To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - spowiednik - czyli wszystko nt nowego lancera

ElemenT - 24-03-2009, 12:08

Mati81 napisał/a:

A offtopic to zastanawiam się ile na maxa Sportback poleci - niestety nie miałem jeszcze okazji ani warunków do jazdy na full. Sprawdzał ktoś może ???


do 160 rozpędza się na 5 biegu migiem, potem już ciężko
docisnołęm do 180 i dałem spokój bo jakieś audi mnie łykało :P

oczywiście wszystko w niemczech :P

a teraz moje wady i zalety

Minusy:
- beznadziejna wykładzina w podwójnej podłodze - normalnie żal - jak by nie mogli zrobić czegoś grubszego , mniej odpornego na nacisk
- albo się dopasować nie mogę albo jestem nieforemny ale nie mam gdzie oprzeć lewą rękę, nawet w getzie miałem miejsce i było wygodnie, w lancerku albo muszę podnieść siedzenie wysoko, wtedy opieram o koniec drzwi, albo bardzo nisko i wtedy ledwo opieram o ta półkę gdzie sa bajery do szyb
- prawy podłokietnik - jest a jednak nie ma bo nie można oprzeć ręki
- ręczny który łapie pod koniec, będę w ASO to im powiem by ściągneli trochę linkę, ale tak być nie powinno
- radio które gubi fale

Plusy
- wygląd
- tempomat
- super wyposażenie
- relacja ceny do jakości
- japoniec
- szacun na dzielni :)

jurekschroda - 24-03-2009, 17:48

Cytat:
do 160 rozpędza się na 5 biegu migiem, potem już ciężko
docisnołęm do 180 i dałem spokój bo jakieś audi mnie łykało :P

oczywiście wszystko w niemczech :P



do 160 to można na 4 - i wtedy jest migiem :P
a jeśli chodzi o vmaxa to wiem z doświadczenia, że bez problemu 200 - a ile na autostradzie to homo nie wiadomo, za dużo zależy tutaj od warunków na drodze, pogody itp.

p.s. 180 to łykam dziadkiem 1.3 12v z 92r 8)

Wszystkie pomiary w germanowie oczywiście :wink:

Co do zalet - jest jedna niepodważalna :lol: - wszystkie jego "wady" to w gruncie rzeczy małe pikusie (no, może kwestię spalania kwalifikuję jako średniego pikusia :mrgreen: )

michaello - 24-03-2009, 21:24

jurekschroda napisał/a:
a jeśli chodzi o vmaxa to wiem z doświadczenia, że bez problemu 200


Zdarzylo mi sie jechac ponad 200 zupelnie przez przypadek, jadac ok 190 zobaczylem w lusterku zblizajaca sie do mnie... fabie!!! Co? mnie fabia?
Pociagnalem do 205 przez jakies 5km, pozniej dalem spokoj. Co najdziwniejsze "czeszka" byla caly czas w zasiegu wzroku, a RSka to nie byla... Do dzisiaj zastanawiam sie jaki to mogl byc silnik w starej fabii.

achtab - 24-03-2009, 21:59

no to ja dorzucę swoje parę groszy:-)
wady: brak podświetlonych przycisków blokowania drzwi, regulacji lusterek, otwieranie szyb (podświetlony tylko od szyby kierowcy). Nawet jak zapalę górne oświetlenie, to cień kierownicy i tak zasłania te przyciski.

zalety: jak wyżej + dźwięk silnika powyżej 5 tys. obr/min :-)

tomekrvf - 24-03-2009, 23:28

michaello napisał/a:
Do dzisiaj zastanawiam sie jaki to mogl byc silnik w starej fabii.

1.9TDI. Wystarczy ten najsłabszy 100KM. Fabią 1.9SDI (64 KM!!!!!) jechałem w Niemczech 195 licznikowe. Także 1.9 TDI może dotrzymywać kroku Lancerowi 1.8 bez żadnego problemu.

