To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Wysokość tylnego zawieszenia

Juiceman - 05-01-2009, 22:46

Ale zmienia się wysokość od opony do błotnika chyba :)
Anonymous - 05-01-2009, 23:46

Juiceman napisał/a:
zmienia się wysokość od opony do błotnika chyba

prawda moze sie zmienic

przy rozmiarze np 195
na profilu 50 wysokosc opony wynosi 97,5mm
na profilu 60 wysokosc opony wynosi 117mm
na profilu 65 wysokosc opony wynosi 126,75mm
na profilu 70 wysokosc opony wynosi 136,5mm

roznica robi sie widoczna w wypelnieniu nadkola
-jeszcze dokladajac ze np ktos sciaga miare z nowych opon a ktos ze 'slikow' moze zrobic sie dodatkowo z 7mm roznicy a to juz troche widac

Anonymous - 06-01-2009, 22:49

wawer82 napisał/a:
Kurcze to mój stoi najniżej. Mam 34cm po dwóch stronach na kołach 195/60/15 :(

Ja też mam 34 mm

Zhan - 13-01-2009, 22:02

chyba zdecyduje sie na wymiane sprezyn z tylu, czy mozecie cos dobrego powiedziec o produktach tej firmy?
http://www.allegro.pl/ite..._galant_vi.html

pozdrawiam

Anonymous - 13-01-2009, 22:37

Ale kolego ty masz silnik 2,5 l a to jest do 2,ol
Zhan - 13-01-2009, 22:49

bardziej chodzilo mi o ocene marki, aukcja tylko przykladowa jest... a swoja droga to chyba i tak bez roznicy bo nie slyszalem zeby 2.0 od 2.5 roznily sie zawieszeniem
roch_27 - 14-01-2009, 09:01

Zhan napisał/a:
a swoja droga to chyba i tak bez roznicy bo nie slyszalem zeby 2.0 od 2.5 roznily sie zawieszeniem
dokładnie jest tak jak myślisz - nie ma żadnej różnicy ;)

ps. Nie mylić z obniżonym zawieszeniem w postaci sprężyn w niektórych galach SE :P

pozdro

costa brawa - 08-02-2009, 12:29

Jest ktos jeszcze chetny na sprzedaż swoich sprezyn Eibacha ? chetnie kupie :)
Pytam bo kilka osob pisalo ze do serii by wrocilo a ja potrzebuje wrecz odwrotnie

pompec - 16-02-2009, 22:21

ja kupiłem sprężyny eibacha -3cm (chyba takie, na jakich Gal wyjeżdżał z fabryki) bo miałem jakieś czerwone sztywne... po zmianie zaobserwowałem, że przód poszedł do góry dość wyrażnie a tył jest podobnie jak był... co za tym idzie przód mam lekko wyżej niż tył... co mnie trochę dziwi bo teoretycznie powinno być odwrotnie... teraz tak, dwie sprężyny są jakby cieńsze w obwodzie i bardziej miękkie, a dwie grubsze i sztywniejsze... na logikę rzecz biorąc bardziej miękkie powinny iść na tył a sztywniejsze na przód... dobrze kombinuję??? dodam, że tak właśnie zostały założone... P.S. mam do sprzedania te zdjęte czerwone sprężyny... dużo nie wezmę...
costa brawa - 19-03-2009, 21:38

Koledzy mam takie szybkie pytanie.
Czy do Galanta V6 pasuja sprzezyny od 2.0/2.0td??
Mam do kupienia Eibachy .. tylko wg. katalogu IC do 2.4 i 2.5 sa e 6028 a do 2.0/2.0td sa e 6026 ( wiem ze przedewszystkim chodzi o wytrzymalosc- ta podawana w kg bo sa rozne minimalnie.)
czy roznia sie osadzeniem (srednica mocowania) ??
czy spasuja czy nie ??
Bardzo bylbym wdzieczny jesli ktos by mi potwierdzil :)
oto jakie zalaczniki mi wyslal sprzedajacy do tych sprezyn

EDIT
Juz wszystko wiem .. znalazlem informacje tutaj : http://www.tecnauto.com/i...hprecos2005.pdf

bieniak - 22-11-2009, 20:34

witam wszystkich mam pytanie odnośnie spręzyn do galanta. jako że mam 97 rok sedana z gazem tył siedzi mi strasznie. czas na wymianę sprężyn i jak to się ma do tych z passata b4??? czy to podejdzie czy duzo przeróbek itp
Kopruch - 08-03-2015, 20:37

Witam.

Chciałbym podnieść swojego gala całego. Przerobiłem juz tematy gum usztywniających sprężyny, zmiane sprężyn na twardsze itp. Żadna z tych opcji mnie nie przekonuje szczególnie że wszystko jest w dobrym stanie. Wpadłem wiec na pomysł wytoczenia podkładek między amortyzator a kielich. Nie trzeba będzie rozkręcać amortyzatora itp. Jedynym problemem będzie przedłużenie śrub z amortyzatora bo nie sięgną do kielicha po dodaniu podkładek. Myślę że z tym sobie poradzę. Mam pytanie do Was czy są jakieś przeciwskazania do takiej modyfikacji ? I czy się ktoś orientuje czy jak dam podkładę np. 2cm to samochód stanie o 2cm wyżej czy trochę mniej. Co ze zbieżnościami ?

komarsnk - 08-03-2015, 22:10

Kopruch, jeśli zrobisz tak jak piszesz to KPK pójdzie trochę w pozytyw. Zbieżność zostanie bez zmian. Tylko, że nie wiem jak chcesz przedłużyć szpilki bez ich wyjmowania :) Czyli i tak rozkręcania całej kolumny.
A poza tym to jak zmieniałem sprężyny w kombi na nowe to stał tak http://imageshack.us/down...30408184441.jpg
To za nisko? :)

robertdg - 08-03-2015, 22:15

komarsnk napisał/a:
Kopruch, jeśli zrobisz tak jak piszesz to KPK pójdzie trochę w pozytyw. Zbieżność zostanie bez zmian.
Skoro kpk się zmieni to i zbieznośc się zmieni, pomyśl, podnosisz bude względem zawieszenia, czyli zmieniasz zakres pracy drązków, wszystko sie zmieni
Kopruch - 08-03-2015, 22:28

No wygląda dobrze :) . Tyle że u mnie w kole jest 59L zbiornik LPG a samochód będzie woził sprzęt serwisowy którego nie jest mało nieraz po nieutwardzonych drogach budowy. A jeśli chodzi o przód to ryje nosem przynajmniej raz dziennie. Śląskie drogi i podwórka familoków to dramat. Szukałem już napisów na sprężynach ale to raczej nie modyfikowane zawieszenie. Liczę się jednak z tym że może zajść potrzeba wymiany sprężyn niezależnie od zastosowania podkładek. Szkoda że nie ma utwardzanych sprężyn nieobniżających. Ogólnie poza walorami użytkowymi to podoba mi się jak stoi dużo wyżej. Jak go dźwigałem na lewarku to nie mogłem oka nacieszyć :) . Trochę w stronę Srałdi Allroad.

ps. Sorry ale co to KPK ? ... Szpilki przedłużę albo mufkami, albo jeśli dystans będzie w kształcie ][ to amor oryginalnymi szpilkami do dystansu a dystans będzie miał swoje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group