To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Off Topic - co za profanacja...

sruba - 23-01-2009, 14:18

londolut napisał/a:
Pewnie na CPNie byś zauważył


o tym napisałem wyżej :wink:
2 litrowa turbobenzyna i 7 litrów/100 km :lol:
chyba na luzie i ciągle z górki :wink:

cns80 - 23-01-2009, 19:17

Sruba napisał/a:
2 litrowa turbobenzyna i 7 litrów/100 km
Nawet w zwykłej ciężko uzyskać taki wynik przy masie powiedzmy 1300-1500 kg, a co dopiero w turbo :mrgreen:
Anonymous - 23-01-2009, 20:37

Sruba napisał/a:
hmm...:
911 2007 rok - 3.8 benz. - 355 KM
A8 2007 rok - 4.0 TDi - 330 KM
widzisz jakas wielka roznice ? bo ja nie...

Porsche carrera s (3.8) ma silnik wolnossacy i 385km a zwykla carrera (3.6) 345km. Natomiast carrera turbo (3.6) ma 480km a gt 2 530km. Widzisz roznice? Do tego mowimy o klasie aut sportowych gdzie licza sie osiagi a nie spalanie!
http://www.porsche.pl/index.php?id=10
Sruba napisał/a:
??
2.0

Przeczytaj jeszcze raz moj post a zrozumiesz do czego sie odnioslem.

sruba - 23-01-2009, 21:14

dylson napisał/a:
Przeczytaj jeszcze raz moj post a zrozumiesz do czego sie odnioslem.


jop :oops: mój błąd. nie zauważyłem do czego się odnosiłeś. a w zasadzie pomyślałem o BMW Morfiego, zamiast o tym potworze V12 8)

dylson napisał/a:
Widzisz roznice? Do tego mowimy o klasie aut sportowych gdzie licza sie osiagi a nie spalanie!


nie. tu się zgodzić nie mogę. mówimy o silnikach diesla i benzynowych, a nie o samochodach sportowych. więc prócz osiągów liczą się także inne czynniki, m.in. spalanie.
poza tym faktycznie porównanie, które przedstawiłem jest nieadekwatne. mój silnik pochodzi z tatusiowego A8, twój ze sportowego klasyka. nie można więc w tym wypadku porównywać jednostek napędowych tych samochodów, bo są nastawione na inną charakterystykę pracy.

[ Dodano: 23-01-2009, 21:45 ]
o mam... Seat Leon !
benzyna 2.0 TSi -
moc: 200 KM/5100,
moment: 280/1800-5000,
V-max: 229 km/h
przyspieszenie 0-100: 7,3 s
spalanie (mieszane): 7,9 (CO2 190 g/km)

diesel 2.0 TDi -
moc: 170 KM/4200
moment: 350/1800
V-max: 214 km/h
przyspieszenie 0-100: 8,2 s
spalanie (mieszane): 6,0 (CO2 161 g/km)

1. buda samochodu ta sama
2. z zapędami sportowymi
3. dane fabryczne

porównywalne ?
w/g mnie jak najbardziej.
diesel ekonomiczniejszy i bardziej ekologiczny.

Krzyzak - 23-01-2009, 22:43

Tomku - CO2 to nie wszystko, czlowiek tez go wydziela
w przeciwienstwie do innych gazow jak HC czy CO

sruba - 23-01-2009, 22:54

Krzyzak napisał/a:
Tomku - CO2 to nie wszystko


ja wiem, że w spalinach znajduje się nie tylko dwutlenek węgla.
ale nie jestem w stanie porównać wydzielania żadnych innych gazów, bo producent podaje wartości tylko tych :wink:

Krzyzak napisał/a:
HC czy CO


CO, to wiem, że to tlenek węgla, ale HC kojarzy mi się tylko z Hard Core :oops: :lol:
hehe, pomyślałem i wiem :lol: węglowodór :!:

Anonymous - 23-01-2009, 23:51

Sruba napisał/a:

nieeeee... nie widze potrzeby. od kilku dni brykam juz sluzbowa Yariska, a Golf wlasnie przechodzi pierwsze zabiegi zwiekszajace moc (chip). na wiosne (po wymianie turbiny i kilku innych drobnych zabiegach) powinien miec juz cos kolo 200 KM :D


masz afn czy 1z? z 1z nie ma szans

a afn hmm tez bedzie ciezko

Cytat:
chyba nie ma co porównywac wolkswagenowskiego 1.9Tdi z chipem do mitsubishi 2.9VR6 :lol: :lol: :lol:


no nie no taki brak znajomosci marki;p
mitsu nie mialo slnikow vr6 (niby v6)

w 3000gt byly 3.0 v6 n/a albo twinturbo

[ Dodano: 23-01-2009, 23:55 ]
misiek-misiek napisał/a:
Prawdą jest jednak, że 80% "nowoczesnych i super oszczędnych" diesli typu tdi, tdci, cdti, crdi i inne tego typu nowe pojazdy po prostu kopcą na czarno przy przyspieszaniu i to tęgo :D


dobrze ze napisales 80% ;]

migro - 24-01-2009, 01:45

rosomak1983 napisał/a:
czyałem kiedys artykulł jakis ,,śmiercionosny diesel'' czy cos podobnego i pisali ze spaliny dielsa sa bardzo rakotwórcze....

