To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Obniżanie zawieszenia - Lancer CYxA

mjsystem - 05-03-2013, 16:34

MichalRej napisał/a:
Na oficjalnej stronie Eibacha cena 661zł

Czyli w zasięgu portfela :wink:

MichalRej - 05-03-2013, 16:37

mjsystem napisał/a:
MichalRej napisał/a:
Na oficjalnej stronie Eibacha cena 661zł

Czyli w zasięgu portfela :wink:


Dokładnie, dla tego też poważnie zastanawiam się nad nabyciem takiego zestawu =D

mjsystem - 05-03-2013, 16:43

MichalRej napisał/a:
Dokładnie, dla tego też poważnie zastanawiam się nad nabyciem takiego zestawu =D
_________________

Jest nas już dwóch. Ja tylko mam problem z paskudnymi felgami. Chciałem zamienić orginały 16" na wieksze. :wink:

komar80 - 05-03-2013, 17:33

Cos kolo 660zl z iparts. Sprowadzili w 3 dni.
Trudno mi porównac różnice bo mialem schrzanione zawieszenie. Wymienilem wszystkie łączniki i amorki (KYB). 30mm roznicy nie powinno raczej wykonczyc standartowych amorkow. Zreszą Eibach na swojej stronie sportowe amortyzatory zaleca do czerwonych spręzyn.

Nie mialem jeszcze okazji potestować.
Z racji wymiany tylu czesci oczywiste ze jezdzi sie lepiej, nie mam bezposredniego porównania. Napewno jest suzo sztywniejszy. W zakrety wchodzi jak w maslo, jakby jakas sila ściskała samochód. Potestuje nocą to będe wiedzial cos wiecej.

mjsystem - 05-03-2013, 17:44

komar80 napisał/a:
W zakrety wchodzi jak w maslo, jakby jakas sila ściskała samochód.

Przedstawiłeś sedno rzeczy :D Jestem za. I przy okazji gratulacje :wink:

MichalRej - 05-03-2013, 21:26

No to ja jutro zamawiam =D
tyku - 06-03-2013, 10:49

komar80 napisał/a:
Przy okazji remontu zawieszenia ,

komar80, Co zmusiło Cię do remontu zawieszenia (jeżeli to nie tajemnica) ?

lukas1 - 06-03-2013, 11:08

to jak trzeba amorki tez wymienic przy obnizeniu 35mm ????hmmmmmmm
tyku - 06-03-2013, 11:11

lukas1, Tak piszą na stronie producenta:
3) Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół. 4) Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych. 5) W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów Bilstein B8 6) Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. 7) Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia.

lukas1 - 06-03-2013, 13:15

wiec robie tylko sprezyny, do lancera pasuje ProKit( czarny ) eibach ktory obniza przod o 30mm a tyl o 25mm, wiec nie trzeba amorkow :D
lancer90 - 25-07-2014, 12:29

Ja dziś będę montował sprężyny,właśnie do mnie dotarły. Cena za eibach pro kit z przesyłką 668zł. Wrzucę zdjęcia dla porównania przed i po założeniu :)
tyku - 25-07-2014, 12:46

lancer90, Super :!: Napisz jeszcze jak prowadzenie lancerka po obniżeniu :?:
Mieliśmy na forum taki przypadek: http://forum.mitsumaniaki...ht=spr%EA%BFyny :shock:

Arczi89 - 25-07-2014, 19:56

Hmm ciężka sprawa widzę.

Teoretycznie nie powinno być problemów. Ja śmigałem Oplem na -40mm (ze zmienionymi sprężynami na jakieś tanie FK Automotive oraz amorkach MTS) i było wypas. Natomiast kolega z podwórka że tak się wyrażę w takim samym aucie jeździł na tych samych sprężynach ale seryjnych amortyzatorach. Żaden z nas nie miał takich objawów. Na tym setupie jeździłem zarówno latem jak i zimą.

Lancera też myślę obniżyć o 30mm ale to może na przyszły sezon.

tokyo - 26-07-2014, 03:35

Witam
To moze ja troche :)
Osobiscie smigam Audi a3 2.0 turbo 240 kucy.
Zanim pokusilem sie o obnizenie auta, za namowa Tyku oraz po przejechaniu sie jego autem, zalozylem rozporke na przednich kielichach. Efekt zaj...fajny czujesz ze jedziesz. Tak jak Tyku mi opowiadal. Nastepnie usztywnilem tylny zawias. Po czasie uaktywnily sie wszystkie luzne elementy w dolnej czesci zawieszenie. po miesiacu wymienilem elementy gumowe serii na twardzsze gumy z Audi TTRS. Przod obnizony ~~25mm, tyl pozostal. Amory nowe i sprezyny tez
Do tego zrobilem cala uwaga cala geometrie zawieszenia, poniewaz wchodzac w zakrety autko dziwnie sie zachowywalo. Auto teraz , trakcja innnnnnnna bajka.

Jak to sie ma do lancerka.
Polecam najpierw zalozyc rozporke na przod i pokusic sie o rozporke na tyl - efekt - roznica bardzo duza - mitsubishi to miekki samochod szczegolnie na kielichach. Teraz, jak przychodza nowe auta to zamias rozporki zakladaja pierscienie usztywniajace mocowanie mcpersonow
Polecam wymienic elementy gumowe stare na nowe lub poszukac na ebay.com kity ze stanow,poniewaz maja takie gumy - kumpel kupowal.
Polecam zrobic geometrie calego zaiweszenia przod i tyl.
Sprezyny i amory jezeli kupujecie to najlepiej jednej firmy,poniewaz sa ze soba zestrojone - troche kasy ale warto
Nie bedzie to moze EVO, ale radosc z jazdy na 100%
Pozdrawiam

Uwex - 26-07-2014, 08:59

Przy obniżeniu o nie więcej niż 3 mm (a tyle powinno być dobrym kompromisem) , bez problemu mogą zostać seryjne amortyzatory (oczywiście po kontroli zużycia). Natomiast rozpórka i regulacja geometrii zawieszenia - obowiązkowo ! Przerabiałem to na Toyocie Celica, a kolega na Hondzie. No i zmiana felg na o 1 cal większe- też rozsądny kompromis - jeśli nie chcemy mieć zbyt twardego zawieszenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group