieta elektryka, nie jest to wina imobilisera, brakuje Ci zasilania na pompe paliwa
skobalt - 15-11-2017, 20:06
Czyli immobilaiser nie ma nic wspólnego z pompą paliwa? Nie wiem co może być nie tak z elektryką niby wszystkie kostki pasują i są na swoim miejscu, ale dziwne, że ten klimatronik też umarł. Jutro chyba zdejmę jeszcze raz deskę rozdzielczą i popatrzę jeszcze raz. Bo ta wiązka co idzie w progu i między innymi do pompy paliwa chyba jest taka sama? Dzięki za podpowiedz.
Hugo - 15-11-2017, 20:32
robertdg, a immo nie odcina pompy paliwa?
kamil - 15-11-2017, 20:46
Inne wiązki sa
skobalt - 15-11-2017, 20:53
Mówisz Kamil, że są inne wiązki. Jutro wydostanę tą wiązkę z progu z Galanta 2.5 wrzucę ją na wierzch i popodpinam kostki. Może pompa ożyje. Ale ten klimatronik nie daje mi spokoju.
Hugo - 15-11-2017, 21:14
skobalt, nie napisałeś o najważniejszej rzeczy, chodzi o alternator
kamil - 15-11-2017, 21:19
Kostki te same, ale inaczej idą kable ,nie w tych samych pinach np zasilanie pompy paliwa
|
|
|