Carisma - Techniczne - gasnie na zimnym nie trzyma obtotow
scaniol - 09-12-2009, 19:05
aren 195612 , dostałem wiadomosc , ale nie mogłem jej otworzyc , napisz jeszcze raz tutaj lub wyśij .
mar01cin - 10-12-2009, 08:28
Jeśli to silniczek krokowy to kupisz go z całą przepustnicą za około 300złociszy używka oczywiscie z allegro tez mialem taki problem załozylem i jest ok
scaniol - 10-12-2009, 23:01
U mnie krokowiec jest sprawny ( sprawdzone )
marcin84k - 12-12-2009, 08:03
sterownik silnika !!!! !!!! do oddania dobremu elektrykowi , pozdr
Anonymous - 30-12-2009, 23:51
Wiem że zdublowałem temat nie zabijajcie mnie za to
Wiec dzisiaj podmieniłem kompletną przepustnice i niestety nic nie pomogło, zauważyłem że w moim krokowcu brakuje sprężynki i pęknięty jest TPS za stykami. Rozumiem że TPS działa na zasadzie potencjometru, i jeśli dostała się tam wilgoć to może świrować tak?? Aha na rozgrzanym silniku przez przypadek pukłem w przepływkę i Carisma prawie zgasła sprawdzałem połączenia, i wszystko ok, ale jak tylko się puknie to autko przygasa?? Skompletowałem jedną przepustnice, i nic to nie dało nadal brak ssania.....
Ma ktoś jakiś pomysł bo tracę cierpliwość aha gdzie jest czujnik temperatury??
ps. odłączyłem też krokowca i żadnych złych reakcji, silnik nawet nie zafalował
Saqu - 31-12-2009, 00:19
Chudy23 napisał/a: | gdzie jest czujnik temperatury?? |
ale czego temperatury? płynu chłodniczego, otoczenia? czy co?
Anonymous - 31-12-2009, 10:06
no chodziło mi oczywiście o temperaturę silnika
Krogoth - 31-12-2009, 16:37
Chudy23 napisał/a: | Aha na rozgrzanym silniku przez przypadek pukłem w przepływkę i Carisma prawie zgasła sprawdzałem połączenia, i wszystko ok, ale jak tylko się puknie to autko przygasa?? |
W przepływce masz taki dzyndel, coś jak opornik podwieszony między dwoma pręcikami. Mógł Ci się odczepić od jednego pręcika i jak pukniesz, traci połączenie i świruje... Wogóle to jeżeli się odczepił to może przekłamywac odczyty i silnik będzie falował, dławił sie etc
Anonymous - 04-01-2010, 21:53
Zakupiłem dzisiaj odpowiednie ECU MD 347228 , zobaczymy czy to pomoże mam nadzieje ze tak
[ Dodano: 06-01-2010, 22:32 ]
Dzisiaj dostarczono mi ECU do mojej Carismy, i teraz mam pytanie co muszę rozebrać (odkręcić) aby dostać się do śrubek ECU i jaki typ śrubki tam jest (TORX? czy inny).
Proszę o szybka pomoc gdyż mam tylko kilka dni aby sprawdzi i w razie czego oddać.
[ Dodano: 09-01-2010, 13:45 ]
Dziś w skrajnie ekstremalnych warunkach udało mi się wymienić ECU w mojej Carismie, po 4 dniach postoju pierwsza próba odpalenia, carisma wskoczyła od razu na 2 tys. obrotów zostawiłem ja odpalona żeby komputer się troszku poduczył obrotów, w miarę nagrzewania się silnika obroty malały . Mam nadzieje że moje problemy z ssaniem się skończyły zobaczymy za parę dni jak ją troszku pożytkuje, i komputer całkowicie nauczy się obrotów. Marcin84k dziękuje ci Bardzo za pomoc dzięki tobie nie straciłem fortuny na szukanie co jest przyczyną braku ssania dziękuje.
Anonymous - 18-05-2010, 13:25
no też pamiętam jak miałem problem ze ssaniem, którego nie było. Dopóki się nie zagrzał to trzeba było trzymać gaz cały czas by nie zgasł i hamować lewą nogą. od kiedy elektronik wymienił mi rezystory w ECU problem minął jak ręką odjął. A ile było zabawy z wymianami przepustnic i ich czyszczeniem, krokowym, czujnikami temp. etc. Ach dobrze tylko już wspominać tę udrękę
marcin84k - 22-05-2010, 10:19
hehe fajnie ze moglem pomóc , koledze kamkow też,, nawet eelktryka poleciłęm,, pozdrawiam !!!
Sylwan - 02-06-2010, 00:03
To ja mam troche inny problem... Niestety w ogole mi nie odpala, Bylem u jednego elektryka ktory posprawdzal wszystkie wiazki i powiedzial, ze to wina komputera. Robia sie podobno chyba "zimne luty" jak on to okreslil... Powiedzial tez ze wymiana komputera nie pomoze poniewaz wtedy trzeba bylo by wymienic centralke immobilajzera i kluczyki... A jakby udalo mi sie znalezc komputer o takich samych oznaczeniach to czy by to pomoglo i czy nie scielo by sie z immobilajzerem???
Anonymous - 02-06-2010, 22:15
ja wymieniałem u siebie komputer o tych samych numerach co mój uszkodzony, i nic nie trzeba wymieniać innego. Immobilajzer ma swoja centralkę, może zmień elektryka?....
Moomin - 02-06-2010, 22:22
Chudy23 napisał/a: | ja wymieniałem u siebie komputer o tych samych numerach co mój uszkodzony, i nic nie trzeba wymieniać innego. Immobilajzer ma swoja centralkę, może zmień elektryka?.... |
Który komputer wymieniałeś? Ten z wnętrza auta czy z pod maski? Bo z tego co mi wiadomo to właśnie elektryk miał rację. Popatrz na Allegro, nie na darmo handlarze sprzedają całe zestawy - ECU, immo i kluczyk. Jak mi wyjaśniał człowiek z MMC, immobiliser przesyła przy pierwszym uruchomieniu pojazdu kod do ECU, który ten sobie zapamiętuje i podstawienie później innego ECU z innym kodem skutkuje konfliktem.
Anonymous - 02-06-2010, 22:31
z wnętrza pojazdu przy pasażerze
|
|
|