Uwex - 25-03-2009, 08:01

achtab napisał/a:
brak podświetlonych przycisków blokowania drzwi, regulacji lusterek, otwieranie szyb (podświetlony tylko od szyby kierowcy). Nawet jak zapalę górne oświetlenie, to cień kierownicy i tak zasłania te przyciski.


ale po kilku jazdach już wiesz jak reszta tych przycisków jest rozmieszczona i bez problemu nimi operujesz , więc ten jeden podświetlany wystarczy .

michaello - 25-03-2009, 09:13

tomekrvf napisał/a:
Fabią 1.9SDI (64 KM!!!!!) jechałem w Niemczech 195 licznikowe.


:shock: jak to? Przeciez fabia SDI ma Vmax 155 km/h?, a najmocniejsza wersja obecnie TDI (77KW) Vmax 190km/h

tomekrvf - 25-03-2009, 09:32

michaello napisał/a:
jak to? Przeciez fabia SDI ma Vmax 155 km/h?,

Też się zdziwiłem. Obrotomierz doszedł do czerwonego pola.

michaello - 25-03-2009, 09:57

To musialo byc z duuuuuzej gorki :wink: Mialem Octavie to wiem.
pawelek32 - 25-03-2009, 15:09

zgłaszam kolejną niedogodność. mam fabryczny alarm(...).
zapewne macie tak samo- zamykanie LOCK i otwieranie UNLOCK.
podczas zamykania/ otwierania mrugnie kilka raz kierunkowskaz i nic więcej. w nocy ok, ale w dzień nie mam pewności czy dobrze wcisnąłem czy nie (czy drzwi się zamknęły). muszę gapić się jak głupi czy kierunkowskazy błysnęły...
czy w serwisie mogą zrobić, żeby wraz z mignięciem kierunkowskazów słychać było jakiś dźwięk?
może tak macie?
pzdr

Luk - 25-03-2009, 15:29

Fabryczny, to masz centralny zamek. Alarm jest dokładany w salonie. Funkcja "pikania" jest funkcją alarmu (przynajmniej u mnie tak jest) i trzeba ją uaktywnić w alarmie. Jeżeli masz instrukcję do alarmu, to tam powinno być opisane, ale czasami jest to tak skomplikowane (otwórz 3x drzwi, przekręć kluczyk, dioda mignie 5x... itd :) ) że lepiej podjechać do serwisu i niech ustawią.

A swoją drogą, to też tak macie, że jak włączone są awaryjne, to alarm się nie uzbraja? Zamki się zamykają.

el_diablo - 25-03-2009, 16:05

A macie tak, że jak przy otwartych drzwiach i wyłączonym zapłonie naciśniecie przycisk blokowania zamków (ten na drzwiach kierowcy) to uzbraja się alarm i zaczyna wyć?
jaca71 - 25-03-2009, 16:20

tomekrvf napisał/a:
michaello napisał/a:
Do dzisiaj zastanawiam sie jaki to mogl byc silnik w starej fabii.

1.9TDI. Wystarczy ten najsłabszy 100KM. Fabią 1.9SDI (64 KM!!!!!) jechałem w Niemczech 195 licznikowe. Także 1.9 TDI może dotrzymywać kroku Lancerowi 1.8 bez żadnego problemu.

Trochę cie z tym SDI poniosło albo z góry było i z wiatrem ;)
W robocie mam na co dzień Cady TDI 105KM i od dzwona octavię z tym samym silnikiem i problemy maja z zegarowym 200. A juz o zbliżeniu sie do czerwonego to można zapomnieć - puste na dwójce nie dochodzą do czerwonego.
Nie podpuszczam ale nie wierzę ;)

tomekrvf - 25-03-2009, 16:28

jaca71 napisał/a:
Trochę cie z tym SDI poniosło albo z góry było i z wiatrem

Wybacz, ale nie jestem bajkopisarzem. Było 195 na liczniku. Droga była lekko z góry i na prawdę doszedł do czerwonego pola.
Możesz wierzyć lub nie.
jaca71 napisał/a:
puste na dwójce nie dochodzą do czerwonego.

To dziwne.

krzychu - 25-03-2009, 16:32

jaca71 napisał/a:
puste na dwójce nie dochodzą do czerwonego.


Bo pewnie nie są zalane Lotosem.... A to nie jest ta że te SDI się wyżej kręcą?

Krzychu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group