To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - gasnie na zimnym nie trzyma obtotow

scaniol - 09-12-2009, 19:05

aren 195612 , dostałem wiadomosc , ale nie mogłem jej otworzyc , napisz jeszcze raz tutaj lub wyśij .
mar01cin - 10-12-2009, 08:28

Jeśli to silniczek krokowy to kupisz go z całą przepustnicą za około 300złociszy używka oczywiscie z allegro tez mialem taki problem załozylem i jest ok
scaniol - 10-12-2009, 23:01

U mnie krokowiec jest sprawny ( sprawdzone )
marcin84k - 12-12-2009, 08:03

sterownik silnika !!!! !!!! do oddania dobremu elektrykowi , pozdr
Anonymous - 30-12-2009, 23:51

Wiem że zdublowałem temat nie zabijajcie mnie za to :?

Wiec dzisiaj podmieniłem kompletną przepustnice i niestety nic nie pomogło, zauważyłem że w moim krokowcu brakuje sprężynki i pęknięty jest TPS za stykami. Rozumiem że TPS działa na zasadzie potencjometru, i jeśli dostała się tam wilgoć to może świrować tak?? Aha na rozgrzanym silniku przez przypadek pukłem w przepływkę i Carisma prawie zgasła sprawdzałem połączenia, i wszystko ok, ale jak tylko się puknie to autko przygasa?? Skompletowałem jedną przepustnice, i nic to nie dało nadal brak ssania..... :cry:

Ma ktoś jakiś pomysł bo tracę cierpliwość aha gdzie jest czujnik temperatury??

ps. odłączyłem też krokowca i żadnych złych reakcji, silnik nawet nie zafalował

Saqu - 31-12-2009, 00:19

Chudy23 napisał/a:
gdzie jest czujnik temperatury??

ale czego temperatury? płynu chłodniczego, otoczenia? czy co? :D

Anonymous - 31-12-2009, 10:06

no chodziło mi oczywiście o temperaturę silnika
Krogoth - 31-12-2009, 16:37

Chudy23 napisał/a:
Aha na rozgrzanym silniku przez przypadek pukłem w przepływkę i Carisma prawie zgasła sprawdzałem połączenia, i wszystko ok, ale jak tylko się puknie to autko przygasa??


W przepływce masz taki dzyndel, coś jak opornik podwieszony między dwoma pręcikami. Mógł Ci się odczepić od jednego pręcika i jak pukniesz, traci połączenie i świruje... Wogóle to jeżeli się odczepił to może przekłamywac odczyty i silnik będzie falował, dławił sie etc :P

Anonymous - 04-01-2010, 21:53

Zakupiłem dzisiaj odpowiednie ECU MD 347228 , zobaczymy czy to pomoże mam nadzieje ze tak :?

[ Dodano: 06-01-2010, 22:32 ]
Dzisiaj dostarczono mi ECU do mojej Carismy, i teraz mam pytanie co muszę rozebrać (odkręcić) aby dostać się do śrubek ECU i jaki typ śrubki tam jest (TORX? czy inny).

Proszę o szybka pomoc gdyż mam tylko kilka dni aby sprawdzi i w razie czego oddać. :?

[ Dodano: 09-01-2010, 13:45 ]
Dziś w skrajnie ekstremalnych warunkach :twisted: udało mi się wymienić ECU w mojej Carismie, po 4 dniach postoju pierwsza próba odpalenia, carisma wskoczyła od razu na 2 tys. obrotów zostawiłem ja odpalona żeby komputer się troszku poduczył obrotów, w miarę nagrzewania się silnika obroty malały :) . Mam nadzieje że moje problemy z ssaniem się skończyły zobaczymy za parę dni jak ją troszku pożytkuje, i komputer całkowicie nauczy się obrotów. Marcin84k dziękuje ci Bardzo za pomoc dzięki tobie nie straciłem fortuny na szukanie co jest przyczyną braku ssania :mrgreen: dziękuje.

Anonymous - 18-05-2010, 13:25

no też pamiętam jak miałem problem ze ssaniem, którego nie było. Dopóki się nie zagrzał to trzeba było trzymać gaz cały czas by nie zgasł i hamować lewą nogą. od kiedy elektronik wymienił mi rezystory w ECU problem minął jak ręką odjął. A ile było zabawy z wymianami przepustnic i ich czyszczeniem, krokowym, czujnikami temp. etc. Ach dobrze tylko już wspominać tę udrękę
marcin84k - 22-05-2010, 10:19

hehe fajnie ze moglem pomóc , koledze kamkow też,, nawet eelktryka poleciłęm,, pozdrawiam !!!
Sylwan - 02-06-2010, 00:03

To ja mam troche inny problem... Niestety w ogole mi nie odpala, Bylem u jednego elektryka ktory posprawdzal wszystkie wiazki i powiedzial, ze to wina komputera. Robia sie podobno chyba "zimne luty" jak on to okreslil... Powiedzial tez ze wymiana komputera nie pomoze poniewaz wtedy trzeba bylo by wymienic centralke immobilajzera i kluczyki... A jakby udalo mi sie znalezc komputer o takich samych oznaczeniach to czy by to pomoglo i czy nie scielo by sie z immobilajzerem???
Anonymous - 02-06-2010, 22:15

ja wymieniałem u siebie komputer o tych samych numerach co mój uszkodzony, i nic nie trzeba wymieniać innego. Immobilajzer ma swoja centralkę, może zmień elektryka?.... :?
Moomin - 02-06-2010, 22:22

Chudy23 napisał/a:
ja wymieniałem u siebie komputer o tych samych numerach co mój uszkodzony, i nic nie trzeba wymieniać innego. Immobilajzer ma swoja centralkę, może zmień elektryka?.... :?

Który komputer wymieniałeś? Ten z wnętrza auta czy z pod maski? Bo z tego co mi wiadomo to właśnie elektryk miał rację. Popatrz na Allegro, nie na darmo handlarze sprzedają całe zestawy - ECU, immo i kluczyk. Jak mi wyjaśniał człowiek z MMC, immobiliser przesyła przy pierwszym uruchomieniu pojazdu kod do ECU, który ten sobie zapamiętuje i podstawienie później innego ECU z innym kodem skutkuje konfliktem.

Anonymous - 02-06-2010, 22:31

z wnętrza pojazdu przy pasażerze


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group