To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chce kupić VR4 - Kolejne VR4 do kupienia?

RoveR - 13-02-2011, 15:39

Czy ten Legnum: http://moto.allegro.pl/mi...458860519.html, nie należy przypadkiem do kogoś z forum?
Bartek - 13-02-2011, 17:40

Auto z długa historią ma Wyspach. Do sprawdzenia sprawy korozji na podwoziu - nie spoodziewałbym się zobaczyć tam nic poza rudzielcem.
pompec - 13-02-2011, 19:37

Bartek napisał/a:
Auto z długa historią ma Wyspach.

możesz rozwinąć myśl?

Bartek napisał/a:
nie spoodziewałbym się zobaczyć tam nic poza rudzielcem.

w sensie: nic złego się tam poza rdzą nie nie dzieje, czy raczej: jest tam tylko rdza?

roch_27 - 13-02-2011, 20:56

Opis wyposażenia mnie rozbawił
Kod:

Wyposażenie:
...
- sportowa kierownica wykończona drewnem i skórą
...
- pełen oryginalny pakiet stylistyczny RalliArt (przedni zderzak ze spoilerem, nakładki progowe, tylny zderzak z dyfuzorem, tylny spoiler dachowy - tzw. lotka)
:lol:

pompec - 13-02-2011, 21:20

a'propos, czy VR4 wychodził seryjnie z takim wykończeniem wnętrza (beżowa skóra + drewniana kierownica)?
RoveR - 13-02-2011, 22:00

Drewniana kiera to na pewno nie sport bo się ślizga w rękach (porażka) fakt opis auta jest mało ciekawy, jestem zaskoczony, ponieważ do tej pory wszystkie VR4 po przekładce należały do forumowiczów i o autach było wszystko wiadomo a tu taki dziwny opis.
Anonymous - 13-02-2011, 22:07

pompec napisał/a:
a'propos, czy VR4 wychodził seryjnie z takim wykończeniem wnętrza (beżowa skóra + drewniana kierownica)?

Tak, to type S jak dobrze pamiętam. Jeszcze ma szyberdach.

Ochlik - 13-02-2011, 22:08

A tak na serio , napiszcie Panowie , czy warto umawiać się z gościem na oględziny ?

I nie pytałem o kierownicę , zawsze można wymienić na "właściwą" .

Z tą historią na Wyspach rozumiem że geometria w pierwszej kolejności ?

Anonymous - 13-02-2011, 22:34

Pamiętaj, że geometrii w "normalnym" serwisie nie zrobisz. ;) Legnuma VR4 w komputerach nie znajdziesz. :P
Ochlik - 13-02-2011, 22:44

Same dobre wiadomości :)
Anonymous - 13-02-2011, 22:51

Myślę, że zanim kupisz VR4 warto dowiedzieć się jakie problemy spotkasz podczas użytkowania takiego samochodu. Druga sprawa:
roch_27 napisał/a:
I tu można przytoczyć słowa Bartka : jeżeli nie stać Cię na utrzymanie dwóch VR-4 - to nie kupuj żadnego. :twisted:

robertdg - 13-02-2011, 22:53

Nawet w ASO za wiele nie zrobi z VR-4, ale jeżeli chodzi o zawieszke, to chyba parametry trzyma tkie same jak typowe EA :?
Anonymous - 13-02-2011, 22:59

Kurde faktycznie, mea culpa, miałem w głowie teinowskie zawieszenie. :P
robertdg - 13-02-2011, 23:07

Ale w galancie szoki i springi nie maja wpływu na kąty, wprzedzenia, pochylenia oraz inne parametry geometrii :-)
Ochlik - 13-02-2011, 23:52

Cytat:
jeżeli nie stać Cię na utrzymanie dwóch VR-4 - to nie kupuj żadnego


Nie skromnie , ale dam radę .

Trochę dziwię się czemu posiadacze VR-4 są tak skąpi w informacjach - pomocy , skoro im więcej tym lepiej !

Stan mojego konta raczej nie jest tragiczny , ale nie o to pytałem , Panowie proszę Was o ocenę auta ze zdjęć zamieszczonych , lub też jeśli posiadacię wiedzę , proszę o wspólne odwiedziny u tego sprzedawcy. .
Tak wiem , Legnum dużo pali , oczywiście koszt paliwa po mojej stronie.
Także pomagierom z ościennych województw , z góry dziękuję :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group