To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Colt opony?

Anonymous - 17-02-2009, 08:58

Na oponach się nie oszczędza, lepiej wydać 200zł więcej i kupić konkretny komplet opon.

Do lekkiego auta przy 15" warto kupić T1R
Na tej stronie cena lekko podskoczyła http://ssl.delti.com/cgi-...hse=&LoadRange=

Anonymous - 17-02-2009, 22:26

w nismo miałem nowe fuldy carat progresso ,i bardzo fajnie mi się na nich ganiało,niestety porównać mogę tylko z wiechciami na których kupiłem ten samochód więc..a teraz napaliłem się na nokiany ,mam zimówki tej firmy póki co i są bardzo przyjazne,poza tym Ktoś na forum je już polecał/StaryAlfer?/ ,dodatkowo są ponoć ciche wybór jest ogromny ,najważniejsze to nie kupić czegoś na ostatnią chwile ,bo tych które wybrałeś nie ma a pan w serwisie polecił coś innego :axe:
klatwa7 - 18-02-2009, 13:43

MARCIN--Ibiza masz racje pieknie opona i PEWNA
gpm72 - 25-02-2009, 17:40

a co powiecie o tych oponach czy nie za szerokie bo najmniejszy rozmiar to 195 będzie to miało duży wpływ na osiągi ?? http://www.toyo.pl/index....y_katalog&id=19
Anonymous - 25-02-2009, 20:30

spora częśc osób tutaj jeździ na 15/195/50 i chyba nie ma narzekań:) troche wolniejszy start, ja po zmianie na nowe musze sie bardzo postarać żeby zapiszczeć na starcie, ale dużo lepsze trzymanie w zakrętach w porównaniu do 13/175/70

do tych Toyo się przymierzałem, ale poczytałem, że niestety ścierają się troche szybciej niż konkurencja ( co było tłumaczone, że dobra opona musi się ścierać), ale ja mimo wszystko wybrałem swoje ER300 jako kompromis (opierając się na milionie opinii na stronach, forum i u samych oponiarzy)

gpm72 - 25-02-2009, 20:59

a jeszcze może zna ktoś jakiś sklep internetowy z tanimi felgami stalowymi o tym rozmiarze (i prosił bym o konkretne linki bo się kompletnie nie znam na oznaczeniach felg ) chciałem kupić aluminiowe ale przy tej oponie już mi pieniążków nie starczy :)
Anonymous - 25-02-2009, 21:46

w jakimś równoległym wątku masz podane oznaczenia na które musisz zwrócić uwagę, więc zerknij w szukajce, albo w FAQ powinno być. Sprawdzasz rozstaw śrub, ET i ile cali ma felga ( ale nie że 15 tylko tam jest też inna wartość w calach z reguły w okolicach 6-7)
Anonymous - 25-02-2009, 22:00

Ta tajemnicza wartość to szerokość felgi :D
Co do tych Toyo to leżą u mnie w piwnicy,moj brat kupił,narazie wygladaja niezle :D
Zobacz sobie jeszcze Yokohama Parada, to jest dopiero oponka.

czarnuch23 - 25-02-2009, 22:14

ja co do [arady nie jestem przekonany co do jej "wodoodpornosci" jak ktos bedzie na niej jezdzil w deszczu i mi sie pochwali to moze sie przekonam :D
puki co znowu przymierzam sie do toyo :)

j-rules - 25-02-2009, 22:56

ja mam drodzy koeldzy pytanie... wszyscy mowicie tu o duzo lepszej przyczepnosci na zakretach przy rozmiarze 195/50 Jak to? Tzn czy naprawde ta przyczepnosc jest duzo lepsza? i jak duzo i jak to zmierzyliscie? :P

Sam bede takich szukal bo mam komplet alu w tym rozmiarze. Narazie siedza na nich lyse pneumanty ale chcialbym miec dobra oponke zwlaszcza na deszcz bo na suchym to kazda da rade.. chyba :P
Myslalem o:
Toyo
Nokian
Fulda
Yokohama

chyba ze jeszcze cos polecicie. chodzi mi o cena/jakos zeby to mialo sens..

I najwazniejsze : Kiedy je kupowac? pewnie w lecie ceny beda wyzsze.. czy szukac juz teraz czegos?

Edit : Co myslicie o DAYTON D 320 ? Cena przystepna.. bieznik sugeruje ze z woda daja sobie rade

ictus - 25-02-2009, 23:41

proxws4 jest opona bardziej "cywilizowana" od t1r tzn wolniej sie sciera, jest cichsza itp
ale i trzymanie jest mniejsze....
jezeli ktos ma mocne zapedy w kierunku "performance" to wchodza wlasnie na polski rynek toyo R1R :-)

miki4x4 - 26-02-2009, 09:35

ja jeżdżę na Toyo T1R - 195/50/15. Opona rewelacyjna, na suchym perfekt, na mokrych zakrętach również. Troszkę gorzej jest z mocnym hamowaniem i ruszaniem na mokrym. Za to kałuże oponka tnie jak żyletka - praktycznie sie nie odczuwa. Co do zużycia - mi sie starły boki dośc mocno po jednym sezonie, ale myślę że to wina zbyt szerokiej felgi (7,5 cała), i stylu jazdy (dodatkowo ukształtowanie terenu - same zakręty w okolicy ;) ) Środek praktycznie jak nowy (ciśnienie było ok )
ictus - 26-02-2009, 11:52

szersza felga wlasnie ogranicza zuzycie bokow opony... przynajmniej w zakretach
londolut - 26-02-2009, 11:58

ictus, jeśli opona ma 195/50/15 a naciągniesz ją na 7,5" felę to wątpię w to, że ogranicza zużycie boków bo robi się trapez. Boki zaczynają zbliżać się do asfaltu.
ictus - 26-02-2009, 11:59

jezdzac na 1.5bara owszem... ale seryjna opone do zakretow przynajmniej na 2.5 dmuchasz... a szczegolnie T1r ktora ma bardza miekka scianke


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group