To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "Niebieski Delfinek" EA5A :] Nie wesoło :/

MacFly - 07-07-2010, 20:20

robertdg, dzięki za odpowiedź :)

Co do moich obecnych felg jest to najprawdopodobniej model borbet h75630 7,5' szerokie i ET42 Tyle znalazłem w dokumentach od Niemca, ale nie mogę znaleźć briefu, a tam powinno dokładnie pisać :)

I jeszcze jedno nurtujące mnie pytanie, czy otwór centrujący w Galancie to jest 67 ??

robertdg - 07-07-2010, 21:27

Precyzyjniej katalog podaje 67.1mm
MacFly - 07-07-2010, 22:53

robertdg, Znów dzięki za odpowiedź :)

Mam pytanie bo felga wygląda tak



Uploaded with ImageShack.us

Czy jest tam może podana szerokość otworu ??

Z tego co wiem zostały te BBSy ściągnięte z jakiegoś japońca i jest to bardzo rzadko spotykany model w Polsce.


Koleś aktualnie jest na wakacjach i nie ma możliwości zmierzenia tego.

robertdg - 08-07-2010, 10:03

Nie ma tam napisanego otworu centrującego, ale tym się nie przejmuj, bo jak otwór bedzie za duży, mozna dorzucić pierscien centrujący, a jak bedzie za maly, to dobry tokarz przetoczy na wymagany rozmiar.
MacFly - 08-07-2010, 13:51

robertdg napisał/a:
a jak bedzie za maly, to dobry tokarz przetoczy na wymagany rozmiar.


Najprawdopodobniej będzie za mały otwór i właśnie się obawiam przetoczyć felgi, bo jak będzie nie równo to kasa pójdzie się .....

Jego kuzyn nie mógł znaleźć suwmiarki, mierzył centymetrem i wyszło 65 :/

Juiceman - 16-09-2010, 12:03

Jakieś nowości przy Delfinie :> ?:)
MacFly - 16-09-2010, 22:18

Juiceman napisał/a:
Jakieś nowości przy Delfinie :> ?:)


Nowość to taka że zawitała instalacja gazowa. Felgi zostały te co były, bo nie chciałem tamtych toczyć.

I masa problemów z elektrykom po założeniu gazu, ale nie wiem czy coś z sobą ma to wspólnego :/ Może ja coś pomieszałem pod czas podłączania skrzyni basowej w bagażniku, bo wywaliło mi bezpiecznik w wzmacniaczu :?:

Dwa problemy z którymi teraz walczę to nie zawszę mogę wyłączyć halogeny z przodu. Drugi to brak regulacji wysokości świecenia świateł :/

Juiceman - 16-09-2010, 22:45

W carismie miałem taki bubel szczególnie jak wilgotno było - pomogło przeczyszczenie styków przy guzikach.
MacFly - 16-09-2010, 22:58

Jutro powyciągam wszytko, posprawdzam bezpieczniki itd. i zobaczymy czy w Delfinku wszytko będzie działać :)
Tomii - 17-09-2010, 16:20

no ładnie się prezentuje Galuś :) i chyba kolor taki jak mój :)

jakie dałeś żarówki czy diody do zegarów?

MacFly - 17-09-2010, 20:27

Tomii napisał/a:
jakie dałeś żarówki czy diody do zegarów?


To są diody które zastępują te żaróweczki ale zabij mnie teraz Tobie nie napiszę dokładnie jaki to model :/

Diody są koloru "białego" bo na biało to one nie świecą, ale najlepiej się prezentują, gdyż kupiłem też niebieskie ale waliły niemiłosiernie po oczach aż mi się nie chciało jechać wiec włożyłem te białe, i one dają taką delikatną niebieską poświatę ;)

Pokrętło od regulacji wysokości świecenia świateł zrobione, koleś jak mi podłączał gaz odłączył całą do zaślepkę z tym pokrętłem aby zamontować tam sterowanie gazem, i pomieszał wtyczki, chyba od TCLu podłączył mi do regulacji świateł :D

EDIT:

Już wiem jakie idą żaróweczki
Do podświetlenia licznika będziesz potrzebował 4 szt. T10 i jedną T5, która jest przy kilometrach 220-240-260 :)

Tomii - 17-09-2010, 20:43

MacFly napisał/a:

EDIT:

Już wiem jakie idą żaróweczki
Do podświetlenia licznika będziesz potrzebował 4 szt. T10 i jedną T5, która jest przy kilometrach 220-240-260 :)


no to to wiem ale chodzi mi dokładnie jaki typ diód włożyłeś, jaki mają kąt świecenia, czy są to multiledy? bo wiem że zwykła dioda świecąca nie da takiego efektu

MacFly - 17-09-2010, 21:03

Tomii napisał/a:
MacFly napisał/a:

EDIT:

Już wiem jakie idą żaróweczki
Do podświetlenia licznika będziesz potrzebował 4 szt. T10 i jedną T5, która jest przy kilometrach 220-240-260 :)


no to to wiem ale chodzi mi dokładnie jaki typ diód włożyłeś, jaki mają kąt świecenia, czy są to multiledy? bo wiem że zwykła dioda świecąca nie da takiego efektu


Są to z "spiłowanym" czubkiem na płasko aby nie świeciły punktowo, kąt świecenia chyba coś koło 140 stopni

MacFly - 22-09-2010, 01:22

Aktualny przebieg to 231 tys. i Galuś dalej lata aż miło :D

Wczoraj założyłem nowe tarcze i klocki na przód, bo tamte były już dość mocno styrane ;)
Blaszki trzymające klocki też dość mocno dostały, wiec też są nowe.

Po konsultacji ze znajomym mechanikiem założyłem tracze Lukasa + klocki kashiyama pylące na biało. I zobaczymy jak to się spiszę w Delfinku :)

Przy okazji wyszło że oby dwa wahacze dolne z przodu już są do wymiany, a kasy oczywiście brak :/ Przeżyły już ponad 40 tys. na naszych drogach ;)

Co do Gazu, jest to Stag 300-6 plus, wtryski Magic Jet, zbiornik w koło 44L, wchodzi ok. 30-30,5L podtlenku. Najdłuższy dystans który mi się narazie udało uzyskać na tych skromnych 30L to 285 Km. Więc chyba całkiem nieźle :) Instalacja kosztowała mnie 3000 zł.

Może za wcześnie aby to napisać, ale narazie jestem zadowolony z regulacji jak i zachowania samochodu, koleś który mi ten gaz zakładał, fajnie mi go wyregulował i przy bardzo mocnym depnięciu nie przełącza mi się na PB, ani nie czuję jakiegoś mocnego spadku mocy. Choć napiszę szczerze że nie jestem zwolennikiem gazu, to jakoś po woli się przekonuję.

Jakiś czas temu był pomysł aby Delfinka sprzedać, dokładnie mówiąc aż całe 3 dni :D , ale jak obejrzałem co mógłbym teraz kupić z TDI pod maską to naprawdę szkoda było mi go sprzedawać. Więc tylko dla tego wylądował gaz pod maską. Koszt paliwa ostatnio jakoś dość mocno zaczął mnie wkurzać, mniej więcej dziennie przejeżdżam ok. 50km, w tym 40 km do pracy :/ Więc jak łatwo policzyć ponad polowe mojej wypłaty szło na PB.

m1ck - 30-12-2010, 01:27

McFly-niezlego gala masz:-P
sam bym chcial takiego:)
a TDI to byl zly pomysl:-P
z dwojga zlego lepsze LPG:-P
pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group