Nasze Miśki - COLT C53A - PRAWDZIWE GTI - 2.4 DOHC
Anonymous - 13-02-2009, 22:33
Na piston są całe, a na aukcjach zamkniętych(rozbitki-dawcy organ ) niestety jeszcze ani razu nie widzialem...
leszczo - 16-02-2009, 13:08
przed sobota dostarczono mi dwie czapeczki do zbadania trzeba pomierzyć i się zastanowić która będzie lepsza do mocnego N/A wkrótce zdjęcia
Serek - 16-02-2009, 17:28
Skąd bierzecie tłoki do hybrydy 4G64/4G63?
NYSAN - 16-02-2009, 20:43
Serek napisał/a: | Skąd bierzecie tłoki do hybrydy 4G64/4G63? |
Jeszcze nie wiemy skąd ale wiemy jakie, wybierzemy te najbardziej odpowiednie .
NYSAN - 23-02-2009, 19:37
Niestety z silnika kolegi Tomka nic nie wyszło ale "autory" namierzyły i kupiłem 2.4 sohc 16v od gala z 96 roku i od razu miałbym pytanko : Jakie sprężanie posiada ten skurczydrań ?
Wyczytałem że 9.6-9.7 , może ktoś to potwierdzić ?
Anonymous - 23-02-2009, 20:00
NO Nysan farta to Ty masz normalnie.
Wujek autoR szybko namierzył odpowiednią jednostkę a ponoć ich mało
Oto i nasz ''chrupek''
Mam nadzeję, że nie stał na tyle długo coby pierścienie ''zespawało"
Tak czy siak czeka go rozbióreczka, przejrzenie, przemierzenie i ...
Nysan normalnie będziesz chyba miał pierwszą taką hybrydę, oby moc z tego ''ulepa" wyszła słuszna
Anonymous - 23-02-2009, 23:44
ooops, sorki za posta pod postem
Edit(godz. 23.40 ): Z informacji jakie zebrałem wynika, że silnik w tej konfiguracji(głowa 4g67 i dół 4g64 od Gala) powinien mieć stopień sprężania na poziomie 10.6 - 10.7 - sprawdzimy, oj bedzie się działo...
Hubeeert - 24-02-2009, 01:30
wujek coś Ci się pozającowało. To jest silnik z rozrządem obróconym o 180 stopni....
Bartek - 24-02-2009, 07:25
Hubeeert, trza spać, nie postować.... wszystko gra, do C5 jak znalazł .....
Dlaczego głowa z 4g67, a nie z 4g63 do tego z 91 lub 92 roku z E39 N/A?
Anonymous - 24-02-2009, 08:02
Poproszę Leszcza o fotki, które obiecał. 4g67 ma większe kanały ssące i mniejszą komorę spalania. Zawory mają takie same.Jeżeli ktoś zna przepustowość obu głowic proszę o podzielenie sie wynikami.
leszczo - 26-02-2009, 05:27
tak glowa 1.8 zdecydowanie lepsza tzn wymaga duzo duzo duzo mniej obrabiania zeby cos tam z niej wydusic.Pewnie niektore osoby sie zastanawiaja dlaczego akurat 1.8 a nie 2.0 wiec pokaze na zdjeciu
zdjecie kiepsciutkie ale roznice widac aaa uszczelka jest od 1.8 glowica 2.0
Bartek - 26-02-2009, 08:55
Jakąś dziwną tą głowę od 2.0 masz....... wszystkie N/A (3 szt.), które ściągałem dotąd pasowały do uszczelki kolektorów idealnie.... to co pokazujesz wygląda na głowę 1.6.....
Anonymous - 26-02-2009, 11:21
Pan, który handluje tym stuff'em powiedział, że jedna jest od 1.8 a druga od 2.0.
Po kształcie komory spalania faktycznie ta z większymi kanałami ssącymi ma mniejszą od tej z mniejszymi ssącymi. Uszczelka na zdjęciu jest od 1.8 przyłożona do tej(skoro pojawiły się wątpliwości)''rzekomej''2.0.
Motor 2.4 wylądował właśnie u Leszcza Czapka choć nas to nie interesuje jest OK. O potrzebny zamach 7 bolt - pomórzcie chłopaki!!!
EDIT.Bartku przed chwilą porónywali mi chłopcy w IC obie uszczelki i wg nich faktycznie 1.8 ma większe kanały jak 2.0!!!
Bartek - 26-02-2009, 17:31
autoR napisał/a: | Pan, który handluje tym stuff'em powiedział, że jedna jest od 1.8 a druga od 2.0. |
A Panu nie chce się sprawdzić?? Na boku odlewu głowicy po stronie 4 gara jak byk jest odlana pojemność 16, 18 lub 20
autoR napisał/a: | EDIT.Bartku przed chwilą porónywali mi chłopcy w IC obie uszczelki i wg nich faktycznie 1.8 ma większe kanały jak 2.0!!! |
to ciekawe dlaczego na 99% mają ten sam nr Mitsu (sprawdzę w Capsie )
kochajj - 03-03-2009, 21:17
i jak tam postepy w budowaniu potwora???? Nysan dawaj wiecej fotek wydechu
|
|
|