Off Topic - co za profanacja...
sruba - 23-01-2009, 14:18
londolut napisał/a: | Pewnie na CPNie byś zauważył |
o tym napisałem wyżej
2 litrowa turbobenzyna i 7 litrów/100 km
chyba na luzie i ciągle z górki
cns80 - 23-01-2009, 19:17
Sruba napisał/a: | 2 litrowa turbobenzyna i 7 litrów/100 km | Nawet w zwykłej ciężko uzyskać taki wynik przy masie powiedzmy 1300-1500 kg, a co dopiero w turbo
Anonymous - 23-01-2009, 20:37
Sruba napisał/a: | hmm...:
911 2007 rok - 3.8 benz. - 355 KM
A8 2007 rok - 4.0 TDi - 330 KM
widzisz jakas wielka roznice ? bo ja nie... |
Porsche carrera s (3.8) ma silnik wolnossacy i 385km a zwykla carrera (3.6) 345km. Natomiast carrera turbo (3.6) ma 480km a gt 2 530km. Widzisz roznice? Do tego mowimy o klasie aut sportowych gdzie licza sie osiagi a nie spalanie!
http://www.porsche.pl/index.php?id=10
Przeczytaj jeszcze raz moj post a zrozumiesz do czego sie odnioslem.
sruba - 23-01-2009, 21:14
dylson napisał/a: | Przeczytaj jeszcze raz moj post a zrozumiesz do czego sie odnioslem. |
jop mój błąd. nie zauważyłem do czego się odnosiłeś. a w zasadzie pomyślałem o BMW Morfiego, zamiast o tym potworze V12
dylson napisał/a: | Widzisz roznice? Do tego mowimy o klasie aut sportowych gdzie licza sie osiagi a nie spalanie! |
nie. tu się zgodzić nie mogę. mówimy o silnikach diesla i benzynowych, a nie o samochodach sportowych. więc prócz osiągów liczą się także inne czynniki, m.in. spalanie.
poza tym faktycznie porównanie, które przedstawiłem jest nieadekwatne. mój silnik pochodzi z tatusiowego A8, twój ze sportowego klasyka. nie można więc w tym wypadku porównywać jednostek napędowych tych samochodów, bo są nastawione na inną charakterystykę pracy.
[ Dodano: 23-01-2009, 21:45 ]
o mam... Seat Leon !
benzyna 2.0 TSi -
moc: 200 KM/5100,
moment: 280/1800-5000,
V-max: 229 km/h
przyspieszenie 0-100: 7,3 s
spalanie (mieszane): 7,9 (CO2 190 g/km)
diesel 2.0 TDi -
moc: 170 KM/4200
moment: 350/1800
V-max: 214 km/h
przyspieszenie 0-100: 8,2 s
spalanie (mieszane): 6,0 (CO2 161 g/km)
1. buda samochodu ta sama
2. z zapędami sportowymi
3. dane fabryczne
porównywalne ?
w/g mnie jak najbardziej.
diesel ekonomiczniejszy i bardziej ekologiczny.
Krzyzak - 23-01-2009, 22:43
Tomku - CO2 to nie wszystko, czlowiek tez go wydziela
w przeciwienstwie do innych gazow jak HC czy CO
sruba - 23-01-2009, 22:54
Krzyzak napisał/a: | Tomku - CO2 to nie wszystko |
ja wiem, że w spalinach znajduje się nie tylko dwutlenek węgla.
ale nie jestem w stanie porównać wydzielania żadnych innych gazów, bo producent podaje wartości tylko tych
Krzyzak napisał/a: | HC czy CO |
CO, to wiem, że to tlenek węgla, ale HC kojarzy mi się tylko z Hard Core
hehe, pomyślałem i wiem węglowodór
Anonymous - 23-01-2009, 23:51
Sruba napisał/a: |
nieeeee... nie widze potrzeby. od kilku dni brykam juz sluzbowa Yariska, a Golf wlasnie przechodzi pierwsze zabiegi zwiekszajace moc (chip). na wiosne (po wymianie turbiny i kilku innych drobnych zabiegach) powinien miec juz cos kolo 200 KM |
masz afn czy 1z? z 1z nie ma szans
a afn hmm tez bedzie ciezko
Cytat: | chyba nie ma co porównywac wolkswagenowskiego 1.9Tdi z chipem do mitsubishi 2.9VR6 |
no nie no taki brak znajomosci marki;p
mitsu nie mialo slnikow vr6 (niby v6)
w 3000gt byly 3.0 v6 n/a albo twinturbo
[ Dodano: 23-01-2009, 23:55 ]
misiek-misiek napisał/a: | Prawdą jest jednak, że 80% "nowoczesnych i super oszczędnych" diesli typu tdi, tdci, cdti, crdi i inne tego typu nowe pojazdy po prostu kopcą na czarno przy przyspieszaniu i to tęgo |
dobrze ze napisales 80% ;]
migro - 24-01-2009, 01:45
rosomak1983 napisał/a: | czyałem kiedys artykulł jakis ,,śmiercionosny diesel'' czy cos podobnego i pisali ze spaliny dielsa sa bardzo rakotwórcze.... |
Tu w punkcie 3.2.1.1 do 3.2.1.3 i 3.2.2.6 jest cos o tym
Anonymous - 24-01-2009, 14:24
Sruba napisał/a: | nie. tu się zgodzić nie mogę. mówimy o silnikach diesla i benzynowych, a nie o samochodach sportowych. więc prócz osiągów liczą się także inne czynniki, m.in. spalanie. |
Zobacz czego dotyczy temat. Silnik diesla w 3000gt wiec jak by nie bylo auto sportowe. I to wlasnie na ten temat jest dyskusja. A w takich autach diesel sie nie sprawdza.
