To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Dlaczego L200 krzywo stoi tzn lekko przechylone?

namotore - 07-04-2009, 14:09

a u mnie bez zmian :D
adi_kce - 28-07-2009, 08:59

Kiedyś dawno temu czytałem ten wątek (nie będąc jeszcze zarejestrowany). Mam od niedawna zawieszenie OME i:
- dalej krzywo stoi i pochylone w ta samą stronę
- reszta teori o OME to prawda. Jeździ się o niebo lepiej. Wcześniej przód się kiwał jak łódka a tył na pusto skakał. Teraz czy na pusto czy pełno auto zachowuje się w miarę podobnie. Tj na pusto przód sie utwardził a tył zmiękł trochę. Jak doładowuję utwardza się całość.
Mój wniosek: jest lepiej i warto było :-) :)

HugoOrmo - 28-07-2009, 11:41

a jakie OME masz zalozone? tzn +(ile) kg i +(ile) mm?
w warsztacie, ktorego czasami uzywam mowili, ze jedyne rozwiazanie to podkladki, ktore niweluja przechyl - OME tez ma w ofercie. Uzywa sie ich np przy robieniu aut wyprawowych gdzie trzeba wiecej sprzetu dac na stale na jedna strone....

pzdr

adi_kce - 28-07-2009, 12:19

Hmmm, :?: oj na takie pytania nie umiem odpowiedzieć, chyba, że mi pomożesz co i gdzie mam zczytać. Ale cały podnióśł sie o 5 cm
Anonymous - 28-07-2009, 14:41

Dużo...5cm ..OME niby twierdzi ze ich kit podnosi auto o 10mm, tak jest na stronach dystrybutorów. Ale mozliwe, natknąłem sie gdzies już na taki lift po wlozeniu OME. Mozesz zmierzyc odleglosc od srodka piasty (felgi) do krawedzi plastikowego nadkola?
adi_kce - 29-07-2009, 08:02

Wg tego co ja oglądałem tak miało być. Może są rózne zestawy.
Pomiar (cm):
LP=55,6
LT=62,5
PT=63,7
PP=57,0

Jak czegoś nie pomieszałem to taki. Parametry: pełny bak i brak tylenj klapy

Anonymous - 30-07-2009, 08:44

Witam..Dzięki Adi Mam jeszcze prośbę do posiadacza L-ki z fabrycznym zawieszeniem, najlepiej w miarę nowej, aby pomierzył i wpisał w/w odległości od środka felgi do krawędzi nadkola. Starsze elki też mile widziane. Im więcej wpisów tym lepiej. Chciałbym ustalić ile siada zawias w miarę użytkowania.U mnie, w aucie obciążonym dodatkowymi zderzakami (przód i tył), progami i osłonami podwozia w tej chwili jest następująco:

LP-51,0 cm
PP-52,0
LT-55,0
PT-56,0

Dziękuję , pozdrawiam.

Po zmianie zawieszenia na dobinsons +100 kg GVM (lift 45mm)

wygląda następująco:


LP-59,0 PP-59,5




LT-59,5 PT-60,0


Jak widać przechył jest zaniedbywalny - biorąc pod uwagę że nadkola nie są montowane z dokładnością do 1mm

Zobaczymy jak długo Miś utrzyma się na tym poziomie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group