To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC

Anonymous - 13-02-2009, 22:33

Na piston są całe, a na aukcjach zamkniętych(rozbitki-dawcy organ :mrgreen: ) niestety jeszcze ani razu nie widzialem...
leszczo - 16-02-2009, 13:08

przed sobota dostarczono mi dwie czapeczki do zbadania trzeba pomierzyć i się zastanowić która będzie lepsza do mocnego N/A wkrótce zdjęcia
Serek - 16-02-2009, 17:28

Skąd bierzecie tłoki do hybrydy 4G64/4G63?
NYSAN - 16-02-2009, 20:43

Serek napisał/a:
Skąd bierzecie tłoki do hybrydy 4G64/4G63?


Jeszcze nie wiemy skąd ale wiemy jakie, wybierzemy te najbardziej odpowiednie .

NYSAN - 23-02-2009, 19:37

Niestety z silnika kolegi Tomka nic nie wyszło ale "autory" namierzyły i kupiłem 2.4 sohc 16v od gala z 96 roku i od razu miałbym pytanko : Jakie sprężanie posiada ten skurczydrań ?
Wyczytałem że 9.6-9.7 , może ktoś to potwierdzić ?

Anonymous - 23-02-2009, 20:00

NO Nysan farta to Ty masz normalnie. :wink:
Wujek autoR szybko namierzył odpowiednią jednostkę a ponoć ich mało :mrgreen:

Oto i nasz ''chrupek'' :mrgreen:



Mam nadzeję, że nie stał na tyle długo coby pierścienie ''zespawało" :mrgreen:

Tak czy siak czeka go rozbióreczka, przejrzenie, przemierzenie i ...
Nysan normalnie będziesz chyba miał pierwszą taką hybrydę, oby moc z tego ''ulepa" wyszła słuszna :wink:

Anonymous - 23-02-2009, 23:44

ooops, sorki za posta pod postem
Edit(godz. 23.40 :mrgreen: ): Z informacji jakie zebrałem wynika, że silnik w tej konfiguracji(głowa 4g67 i dół 4g64 od Gala) powinien mieć stopień sprężania na poziomie 10.6 - 10.7 - sprawdzimy, oj bedzie się działo...

Hubeeert - 24-02-2009, 01:30

wujek coś Ci się pozającowało. To jest silnik z rozrządem obróconym o 180 stopni....
Bartek - 24-02-2009, 07:25

Hubeeert, trza spać, nie postować.... wszystko gra, do C5 jak znalazł ;) .....

Dlaczego głowa z 4g67, a nie z 4g63 do tego z 91 lub 92 roku z E39 N/A?

Anonymous - 24-02-2009, 08:02

Poproszę Leszcza o fotki, które obiecał. 4g67 ma większe kanały ssące i mniejszą komorę spalania. Zawory mają takie same.Jeżeli ktoś zna przepustowość obu głowic proszę o podzielenie sie wynikami.
leszczo - 26-02-2009, 05:27

tak glowa 1.8 zdecydowanie lepsza tzn wymaga duzo duzo duzo mniej obrabiania zeby cos tam z niej wydusic.Pewnie niektore osoby sie zastanawiaja dlaczego akurat 1.8 a nie 2.0 wiec pokaze na zdjeciu




zdjecie kiepsciutkie ale roznice widac aaa uszczelka jest od 1.8 glowica 2.0

Bartek - 26-02-2009, 08:55

Jakąś dziwną tą głowę od 2.0 masz....... wszystkie N/A (3 szt.), które ściągałem dotąd pasowały do uszczelki kolektorów idealnie.... to co pokazujesz wygląda na głowę 1.6.....
Anonymous - 26-02-2009, 11:21

Pan, który handluje tym stuff'em :mrgreen: powiedział, że jedna jest od 1.8 a druga od 2.0.
Po kształcie komory spalania faktycznie ta z większymi kanałami ssącymi ma mniejszą od tej z mniejszymi ssącymi. Uszczelka na zdjęciu jest od 1.8 przyłożona do tej(skoro pojawiły się wątpliwości)''rzekomej''2.0.
Motor 2.4 wylądował właśnie u Leszcza :mrgreen: Czapka choć nas to nie interesuje jest OK. O potrzebny zamach 7 bolt - pomórzcie chłopaki!!!

EDIT.Bartku przed chwilą porónywali mi chłopcy w IC obie uszczelki i wg nich faktycznie 1.8 ma większe kanały jak 2.0!!!

Bartek - 26-02-2009, 17:31

autoR napisał/a:
Pan, który handluje tym stuff'em :mrgreen: powiedział, że jedna jest od 1.8 a druga od 2.0.


A Panu nie chce się sprawdzić?? Na boku odlewu głowicy po stronie 4 gara jak byk jest odlana pojemność 16, 18 lub 20 ;)


autoR napisał/a:
EDIT.Bartku przed chwilą porónywali mi chłopcy w IC obie uszczelki i wg nich faktycznie 1.8 ma większe kanały jak 2.0!!!



to ciekawe dlaczego na 99% mają ten sam nr Mitsu (sprawdzę w Capsie ;) )

kochajj - 03-03-2009, 21:17

i jak tam postepy w budowaniu potwora???? Nysan dawaj wiecej fotek wydechu :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group