Sruba napisał/a: | benzyna 2.0 TSi -
moc: 200 KM/5100,
moment: 280/1800-5000,
V-max: 229 km/h
przyspieszenie 0-100: 7,3 s
spalanie (mieszane): 7,9 (CO2 190 g/km)
diesel 2.0 TDi -
moc: 170 KM/4200
moment: 350/1800
V-max: 214 km/h
przyspieszenie 0-100: 8,2 s
spalanie (mieszane): 6,0 (CO2 161 g/km) |
Przyspieszenie o 1s lepsze. Jesli ktos sie interesuje wyscigami, tuningiem etc wie jaka to jest przepasc.
Sruba napisał/a: | nie można więc w tym wypadku porównywać jednostek napędowych tych samochodów, bo są nastawione na inną charakterystykę pracy. |
To porownaj do silnikow porsche silnik diesla z linku ktory podal kolega migro. 6 litrow v12 a szalu nie robi. A ma byc montowany w sportowym audi wiec mozna chyba to porownac z silnikami porsche.
Anonymous - 24-01-2009, 14:53
dylson napisał/a: | Silnik diesla w 3000gt wiec jak by nie bylo auto sportowe. |
tylko waga nie sportowa
sruba - 24-01-2009, 18:28
dylson, masz racje.
diesle są do kitu, są nierozwojowe i nigdy nie osiągną poziomu technicznego benzyny.
z mojej strony koniec dyskusji, bo ta jak zwykle do niczego nie prowadzi.
Anonymous - 24-01-2009, 19:27
Sruba napisał/a: | diesle są do kitu, są nierozwojowe i nigdy nie osiągną poziomu technicznego benzyny. |
Nie sa do kitu tylko trzeba zrozumiec, ze wszystko ma swoje miejsce. Tam gdzie licza sie osiagi montowane sa benzyny albo tb. Diesel ma zapewne inne zalety i posiadacze tych aut je doceniaja jednak nie mozna byc slepo w nie zapatrzonym i strzelac focha bo ktos uwaza ze diesel nie jest najwspanialszy na swiecie. To ze kopca jest faktem i nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze diesle nie kopca. Jedne mniej drugie bardziej ale jednak.
Anonymous - 24-01-2009, 19:29
no i trzeba przyznac ze benzyna jest chyba mniej awaryjna od nowych diesli
sruba - 24-01-2009, 20:57
dylson napisał/a: | Nie sa do kitu tylko trzeba zrozumiec, ze wszystko ma swoje miejsce. |
ależ ja to doskonale rozumiem.
dylson napisał/a: | Tam gdzie licza sie osiagi montowane sa benzyny albo tb |
hm, ostatnio też diesle
dylson napisał/a: | Diesel ma zapewne inne zalety i posiadacze tych aut je doceniaja jednak nie mozna byc slepo w nie zapatrzonym i strzelac focha bo ktos uwaza ze diesel nie jest najwspanialszy na swiecie. |
i ja tak wcale nie uważam. mam dwa samochody - 2.5 V6, którym jeżdżę z miłości i TDi użytkowane z rozsądku. i focha nie strzelam, tylko nasza dyskusja, jak już napisałem do niczego nie prowadzi, bo Ty upierasz się przy elementach wyczynowych, a mnie chodziło tylko i wyłącznie o porównanie obydwu jednostek, odnosząc się do tego, że technologicznie diesle doganiają benzyny. a w zasadzie to je przegoniły...
dylson napisał/a: | To ze kopca jest faktem i nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze diesle nie kopca. Jedne mniej drugie bardziej ale jednak. |
mój nie kopci
ani benzynowy, ani diesla.
howgh
pawliku - 24-01-2009, 21:45
Sruba napisał/a: | mój nie kopci | to że twój nie kopci to nieznaczy ze inne też nie kopcą. a propo wczoraj jechałem za golfem mkIII i czułem się jakbym wpadł do jakieś czarnej dziury tak ciemno za nim było a śmierdziało że ohoho
|
|
|