Tu w punkcie 3.2.1.1 do 3.2.1.3 i 3.2.2.6 jest cos o tym

Anonymous - 24-01-2009, 14:24

Sruba napisał/a:
nie. tu się zgodzić nie mogę. mówimy o silnikach diesla i benzynowych, a nie o samochodach sportowych. więc prócz osiągów liczą się także inne czynniki, m.in. spalanie.

Zobacz czego dotyczy temat. Silnik diesla w 3000gt wiec jak by nie bylo auto sportowe. I to wlasnie na ten temat jest dyskusja. A w takich autach diesel sie nie sprawdza.
Sruba napisał/a:
benzyna 2.0 TSi -
moc: 200 KM/5100,
moment: 280/1800-5000,
V-max: 229 km/h
przyspieszenie 0-100: 7,3 s
spalanie (mieszane): 7,9 (CO2 190 g/km)

diesel 2.0 TDi -
moc: 170 KM/4200
moment: 350/1800
V-max: 214 km/h
przyspieszenie 0-100: 8,2 s
spalanie (mieszane): 6,0 (CO2 161 g/km)

Przyspieszenie o 1s lepsze. Jesli ktos sie interesuje wyscigami, tuningiem etc wie jaka to jest przepasc.
Sruba napisał/a:
nie można więc w tym wypadku porównywać jednostek napędowych tych samochodów, bo są nastawione na inną charakterystykę pracy.

To porownaj do silnikow porsche silnik diesla z linku ktory podal kolega migro. 6 litrow v12 a szalu nie robi. A ma byc montowany w sportowym audi wiec mozna chyba to porownac z silnikami porsche.

Anonymous - 24-01-2009, 14:53

dylson napisał/a:
Silnik diesla w 3000gt wiec jak by nie bylo auto sportowe.


tylko waga nie sportowa 8)

sruba - 24-01-2009, 18:28

dylson, masz racje.
diesle są do kitu, są nierozwojowe i nigdy nie osiągną poziomu technicznego benzyny.
z mojej strony koniec dyskusji, bo ta jak zwykle do niczego nie prowadzi.

Anonymous - 24-01-2009, 19:27

Sruba napisał/a:
diesle są do kitu, są nierozwojowe i nigdy nie osiągną poziomu technicznego benzyny.

Nie sa do kitu tylko trzeba zrozumiec, ze wszystko ma swoje miejsce. Tam gdzie licza sie osiagi montowane sa benzyny albo tb. Diesel ma zapewne inne zalety i posiadacze tych aut je doceniaja jednak nie mozna byc slepo w nie zapatrzonym i strzelac focha bo ktos uwaza ze diesel nie jest najwspanialszy na swiecie. To ze kopca jest faktem i nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze diesle nie kopca. Jedne mniej drugie bardziej ale jednak.

Anonymous - 24-01-2009, 19:29

no i trzeba przyznac ze benzyna jest chyba mniej awaryjna od nowych diesli
sruba - 24-01-2009, 20:57

dylson napisał/a:
Nie sa do kitu tylko trzeba zrozumiec, ze wszystko ma swoje miejsce.


ależ ja to doskonale rozumiem.

dylson napisał/a:
Tam gdzie licza sie osiagi montowane sa benzyny albo tb


hm, ostatnio też diesle :P

dylson napisał/a:
Diesel ma zapewne inne zalety i posiadacze tych aut je doceniaja jednak nie mozna byc slepo w nie zapatrzonym i strzelac focha bo ktos uwaza ze diesel nie jest najwspanialszy na swiecie.


i ja tak wcale nie uważam. mam dwa samochody - 2.5 V6, którym jeżdżę z miłości i TDi użytkowane z rozsądku. i focha nie strzelam, tylko nasza dyskusja, jak już napisałem do niczego nie prowadzi, bo Ty upierasz się przy elementach wyczynowych, a mnie chodziło tylko i wyłącznie o porównanie obydwu jednostek, odnosząc się do tego, że technologicznie diesle doganiają benzyny. a w zasadzie to je przegoniły...

dylson napisał/a:
To ze kopca jest faktem i nie rozumiem ludzi ktorzy mowia ze diesle nie kopca. Jedne mniej drugie bardziej ale jednak.


mój nie kopci :twisted:
ani benzynowy, ani diesla.

howgh

pawliku - 24-01-2009, 21:45

Sruba napisał/a:
mój nie kopci
to że twój nie kopci to nieznaczy ze inne też nie kopcą. a propo wczoraj jechałem za golfem mkIII i czułem się jakbym wpadł do jakieś czarnej dziury tak ciemno za nim było a śmierdziało że ohoho


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group